Înscrierea în Audiențe se face la ghișeele Serviciului Centrul de Informare pentru Cetățeni prin completarea Cererii – tip sau online, prin accesarea formularelor digitale gestionate de funcționarul virtual ANTONIA.
Înscrierea în audiență se face mai întâi la șeful/directorul departamentului de specialitate din Primăria municipiului Cluj-Napoca de competența căruia este problema care face obiectul solicitării audienței.
Pentru înscrierea în audiență la șeful/directorul departamentului de specialitate din Primăria municipiului Cluj-Napoca, este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a depus în prealabil o cerere căreia i s-a răspuns negativ sau nu i s-a răspuns.
În urma audienţei, petentului i se va comunica, la cerere, în scris, în termen de maximum o zi lucrătoare după ziua în care a avut loc audienţa, răspunsul la audienţă prin: poştă, email sau prin ridicarea de la Centrul de informare pentru cetăţeni.
Pentru înscrierea în audiență la unul dintre Viceprimari, la Administratorul public sau la Secretarul general al Municipiului, este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a fost în audiență la șeful/directorul departamentului în competența căruia intră soluționarea problemei care face obiectul solicitării audienței.
Pentru înscrierea în audiență la Primarul municipiului Cluj-Napoca este necesar ca persoana să facă dovada faptului că a fost în audiență la unul dintre viceprimari.
În toate cazurile, înscrierea în audiențe se face doar pentru probleme care intră în competența Primăriei municipiului Cluj-Napoca şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul Primăriei.
Motivul solicitării audienței trebuie să fie clar exprimat, motive generale cum ar fi „probleme personale” nu vor fi acceptate.
După efectuarea audienței, rezoluția dată va fi completată în modulul de audiențe pe INFOCET, sistemul intern de management al documentelor, pentru a exista o evidență exactă și cu privire la modul de soluționare.
Audienţele pot fi acordate:
în cadrul unei întâlniri programate și anunțate în prealabil, la unul dintre sediile Primăriei municipiului Cluj-Napoca
telefonic, prin stabilirea în prealabil a datei și orei
online, prin intermediul unei platforme de videoconferinţă, prin stabilirea în prealabil a datei și orei.
Pentru o zi de audiență pot fi înscrise maximum 5 persoane, timpul alocat fiecărei audiențe fiind maximum 15 minute.
PROGRAM AUDIENȚE:
- Primar Emil Boc : Miercuri, ora 13:00 – cerere înscriere
- Viceprimar Dan Tarcea: Miercuri, ora 13:00 – cerere înscriere
- Viceprimar Olah Emese: Marți, ora 12:00 – cerere înscriere
- Administratorul public: Miercuri, ora 13:00 – cerere înscriere
- Arhitectul- șef al municipiului: Marți, ora14:00 – cerere înscriere
- Secretar General Aurora Roșca: Marți, ora 12:00 – cerere înscriere
- Direcția Generală Comunicare, Dezvoltare locală și management proiecte: Miercuri, ora 12:00 – cerere înscriere
- Direcția Urbanism: Marți, ora 14:00 – cerere înscriere
- Direcția Tehnică: Marți, ora 10:00 – cerere înscriere
- Direcția juridică: Joi, ora 11:00 – cerere înscriere
- Direcția economică: Joi, ora 13:00 – cerere înscriere
- Direcția de evidență a persoanelor: Miercuri, ora 09:00 – cerere înscriere
- Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății: Joi, ora 12:00 – cerere înscriere
- Direcția ecologie urbană și spații verzi: Luni, ora 14:00 – cerere înscriere
- Direcția Generală Poliția locală: Marți, ora 13:00 – cerere înscriere
- Direcția impozite și taxe: Marți, ora 14:00 – cerere înscriere
- Direcţia de administrare: Marţi, ora 12:00 – cerere înscriere
- Serviciul public de interes local pentru administrarea parcărilor: Marți, ora 14:00 – cerere înscriere
- Centrul bugetar de administrare creșe: Joi, ora 08.00 – cerere înscriere
- Direcția de asistență socială și medicală: Luni, ora 12:00 – cerere înscriere
- Serviciul public pentru administrare obiective culturale: Miercuri, ora 11:00 – cerere înscriere
- Cantina de ajutor social și pensiune: Vineri, ora 14:00 – cerere înscriere
- Serviciul Relații cu Consiliul și administrație locală – cerere înscriere