0

Primăria municipiului Cluj-Napoca (str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, site: www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă:

inspector de specialitate, grad profesional IA– 1 post

la Serviciul Administrare cimitire domeniul public, Direcţia Tehnică

Condiţiile generale şi specifice prevăzute în fişa postului:

Nivelul studiilor: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, astfel:

Domeniul fundamental

Ramura de ştiinţă

Domeniul de licenţă

Specializarea

Ştiinţe sociale

Ştiinţe juridice

Drept

Drept

Vechime în specialitatea studiilor: – minimum 5 ani;

Cunoştinţe minime de operare pe calculator: nivel mediu (atestat cu document).

Condiţii necesare ocupării postului/posturilor contractual(e) vacant(e) sunt prevăzute la art.3 din Hotărârea de Guvern nr.286 /2011 pentru aprobarea Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocuparea a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Bibliografia de concurs:

1.Constituția României, republicată

2.O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare

3.H.C.L. nr. 300/2014 Anexa 1 la Hotărârea nr. 61/2013, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea nr. 351/2013 (Regulamentul de organizare și funcționare a cimitirelor administrate de către Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca (www.primariaclujnapoca.ro), secțiunea HCL)

4. Legea nr.102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare, cu modificările şi completările ulterioare.

Tematica de concurs:

1.Constituția României, republicată:

Titlul I- Principii generale de la art 1- la art 14 (inclusiv)

Titlul II- Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale

Cap II Drepturile și libertățile fundamentale de la art 22- la art 53 (inclusiv)

Cap III Indatoririle fundamentale de la art 54 – la art.57 (inclusiv)

2.O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

PARTEA III Administraţia publică locală,

TITLUL V Autorităţile administraţiei publice locale, de la art. 105-169 (inclusiv)

PARTEA VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din

administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice,

TITLUL III Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice,

Cap I Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice de la art. 538-543 (inclusiv)

Cap II Personalul contractual încadrat la cabinetul demnitarilor și aleșilor locali și la cancelaria prefectului de la art. 544-548 (inclusiv)

Cap III Drepturi și obligații ale personalului contractual din administrația publică, precum și răspunderea acestuia de la art. 549-553 (inclusiv)

Cap IV Încadrarea și promovarea personalului contractual de la art. 554-556(inclusiv)

Cap V Managementul personalului contractual din administrația publică și gestiunea raporturilor juridice de la art. 557-562 (inclusiv)

PARTEA VII Răspunderea administrativă

Titlul I – Titlul IV de la art 563 la art 579

3.H.C.L. nr. 300/2014 Anexa 1 la Hotărârea nr. 61/2013, astfel cum a fost modificată prin Hotărârea

nr. 351/2013 (Regulamentul de organizare și funcționare a cimitirelor administrate de către Consiliul

local al municipiului Cluj-Napoca (www.primariaclujnapoca.ro), secțiunea HCL)- document integral

4. Legea nr.102/2014 privind cimitirele, crematoriile umane și serviciile funerare – document integral

Dosarul de concurs va conţine următoarele documente (documentele se depun in dosar plic):

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, pentru îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, solicitate de instituţie;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) *cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) document care să ateste nivelul cunoştinţelor de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate / adeverinţă angajator/alte documente, astestate valabile);

* Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii, calificări, cursuri și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. – (Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2).

Candidații declarați respinși se vor prezenta la camera 99, etajul 2, str. Moților nr. 3 pentru ridicarea dosarelor de concurs (în termen de maximum 6 luni de la data depunerii dosarului).