0

Primăria municipiului Cluj-Napoca (Calea Moţilor nr. 3, tel: 0264-596 030 int.1020; tel:0264-430240, e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro; http:www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs de recrutare, în data de 25.05.2022, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcţiei publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior (1 post, ID:340091), Serviciul Evidenţă patrimoniu şi cadastru, Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

– Selecţia dosarelor de înscriere – în cadrul căreia comisia de concurs are obligaţia de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs;

– Proba scrisă – care constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă;

– Interviul – în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.

  •  Data afișării anunțului: 21.04.2022;
  • Perioada de depunere a dosarelor: 21.04.2022 –10.05.2022;

  • Data, ora şi locul și locația desfășurării probei scrise: 25.05.2022, ora 10, la sediul Direcției Generale Poliția Locală, str. Iuliu Maniu nr.16, Cluj-Napoca;

  • Interviul se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, pentru candidații care au obținut la proba scrisă minimum 50 de puncte.

Ordonanță de Urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, art. 465

  Condiţii de ocupare a unei funcţii publice:

  (1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;

  b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

  c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

  d) are capacitate deplină de exerciţiu;

  e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;

  f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;

  g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;

  h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;

  i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;

  j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;

  k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Condiţii de studii şi alte condiţii specifice prevăzute în fişa postului:

Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

Vechime în specialitatea studiilor: minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu – dovedit cu documente care să ateste deţinerea competenţelor respective, emise în condiţiile legii, potrivit standardului sau nivelului solicitat.

Bibliografia:

1. Constituția României, republicată,

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000, republicată, privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr. 202/2002, republicată, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Codul civil din 17 iulie 2009, republicat, (Legea nr. 287/2009).

Tematica:

1. Constituția României, republicată, – integral

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare: Partea a III-a, Administraţia publică locală, Titlul V. Autorităţile administraţiei publice locale, art. 105-169, Partea a V-a. Reguli privind proprietatea publică și privată a statului sau a unității administrativ teritoriale, art. 284 – art.301, art.349 – art.353, art.354 – art. 364; Titlul I și Titlul II ale părții a VI-a

3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000, republicată, privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr. 202 din 19 aprilie 2002, republicată, privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare; integral

5. Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, cu modificările și completările ulterioare, de la art.1 la art.32;

6. Codul Civil din 17 iulie 2009, republicat, (Legea nr. 287/2009), Titlul VI. Proprietatea Publică.

Dosarul de concurs se primește la sediul Primăriei municipiului Cluj – Napoca, Calea Moților nr.3 , etajul 2, camera 99.

a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr.611/2008 – se obține de la serviciul Centrul de informare pentru cetățeni, în format letric și în format editabil prin accesarea paginii de internet a instituției (www.primariaclujnapoca.ro );

  b) curriculum vitae, modelul comun european – se va completa conform instrucțiunilor din H.G. nr.1021/2004 și poate fi accesat pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro , la sectiunea Administrație;

  c) copia actului de identitate; (se poate transmite și electronic pe adresa de e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro )

  d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări; ( certificate sau alte documente, emise în condițiile legii, care atestă nivelul de competenţe digitale)

  e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei; (extras Revisal eliberat de angajator sau de Inspectoratul Teritorial de muncă – I.T.M.)

  f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului – pentru candidaţii cu dizabilităţi, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;

g) cazierul judiciar;

  h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

Notă:

  - Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în H.G. nr.611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

  - Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

  - Copiile de pe actele cuprinse în dosar, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

  - Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

  - Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Depunerea documentelor se face într-un dosar plic, iar copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Dosarele de concurs se primesc la sediul Primăriei municipiului Cluj – Napoca, Calea Moților nr.3, etajul 2, camera 99 – Serviciul Resurse umane, telefon: 0264 596030, int. 1020, int. 5030, tel: 0264-43.02.40, e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro), persoana de contact: Dragotă Floarea – consilier, Serviciul Resurse umane.

Dosarul de concurs verificat de secretarul comisiei se depune la registratura Primăriei municipiului Cluj – Napoca – Calea Moților nr. 7.

Următoarele formulare pot fi accesate pe pagina de internet a instituției www.primariaclujnapoca.ro – Administrație – Informații publice – Concursuri posturi vacante:

Formularul de înscriere la concurs, Formatul standard al Adeverinței care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor dobândită după data de 01.01.2011, Formular declarații, Atribuțiile prevăzute în fișa postului.

1. Clarificarea situației juridice a unor imobile din patrimoniul Statului Român, la solicitarea cetățenilor și serviciilor din Primărie:

– studierea actelor de preluare a imobilului care alcătuiesc dosarul juridic și se află în arhiva serviciului.

– documentarea cu privire la regimul juridic înscris în Cartea funciară

– efectuarea de adrese serviciilor /instituțiilor care le dețin acte cu privire la imobilul în discuție, pentru obținerea mai multor documente acolo unde este cazul.

2. Relații cu publicul pentru lămurirea situației juridice a unor imobile trecute în proprietatea Statului Român și a celor restituite foștilor proprietari.

3.Verificarea pe teren a cererilor privitoare la clarificarea situației juridice imobilelor din patrimoniul municipiului Cluj-Napoca.

4. Punerea la dispoziția celorlalte compartimente din instituție, altor instituții ale statului și cetățenilor, informații, documente, relații, despre situația juridică a imobilelor trecute în proprietatea statului român în baza unor acte normative,sau date despre imobilele construite din fondurile statului.

5. Eliberarea, la cererea persoanelor interesate copii după documentele existente în dosarele juridice ale imobilelor, după documentații tehnice de intabulare a imobilelor

6. Întocmirea informărilor, referatelor, rapoartelor, răspunsurilor la audiențele conducerii, răspunsuri la sesizări și alte cereri ale cetățenilor sau ale persoanelor juridice, această activitate presupunând:

– identificarea în regim de carte funciară a imobilului;

– documentarea/culegerea datelor referitoare la imobil;

– analizarea situației juridice raportat la acte, C.F., situație în teren, legislație în vigoare;

7 Verificarea pe teren a unor aspecte sesizate despre imobilele -terenuri si clădiri aflate în patrimoniul municipiului cluj Napoca

8. Efectuarea demersurilor necesare privind preluarea imobilelor care constituie donații

9. Participarea la efectuarea inventarierii anuale, conform legislației în vigoare a bunurilor aparținând domeniului public sau privat al municipiului Cluj-Napoca. Transmite Direcției economice, prin subcomisiile de inventariere, rezultatele acestei inventarieri în vederea reactualizării inventarului domeniului public întocmit conform Legii nr.213/1998, respectiv a inventarului domeniului privat.

10.Verificarea documentațiilor de comasare redistribuire a documentațiilor de intabulare și parcelare, în concordanță cu înscrierile din Cartea Funciară.

11. Verificarea situației de carte funciară, a revendicărilor şi a proceselor pe rol pentru imobilele care urmează să facă obiectul proiectelor H.C.L.

12. Obținerea avizelor Inspectoratului Școlar Județean Cluj pentru darea/retragerea dreptului de administrarea a instituțiilor de învățământ preșcolar, gimnazial și preuniversitar de stat, asupra imobilelor aflate domeniul public al municipiului Cluj-Napoca și care fac parte din baza materială a învățământului.

13. Întocmirea documentațiilor și obținerea avizului conform ale ministrului educației naționale pentru schimbarea pe durată determinată sau nedeterminată a destinației unor imobile care fac parte din baza materială a învățământului.

14. Întocmirea de referate și proiecte H.C.L., precum și a documentațiilor aferente/anexelor, având ca obiect darea în administrare/folosință gratuită a imobilelor din patrimoniul municipiului Cluj-Napoca.

15. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L., precum şi a documentațiilor aferente/anexelor, având ca obiect trecerea, prin acte administrative, hotărâri de guvern sau acte de donație, a unor imobile în proprietatea municipiului Cluj-Napoca, în administrarea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.

16. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L., precum şi a documentațiilor aferente/anexelor având ca obiect schimbarea destinației unor imobile aflate în baza materială a învățământului.

17. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L, precum şi a documentațiilor aferente/anexelor, privind promovarea documentațiilor cadastrale de dezmembrare, alipire, actualizare date, înscriere în cartea funciară, în vederea însușirii acestora de către Consiliul local.

18. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L, precum şi a documentațiilor aferente/anexelor, având ca obiect trecerea imobilelor din domeniul public al municipiului în domeniul privat al acestuia, respectiv din domeniul privat al municipiului în domeniul public al acestuia, precum şi includerea/excluderea bunurilor imobile din domeniul public.

19. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L, precum și a documentațiilor aferente/anexelor, având ca obiect însușirea rapoartelor de evaluare în vederea efectuării de schimburi imobiliare cu sau fără sultă.

20. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L, precum şi a documentaţiilor aferente/anexelor, având ca obiect modificarea/completarea Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Cluj-Napoca.

21. Întocmirea de referate şi proiecte H.C.L. în vederea promovării documentațiilor de partaj voluntar în care Statul Român/Municipiul Cluj-Napoca este parte.

22. Corectarea și completarea H.C.L. adoptate, solicitarea de exemplare originale suplimentare şi comunicarea către persoanele/instituțiile interesate.

23. Întocmirea informărilor către Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca, referitoare la patrimoniu.

24. Întocmirea de protocoale/procese verbale privind predarea-preluarea unor imobile date în administrare/folosință gratuită prin hotărâri ale Consiliului local.

25. Efectuarea demersurilor necesare privind preluarea imobilelor care constituie donații sau a celor părăsite de foștii proprietari.

26. Identificarea pe hărțile topografice a imobilelor din patrimoniul Statului

27. Eliberarea de copii după documentele existente în dosarele juridice ale imobilelor, după documentații tehnice de intabulare a imobilelor.

28. Efectuează demersurile necesare în vederea parcurgerii procedurii de expropriere pentru lucrări de interes public altele decât străzi.

29.Execută orice alte sarcini primite de la șefii ierarhici.