0
sediul Direcției Generale Poliția locală Cluj, str. Iuliu Maniu nr. 16

Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240,organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă; inspector de specialitate, grad profesional IA- 1 post vacant la Serviciul Insolvenţă, contestaţii, informaţii, baze de date, Direcţia Impozite şi taxe locale

 

  • selecţia dosarelor de înscriere
  • probă scrisă
  • interviu

Condiţiile generale şi specifice prevăzute în fişa postului:

Nivelul studiilor: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Vechime în specialitatea studiilor: minimum 1 an;

Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu (atestat cu document emis în condiţiile legii)

Condiţii necesare ocupării postului/posturilor contractual(e) vacant(e) sunt prevăzute la art.3 din Hotărârea de Guvern nr.286 /2011 pentru aprobarea Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocuparea a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

BIBLIOGRAFIA DE CONCURS:

1.Constituția României, republicată;

2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 16 din 2 aprilie 1996 a Arhivelor Naţionale, cu modificările și completările ulterioare;

TEMATICA:

1.Constituția României, republicată; Titlul II – Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale, CAP. II -Drepturile si libertatile fundamentale și CAP. III – Îndatoririle fundamentale;

2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ cu modificările și completările ulterioare, –

Partea VI – Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică locală și evidența personalului plătit din fonduri publice – Titlul I – Dispoziţii generale și Titlul III – Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice, CAP. I – Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice și CAP. III – Drepturi şi obligaţii ale personalului contractual din administraţia publică, precum şi răspunderea acestuia;

3. Legea nr. 16 din 2 aprilie 1996 a Arhivelor Naţionale, cu modificările și completările ulterioare;

CAP. III – Obligaţiile creatorilor şi deţinătorilor de documente și CAP. IV – Folosirea documentelor care fac parte din Fondul Arhivistic Naţional al României;

Dosarul de concurs se primește la sediul Primăriei municipiului Cluj – Napoca, Calea Moților nr.3 , etajul 2, camera 99

9. Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări (dacă este cazul, conform anunțului), precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) *cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile);

* Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. (Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2).

Candidații declarați respinși se vor prezenta la camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3 pentru ridicarea dosarelor de concurs (în termen de maximum 6 luni de la data depunerii dosarului).