1

Primăria municipiului Cluj-Napoca (str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, site: www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs, în data de 24.04.2018, pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie: consilier, clasa a I-a, grad profesional superior(1 post) vacantă la Serviciul Management proiecte sociale, culturale şi sportive – Direcţia Generală Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte.

  • selecţia dosarelor de înscriere
  • probă scrisă
  • interviu.

Data, ora şi locul și locația desfășurării probei scrise: 24. 04. 2018, ora 11, la sediul Primăriei municipiului Cluj- Napoca – Sala de sticlă, str. Moților nr. 3 (intrarea str. Petru Maior nr. 2);
Perioada de depunere a dosarelor: 19. 03.2018 – 10 .04.2018.

  • Condiţii generale menţionate la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Condiţii specifice prevăzute în fişa postului aferente funcţiei publice:
  • Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor: minim 9 ani;
  • Cunoştinţe de operare pe calculator – nivel mediu – vor fi prezentate certificate sau alte documente, emise în condițiile legii, care atestă nivelul de competenţe digitale.
  1. Constituția României, republicată;
  2. Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată;
  5. Legea nr. 350/2005, privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea educației fizice și sportului, nr. 69/2000, actualizată;
  7. Ordonanța Guvernului nr. 82/2001, privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unităţile de cult aparţinând cultelor religioase recunoscute din România, republicată, actualizată;
  8. Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, republicată.

Dosarul de concurs se primește la sediul Primăriei municipiului Cluj – Napoca, str. Moților nr.3 (intrarea str. Petru Maior, nr.2), etajul 2, camera 99.

  • formularul de înscriere (se obţine de la secretariatul comisiei de concurs în format letric și în format editabil prin accesarea paginii de internet a instituției ( www.primariaclujnapoca.ro);
  • curriculum vitae, modelul comun european care se va completa conform instrucțiunilor din H.G. nr.1021/2004 și poate fi accesat pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro, la sectiunea concursuri funcții publice;
  • copia actului de identitate; (se poate transmite și electronic pe adresa de e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro)
  • copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări și certificate sau alte documente, emise în condițiile legii, care atestă nivelul de competenţe digitale;
  • copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei*** eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice; (extras Revisal eliberat de angajator sau de I.T.M.)
  • copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului**;
  • cazierul judiciar*;
  • declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

*Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data
şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.

**Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

***(1^2) Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în H.G. 611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii:

funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

Depunerea documentelor se face într-un dosar plic, iar copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Data până la care se pot depune dosarele de înscriere: în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.
Dosarul de concurs verificat de secretarul comisiei se depune la registratura Primăriei municipiului Cluj – Napoca – str. Moților nr. 7.

  1. Respectă legalitatea în îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
  2. Elaborează în format electronic materialele pentru primar, viceprimari, director general, şef serviciu;
  3. Elaborează în format electronic răspunsurile adresate petenţilor, conform legilor în vigoare;
  4. Răspunde de ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor date de primar, director general şi şeful serviciului;
  5. Asigură legalitatea şi calitatea lucrărilor pe care le întocmeşte, precum şi respectarea termenelor de finalizare afectate lucrărilor repartizate;
  6. Respectă disciplina şi foloseşte integral timpul de lucru;
  7. Asigură corectitudinea informaţiilor, conform mandatului încredinţat pe linie ierarhică;
  8. Redactează proiecte H.C.L. care ţin de structuri sportive, instituții medicale, culte religioase și ONG-uri etc;
  9. Verifică actele justificative (facturi fiscale, contracte, chitanţe, bonuri valorice, centralizatoare, oferte de preţ, note de recepţie, bonuri de consum, etc) aduse spre decontare şi întocmeşte documentaţia care trebuie înaintată Direcţiei economice pentru decontare;
  10. Întocmeşte, în colaborare cu şeful de serviciu, raportul de activitate pe sectorul de care aparţine;
  11. Întocmeşte şi analizează bugetul estimativ pe anul viitor în funcţie de cererile depuse de instituţiile de care răspunde;
  12. Corectează proiectele de hotărâre care au fost aprobate în plenul şedinţelor Consiliului local şi amendate în urma dezbaterilor, le le  depune la Serviciul relaţii cu Consiliul şi administraţie locală;
  13. Asigură redactarea răspunsurilor ce se impun la cereri ale unor instituţii şi persoane fizice, prin coordonarea şi colaborarea cu departamentele de resort;
  14. Menţine relaţii de colaborare cu reprezentanţii ONG-urilor, cultelor religioase, instituțiilor medicale și structurilor sportive;
  15. Participă la organizarea evenimentelor oficiale prilejuite de derularea unor proiecte locale;
  16. Răspunde de punerea în aplicare a H.C.L şi de redactarea/îndeplinirea corectă a contractelor;
  17. Contribuie cu materiale din domeniul de sector la realizarea ziarului ,,Jurnalul Municipal” şi a siteului oficial al Primăriei şi răspunde la solicitările cetăţenilor exprimate prin intermediul secţiunii domnuleprimar.ro pe domeniul propriu de specialitate;
  18. Realizează şi actualizează în permanenţă baza de date a instituţiilor de cultură și artă, culte, structuri sportive, instituții medicale şi ONG-urilor locale;
  19. Oferă consultanţă primară reprezentanţilor structurilor sportive, cultelor religioase, instituțiilor medicale, ONG-urilor etc;
  20. Reprezintă Primăria Cluj-Napoca în cadrul unor proiecte şi evenimente locale;
  21. Participă la şedinţele Consiliilor de administraţie din cadrul instituţiilor de învăţământ în care reprezintă executivul clujean;
  22. Aduce la cunoştinţa structurilor sportive, cultelor religioase, instituțiilor medicale și ONG-urilor implicate etc. hotărârile Consiliului local;
  23. Redactează şi transmite la „Monitorul oficial” informaţiile cerute prin Legea 350/2005;
  24. Redactează, verifică şi urmăreşte derularea contractelor de finanţare nerambursabilă de la bugetul local al municipiului Cluj-Napoca conform legilor în vigoare și a regulamentelor aprobate;
  25. Colaborează la arhivarea documentele specifice în cadrul Serviciului Management proiecte sociale, culturale și sportive;
  26. Colaborează cu comisiile de specialitate ale Consiliului local, cărora le înaintează toate proiectele depuse în vederea selecţiei de proiecte de finanţare nerambursabilă conform legilor în vigoare şi a Regulamentelor locale;
  27. Verifică toate proiectele depuse în vederea respectării de către ONG-uri, instituțiile medicale, cultele religioase, structurile sportive a condiţiilor obligatorii pentru a fi admise la selecţie pentru finanţare conform regulamentelor şi legislaţiei în vigoare.
  28. Contribuie la dezvoltarea sistemului de control intern/managerial la nivelul compartimentului de muncă;
  29. Îndeplineşte şi alte dispoziţii date de către primar, viceprimari, director general, șef serviciu.