Primăria municipiului Cluj-Napoca (Calea Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, site: www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs de recrutare, în data de 09.07.2021, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a funcţiei publice de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior (1 post, ID -550763) vacantă la Serviciul Transformare digitală și inovare, Direcţia Strategii de Informatizare, Transformare digitală și inovare.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
– selecţia dosarelor de înscriere, în cadrul căreia comisia de concurs are obligaţia de a selecta dosarele de concurs pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la concurs;
– probă suplimentară pentru testarea cunoștințelor de operare pe calculator;*
– proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
– interviul, în cadrul căruia se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor.
*Pot participa la proba scrisă a concursului de recrutare numai candidaţii declaraţi admişi la proba suplimentară. (art.47, alin.5 – H.G. nr.611/2008).
Proba suplimentară pentru testarea cunoștințelor de operare pe calculator va avea loc în data de 06.07. 2021 la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Calea Moților, nr.3, jud. Cluj;
Data, ora şi locul și locația desfășurării probei scrise: 09.07.2021, ora 10, la sediul Primăriei municipiului Cluj-Napoca, Sala de sticlă, Calea Moților nr. 3;
Perioada de depunere a dosarelor: 04.06. 2021 – 23.06. 2021;
Interviul se susţine, de regulă, într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, pentru candidații care au obținut la proba scrisă minimum 50 de puncte.
Ordonanță de Urgență nr. 57/ 2019 privind Codul administrativ, art. 465
Condiţii de ocupare a unei funcţii publice:
(1) Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Condiţii specifice prevăzute în fişa postului aferente funcţiei publice:
Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă:
Domeniul fundamental | Ramura de știință | Domeniul de licență | Specializarea |
Matematică și științe ale naturii | Informatică | Informatică | Informatică |
Matematică și științe ale naturii | Informatică | Informatică | Informatică aplicată |
Ştiinţe inginereşti | Inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii | Inginerie electronica, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale | Tehnologii şi sisteme de telecomunicaţii |
Ştiinţe inginereşti | Inginerie electrică, electronică şi telecomunicaţii | Inginerie electronica, telecomunicaţii şi tehnologii informaţionale | Reţele şi software de telecomunicaţii |
Ştiinţe inginereşti | Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei | Calculatoare si tehnologia informatiei | Calculatoare |
Ştiinţe inginereşti | Ingineria sistemelor | Ingineria sistemelor | Automatică şi informatică aplicată |
Stiinte sociale | Stiinte economice | Cibernetică, statistică și informatică economică | Informatică economică |
Vechime în specialitatea studiilor: minim 7 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel avansat;
Cunoașterea unei limbi străine (necesitate și nivel de cunoaștere): engleză – nivel mediu – dovedit cu documente care să ateste deţinerea competenţelor respective, emise în condiţiile legii, potrivit standardului sau nivelului solicitat.
Condiții specifice: atestare MCSI ca administrator arhivă electronică.
Bibliografie:
1.Constituția României, republicată;
2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare– Titlul I și titlul II ale părții a VI-a
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
5.Legea nr. 135 din 15 mai 2007, republicată, privind arhivarea documentelor în formă electronică;
6.Ordin nr. 489/2009, privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date;
7.Ordin nr. 585 din 9 mai 2011 pentru completarea Ordinului ministrului comunicațiilor și societății informaționale nr. 489/2009 privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date;
8.Ordin nr. 1167 din 25 noiembrie 2011 pentru modificarea Anexei nr. 3 la Ordinul ministrului comunicaţiilor şi societăţii informaţionale nr. 489/2009 privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date;
9.Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)
10.Legea nr. 362*) din 28 decembrie 2018 privind asigurarea unui nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice, actualizată;
11.www.bsa.org
12.cybersecurity.bsa.org/index.html
13.www.bitfender.ro
14.www.anc.edu.ro
15.www.ancom.org.ro
16.https://www.comunicatii.gov.ro
17.www.cert-ro.eu
18.http://openvpn.sourceforge.net
19.http://www.openssl.org
Tematică:
1.Constituția României, republicată; Tematică: Titlul II, Cap.I,II,III – Drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale; Titlul III. Cap. V, Secțiunea a -II-a – administrația publică locală;
2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare Tematică: Titlul I și titlul II ale părții a VI-a;
3.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Tematică: Capitolul I – Principii și definiții;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Tematică: Capitolul II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii;
5.Legea nr. 135 din 15 mai 2007, republicată, privind arhivarea documentelor în formă electronică;
6.Ordin nr. 489/2009, privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date; Tematică: ordinul integral, inclusiv anexele la ordin.
9.Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date; Tematică: Art.1- Art.38
10.Legea nr. 362*) din 28 decembrie 2018 privind asigurarea unui nivel comun ridicat de securitate a reţelelor şi sistemelor informatice; Tematică: Capitolul I și Capitolul II.
11.www.bsa.org
12.cybersecurity.bsa.org/index.html
13.www.bitdefender.ro
14.www.anc.edu.ro
15.www.ancom.org.ro
16.https://www.comunicatii.gov.ro
17.www.cert-ro.eu
18.http://openvpn.sourceforge.net
19.http://www.openssl.org
20.www.squid-cache.org
Dosarele de concurs se primesc la sediul Primăriei municipiului Cluj – Napoca, str. Moților nr.3, etajul 2, camera 99 – Serviciul Resurse umane, telefon: 0264 59 60 30, int. 1020, int. 5030 fax: 0264-43.02.40, e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro), persoana de contact: Dragotă Floarea – consilier Serviciul Resurse umane.
a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 din H.G. nr.611/2008 – se obține de la serviciul Centrul de informare pentru cetățeni, în format letric și în format editabil prin accesarea paginii de internet a instituției (www.primariaclujnapoca.ro);
b) curriculum vitae, modelul comun european – se va completa conform instrucțiunilor din H.G. nr.1021/2004 și poate fi accesat pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro, la sectiunea Administrație;
c) copia actului de identitate; (se poate transmite și electronic pe adresa de e-mail: resurseumane@primariaclujnapoca.ro)
d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări precum și certificate sau alte documente, emise în condițiile legii, care atestă nivelul de competenţe lingvistice de comunicare în limba engleză, atestat MCSI;
e) copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului/funcţiei sau pentru exercitarea profesiei; (extras Revisal eliberat de angajator sau de Inspectoratul Teritorial de muncă – I.T.M.)
f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului – pentru candidaţii cu dizabilităţi, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
g) cazierul judiciar;
h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.
Nota:
- Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut în H.G. nr.611/2008 trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
- Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.
- Copiile de pe actele cuprinse în dosar, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
- Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.
- Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.
Dosarul de concurs verificat de secretarul comisiei se depune la registratura Primăriei municipiului Cluj – Napoca – str. Moților nr. 7.
Următoarele formulare pot fi accesate pe pagina de internet a instituției www.primariaclujnapoca.ro – Administrație – Informații publice – Concursuri posturi vacante:
Formularul de înscriere la concurs, Formatul standard al Adeverinţei care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor dobândită după data de 01.01.2011, Formular declaraţii, Atribuțiile prevăzute în fișa postului.