ANUNȚ
privind organizarea licitației intermediare pentru vânzarea de masă lemnoasă pe picior
din fondul forestier proprietate publică a municipiului Cluj-Napoca

Organizatorul licitației/negocierii : Municipiul Cluj-Napoca str. Calea Moților nr. 1-3, tel/fax: 0264 431 753 e-mail: ecologieurbana@primariaclujnapoca.ro
Data desfășurării și ora începerii licitației/negocierii: 25.05.2022, ora 12:00
Locul desfășurării licitației/negocierii : Municipiul Cluj-Napoca str. Calea Moților nr. 1-3
Tipul licitației: licitație publică cu strigare, cu preselecție
Temeiul legal al organizării și desfășurării licitației/negocierii: licitația este organizată și se va desfășura conform prevederilor Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul
forestier proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 715/2017 cu modificările și completările ulterioare.
Data desfășurării și ora organizării preselecției: 23.05.2022 ora 11:00
Data și ora-limită până la care pot face depunerea documentației pentru preselecție și înscrierea la licitație/negociere 23.05.2022 ora 10:00
Lista partizilor/grupajelor de partizi/loturilor/pieselor care se licitează/negociază, prețul de pornire a licitației/negocierii și pasul de licitare pentru fiecare partidă/grupaj de partizi/lot de lemn
fasonat/piesă de lemn fasonat sunt afișate la sediul organizatorului, pe site-ul www.produselepadurii.ro și pe site-ul w.w.w.primariaclujnapoca.ro
Volumul total de masă lemnoasă oferit la licitație/negociere 2202.53 mc, din care:
a)pe natură de produse:
– produse secundare: 1352.76(mc)
– produse principale 849.77(mc)
b)pe specii și grupe de specii:
– molid 366.73(mc)
– fag 824.25(mc)
– carpen 277.45 (mc)
– gorun 535.93(mc)
– douglas 105.91
– plop tremurător 64.88(mc)
– tei lucios 12.69(mc)
– paltin de câmp 10.07(mc)
– mesteacăn 0.37(mc)
– scoruș 4.25(mc)
Volumul de masă lemnoasă și/sau de lemn fasonat rămas neadjudecat se supune procedurii de vânzare prin negociere în aceeași zi, în condițiile prevăzute de Regulamentul de valorificare a masei
lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat prin Hotărârea Guvernului , cu modificările și completările ulterioare, și de alte reglementări în vigoare
Caietul de sarcini poate fi achiziționat de la sediul organizatorului licitației/negocierii, începând cu data de: 11.05.2022
Alte informații privind organizarea și desfășurarea licitației/negocierii:
Operatorii economici/grupurile de operatori economici admiși pentru participarea la licitație sunt obligați să achite, anterior începerii ședinței de licitație, în contul RO17TREZ2165XXX006924
deschis la Trezoreria Cluj-Napoca prin instrumente bancare legale contabile sau în numerar la Caseria Municipiului Cluj-Napoca, o garanție de 5% din valoarea de începere a licitației, pentru
volumul de masă lemnoasă din partizile/loturile pe care intenționează să le cumpere, precum și un tarif de participare stabilit de organizator.
Garanţia de contractare reţinută nu se va restitui operatorului economic în următoarele situaţii:
– nu a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare a masei lemnoase, în termenul prevăzut în caietul de sarcini, din culpa operatorului economic;
– masa lemnoasă nu a fost predată spre exploatare conform graficului, din culpa operatorului economic;
– valoarea garanției de contractare, cu acordul părților, se folosește pentru participarea la o licitație/negociere ulterioară și/sau pentru plata masei lemnoase/lemnului fasonat.
– garanția de contractare nerestituită în situația prevăzută la alin. (7) lit. a) şi b) se face venit al organizatorului licitației.
Neîncheierea contractului de vânzare – cumpărare a masei lemnoase pe picior care s-a adjudecat, în termenul maxim de 10 zile lucrătoare, stabilit prin caietul de sarcini, din culpa exclusivă a
operatorului economic adjudecatar, atrage anularea adjudecării și pierderea garanției de contractare aferente, precum și a dreptului de participare a acestuia la licitație/negociere, în condițiile Regulamentului de valorificare a masei lemnoase aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 715/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pentru o perioadă de 6 luni de la data-limită prevăzută
pentru încheierea contractului.
Pentru informații și date suplimentare vă puteți adresa organizatorului licitației/negocieriipersoană de contact, ing. Ocean Raul tel. Fax. 0264 431753, mobil 0771 490531