DEPUNERE DOCUMENTAȚII:

 Începând cu 1 decembrie 2024, Serviciul Urbanism nu mai primește solicitări de CBR-CERERE PENTRU ELIBERARE ADRESA DE BRANSAMENTE ȘI RACORDARE pentru lucrările executate pe domeniul public” pentru emiterea Adreselor de branșament, în vederea obținerii Acordului/autorizaţiei administratorului drumului, astfel se răspunde măsurilor de debirocratizare menite să simplifice interacțiunea cetățenilor și firmelor cu administrația publică centrală și locală.

Solicitările pentru realizarea branșamentelor/racordurilor realizate pe domeniul public conf. Art. 50 din legea nr. 50/1991 se vor adresa doar Serviciului Administrare căi publice din cadrul Direcției Tehnice al Primăriei Cluj-Napoca.

Documentația pentru eliberarea Certificatului de Urbanism se depune în dublu exemplar la Registratură ( Centrul de informare pentru cetățeni – strada Moților nr. 7 ).

Orar de funcționare: Luni, Marți, Miercuri 8,30 – 16,30;

Joi 8,30 – 18,30;

Vineri 8,30 – 16,30.

În cazul în care se depune online pe site-ul edirect.e-guvernare.ro, conținutul documentației se scanează și se atașează înregistrării făcute folosind contul personal / al firmei / al instituției, conform instrucțiunilor de pe site.

Depunere documente – Registratură

Adresă

Str. Moţilor nr. 7

Program cu publicul (inclusiv încasări)

Luni-miercuri 08.30 – 16.30
Joi 08.30 – 18.30
Vineri 08.30 -16.30

Contact

0264 596 030
registratura@primariaclujnapoca.ro

Audiențe – Direcția Generală de Urbanism

Adresă

str. Moților nr. 3 cam. 58

Program 

Marţi – 13.30 – 15.30
Miercuri – 13.30 – 15.30
Joi – 15.00 – 17.00

Contact

0264 592 566
 0264 596 030 interior 4301