Primăria municipiului Cluj-Napoca a pus la dispoziţia clujenilor un sistem on-line de verificare a stadiului de procesare a documentelor înregistrate la Centrul de Informare pentru Cetăţeni.

Serviciul este destinat celor care au documente la care aşteaptă răspuns şi în acest sens nu este accesibil altor cetăţeni să consulte documente care nu le aparţin.

Scopul acestui serviciu on-line de verificare este de a face cât mai transparentă activitatea funcţionarilor. Spre exemplu, un cetăţean care are o cerere de certificat de urbanism şi doreşte să ştie unde este în procesare documentaţia sa, va putea intra pe site-ul primăriei, unde va accesa linkul special creat pentru Registratură (buton în dreapta sub Vreme), va introduce în câmpurile existente informaţiile cerute (numărul de înregistrare pe care-l primeşte fiecare, data şi numele său) şi va afla întreg parcursul documentului său de la înregistrare, până la momentul prezent.

"Sperăm în acest fel să demontăm acea legendă potrivit căreia în Primărie nu se finalizează actele pentru că şefii de servicii sau primarul nu semnează actele" a declarat primarul Sorin Apostu." Pe de altă parte considerăm acest serviciu foarte important pentru ca oamenii să aibă informaţii in mod continuu cu privire la actele pe care le solicită municipalităţii".

Introducerea acestui serviciu este gratuită şi a fost implementată de serviciul strategii de informatizare din cadrul Primăriei Cluj-Napoca împreună cu IndSoft Sibiu – furnizorul de software al municipalităţii pentru programul de management al documentelor.