1. Strada Borhanciului
Proiectantul lucrarilor este S.C. DAMAR CONSULT S.R.L valoarea investitiei (cu TVA): 12.577.359 lei din care C+M (constructie+montaj): 7.945.236 lei (cu TVA), (din care valoare sistem rutier carosabil 4.833.941 lei fara TVA). Lungimea traseului este de 3,071 km. 
 
Principalii indicatori tehnici:
– lungime:- 3.071 km (3.583 km echivalenti de drum judetean)
– suprafata totala ocupata de lucrare: 39.198 mp
 -suprafata carosabila sistem rutier: 18.977mp
 -suprafata pista biciclisti: 6.144 mp
 Termen de executie: 24 luni
 
In ce vor consta lucrarile?
Se vor executa lucrari de modernizare prin amenajarea strazii existente, astfel incat aceasta sa indeplineasca conditiile impuse de circulatia moderna auto si pietonala, actuala si de perspectiva.
De asemenea, se va executa un pod nou, se va regulariza paraul cu ziduri de sprijin din beton amonte si aval si se va reface paraul din albie complet.
Aceasta strada reprezinta una din legaturile municipiului cu Varianta de ocolire Nord – aflata pe ultima suta de metri in acest moment. Pe strada Borhanci s-a prevazut inlocuirea totala a sistemului rutier pe carosabil. Strada s-a proiectat cu 2 benzi de circulatie de 3,50 m latime, cate una pe sens care vor fi incadrate cu borduri pentru carosabil. In profil longitudinal, strada va fi mai putin abrupta, pantele existente ale terenului vor fi imbunatatite prin terasare.
 
 
 
2. Strada Fagetului
Proiectul a fost realizat de catre S.C. DIFERIT S.R.L, valoarea investitiei (cu TVA) fiind de 11.333.985 lei, din care C+M (cu TVA): 7.848.681 lei   (valoare sistem rutier carosabil – 5.593.797 lei, fara TVA).
Strada Fagetului are o lungime de 3,037.78 ml, latimea platformei este cuprinsa intre 7.40 – 11.50 m, latimea partti carosabile este de 6.00 m;
Se vor amenaja podete la accesele riveranilor, se vor amenaja toate intersectiile cu strazile studiate in acest proiect. Termen de executie este de 8 luni
 
3. Strada Sfantu Ioan
Proiectant: S.C. KIAT GROUP CONSTRUCT S.R.L.
Valoarea investitiei (cu TVA): 26.156.879 lei, din care C+M: 16.397.626 lei (valoare cu TVA) (din care valoare sistem rutier carosabil 11.442.847 lei fara TVA)
 
Strada porneste de la intersectia strazilor Bucium cu strada Primaverii si intersecteaza strada Fagetului (DJ107R) in localitatea Cluj Napoca, avand lungimea totala de 6680 m. Din punct de vedere constructiv, elementele geometrice sunt caracteristice zonei de deal: curbe orizontale, declivitati longitudinale ridicate, profil transversal mixt, taluzuri inalte etc.
 
Lucrarea se va desfãsura pe lungimea totalã de 6.680 m, terenul fiind situat in extra si intravilanul localitatii Cluj Napoca si este administrat de catre Primaria Municipiului Cluj-Napoca.
 
Situatia actuala: Traseul drumului traverseaza partea sud-vestica a localitatii Cluj Napoca, se afla in totalitate pe teritoriul judetului Cluj, si este in administrarea Consiliului Local al Municipiului Cluj Napoca.
Aceasta se desprinde din intersectia strazilor Bucium cu strada Primaverii si intersecteaza strada Fagetului (DJ107R) in localitatea Cluj-Napoca, avand lungimea totala de 6680 m.
Din punct de vedere constructiv elementele geometrice sunt caracteristice zonei de deal: curbe orizontale, declivitati longitudinale ridicate, profil transversal mixt, taluzuri inalte etc.
In prezent circulatia autovehiculelor este foarte dificila din cauza disconfortului datorat de amenajarea necorespunzatoare a traseului in plan orizontal si longitudinal si a lipsei unui sistem rutier corespunzator d.p.d.v. al capacitatii portante.
Scurta prezentare a solutiilor tehnice:
Elemente de gabarit actuale:
·        platfoma drumului are latime variabila: 7,00m;
·        parte carosabilã: 6,00m cu douã benzi de circulatie de 3.0 m / sens;
·        acostamente latime variabila: 0,00-0.50m.
Lungimea strazilor studiate in acest proiect este de 6.680 km (9.166 km echivalenti de drum judetean), suprafata totala ocupata de lucrare este de 57.050 mp, iar suprafata carosabila sistem rutier este de 55.000 mp.
        profil transversal
        latime platforma- este de 7 m
        parte carosabila cu 2 benzi de circulatie x 3,50 m
        acostamente 2 x 0.5 m
        podete – se vor decolamata podetele existente aferente strazii
        amenajari intersectii- se vor amenaja toate intersectiile cu strazile studiate in acest proiect.
* Termen de executie: 12 luni
 
4. "Modernizare strada Oasului
Proiectant acestei lucrari este SC DIFERIT SRL – CLUJ NAPOCA, iar valoarea investitiei (cu TVA) : 18.524.669 lei, din care C+M (cu TVA): 12.837.373 lei (valoare sistem rutier carosabil – 10.015.260 lei fara TVA).
Tronsonul de strada din cadrul acestui proiect (tronsonul II din Strada Oasului) se afla in intravilanul municipiului Cluj-Napoca si se suprapune peste traseul drumului judetean DJ109A (Cluj-Napoca – Chinteni –Vultureni – Panticeu – DJ108B), fiind cuprins intre intersectia cu Bulevardul Muncii si Podul Fetei situat peste Valea Chintaului.
Dimensiuni
– latimea totala, masurata  intre gardurile limita de proprietati, este cuprinsa intre 10.00 m si 18.00 m;
– latimea carosabilului este cuprinsa intre 4.80m si 6.80m;
 
Categorii de lucrari:
– sistem rutier carosabil pe strada Oasului si pe drumurile laterale
– dispozitive de colectare si dirijare a apelor pluviale
– marcaje si indicatoare rutiere.
 
Latimea proiectata a partii carosabile este egala cu 9 metri, urmarindu-se extinderea carosabilului acolo unde amplasamentul permite. Se vor amenaja, in functie de terenul disponibil, alveole pentru mijloacele de transport in comun, locuri de parcare si de stationare necesare in dreptul institutiilor publice, social-culturale etc., dupa cum permite terenul. Profilul transversal al partii carosabile are o panta unica transversala pentru a facilita accesul la proprietati, atat pe partea stanga, cat si pe partea dreapta.
Drumurile laterale se vor amenaja pe o lungime de 20 m cu aceasi sistem rutier ca cel proiectat pe strada Oasului.
 
Se va renunta la santurile de scurgere existente pentru largirea partii carosabile, asigurandu-se o fluidizare a traficului si inlocuirea acestora cu guri de scurgere care se vor racorda la o retea de canalizare. Ridicarea la cota a caminelor carosabile si necarosabile existente, a hidrantilor etc., se va face prin inglobarea ramelor din fonta in prefabricate din beton armat. Stratul suport peste care se va aseza placa carosabila va avea gradul de compactare de 100% pentru a evita cedari de structura.
 
Principalii indicatori tehnici :
  1. lungimea strazii studiate in acest proiect este de aproximativ 3.100m ( 7,177 km echivalenti de drum judetean); suprafata totala ocupata de lucrare este de 50.889,92 mp, suprafata carosabila sistem rutier este de 43.061 mp
  2. latimea platformei este cuprinsa intre 10.00m -18.00 m ;
  3. latimea partii carosabile este cuprinsa intre 9.00 m – 12.00 m ;
–        intersectiile si drumurile laterale se vor amenaja cu acelasi sistem rutier;
–        se vor amenaja statii pentru mijloace de transport in comun si locuri de parcare si de stationare in dreptul institutiilor publice.
* Termen de executie : 12 luni