CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind revocarea dreptului de administrare al Serviciului Public de interes local pentru administrarea parcărilor asupra spațiului în suprafață de 92,45 mp., parte din Parkingul din str. Primăverii nr. 8, și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind revocarea dreptului de administrare al Serviciului Public de interes local pentru administrarea parcărilor asupra spațiului în suprafață de 92,45 mp., parte din Parkingul din str. Primăverii nr. 8, și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 358386/2.03.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 359068/45/30/3.03.2022 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și al Direcției Juridice, prin care se propune revocarea dreptului de administrare al Serviciului Public de interes local pentru administrarea parcărilor asupra spațiului în suprafață de 92,45 mp., parte din Parkingul din str. Primăverii nr. 8, și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit prevederilor art. 108 lit. a), 129 alin. 2 lit. c), alin. 6 lit. a), 297 alin. 1 lit. a), 301 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 867-870 Cod civil și reținând Notele interne nr. 347981/1.03.2022, respectiv nr. 358706/3.03.2022 ale Serviciului Public de interes local pentru administrarea parcărilor;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 134 alin. 4, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă revocarea dreptului de administrare al Serviciului Public de interes local pentru administrarea parcărilor asupra spațiului în suprafață de 92,45 mp., parte din Parkingul din str. Primăverii nr. 8, cu nr. cadastral 326046-C1, înscris în C.F. nr. 326046 Cluj-Napoca, identificat în Anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. (1) Se aprobă darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, organizată ca serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, a spațiului identificat la art. 1, compus din spații servicii, birou, oficiu, baie, în suprafață totală de 92,45 mp., pentru și pe durata desfășurării activității specifice, ce decurge din situația crizei refugiaților din Ucraina.

(2) Direcția de Asistență Socială și Medicală are următoarele drepturi și obligații:

a) folosirea şi dispunerea de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege;

   b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunului, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;

   c) închirierea bunului dat în administrare va fi făcută cu acordul prealabil al Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca;

   d) culegerea fructelor bunului;

   e) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunului, în condiţiile legislaţiei în materia achiziţiilor publice;

   f) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunului la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestuia, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;

   g) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunului;

   h) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunurilor;

   i) reevaluarea bunurilor, în condiţiile legii.

(3) Valoarea de inventar a spațiului în suprafață de 92,45 mp, parte din Parkingul din str. Primăverii nr. 8, este de 1.943.165,20 lei.

(4) Dreptul de administrare va fi înscris în cartea funciară de către titularul acestui drept.

(5) Predarea-primirea imobilului va fi făcută prin Protocol, încheiat în termen de maxim trei zile.

Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și Direcția Economică.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roşca

Nr. 100 din 7 martie 2022

(Hotărârea a fost adoptată cu 25 voturi)