CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
C L U J – N A P O C A
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea depunerii proiectului
Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată (RTD-CCP)
în cadrul Programului RO – MediuApel de proiecte „Măsuri de reducere a contaminării cu substanțe periculoase în depozite municipale temporare”
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă extraordinară convocată de îndată,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea depunerii proiectului Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată (RTD-CCP) în cadrul Programului RO – Mediu – Apel de proiecte „Măsuri de reducere a contaminării cu substanțe periculoase în depozite municipale temporare” – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 541.618/1/25.05.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 541633/25.05.2022 al Direcției Ecologie urbană și spații verzi – Serviciul Ecologie urbană, al Direcției Generale Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea depunerii proiectului „Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată” (RTD-CCP) în cadrul Programului RO – Mediu – Apel de proiecte „Măsuri de reducere a contaminării cu substanțe periculoase în depozite municipale temporare”;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Reţinând prevederile Acordului de Program încheiat între Comitetul Mecanismului Financiar SEE și Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Punct Național de Contact, la data de 01.10.2019, ale O.U.G. nr. 34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar Spațiul Economic European 2014-2021 și Mecanismului financiar norvegian, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 60 alin. 1A lit. a), d), g) din O.U.G. nr. 92/2021 privind regimul deșeurilor, ale art. 8 alin. (5) din O.G. nr. 2/2021 privind depozitarea deșeurilor, ale art. 5 alin. 3 și 4 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare și ale art. 129 alin. 2 lit. b) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
Ținând cont de prevederile apelului de proiecte „Măsuri de reducere a contaminării cu substanțe periculoase în depozite municipale temporare”, din cadrul Programului RO – Mediu și ale Ghidului solicitantului;
Văzând Adresa nr. 14177/25.05.2022 a Agenției pentru Protecția Mediului Cluj, înregistrată la Primăria municipiului Cluj-Napoca sub nr. 541339/25.05.2022, prin care își exprimă punctul de vedere favorabil depunerii, spre finanțare, a unui proiect, de către municipalitatea clujeană;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 134 alin. (4), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se aprobă depunerea proiectului Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată (RTD-CCP) în cadrul Programului RO – Mediu – Apel de proiecte „Măsuri de reducere a contaminării cu substanțe periculoase în depozite municipale temporare”, în parteneriat cu GS MILJØCONSULT GEIR SӔTHER.
Art. 2. Se aprobă valoarea maximă eligibilă a proiectului Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată (RTD-CCP), în cuantum de 2.500.000 euro (inclusiv T.V.A.), din care revine pentru:
Municipiul Cluj-Napoca (Promotor de proiect) – 2.205.000 euro (inclusiv T.V.A.);
GS MiljøConsult Geir Sæther (Partener de proiect) – 295.000 euro (inclusiv T.V.A.).
Art. 3. Municipiul Cluj-Napoca se angajează să finanțeze toate sumele, reprezentând cheltuieli care ar putea fi declarate neeligibile, ce pot apărea pe durata implementării proiectului Rampă temporară dezafectată, comunitate clujeană protejată (RTD-CCP), în condițiile obținerii finanțării.
Art. 4. Se aprobă persoana desemnată să reprezinte Municipiul Cluj-Napoca în relaţia cu finanțatorul, respectiv domnul Viorel Pleșa, Director al Direcției Ecologie urbană și spații verzi.
Art. 5. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Direcția Generală Comunicare, dezvoltare locală și management proiecte, Direcția Ecologie urbană și spații verzi și Direcția Economică.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan TARCEA
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora ROŞCA
Nr. 416 din 26 mai 2022
(Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi)