CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind unele măsuri referitoare la organizarea şi funcţionarea Primăriei municipiului Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind unele măsuri referitoare la organizarea şi funcţionarea Primăriei municipiului Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 630255/1/5.07.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 630315/102/41/30/5.07.2023 al Serviciului Resurse umane, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propun unele măsuri referitoare la organizarea şi funcţionarea Primăriei municipiului Cluj-Napoca;

zând avizul comisiei de specialitate;

Potrivit prevederilor art. 129 alin. (2) lit. a) și alin. (3) lit. c) și e), 133 alin. (1), 136, 139, 196, 369-371, 382, 391- 393, 405, 407-409, 465-466, 468, 518, 538-540 și 614 din O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 40 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, cu completările şi modificările ulterioare, ale O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare și ale Legii-cadru nr. 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133, alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu completările şi modificările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1 Se aprobă Organigrama și Statul de funcţii ale Primăriei municipiului Cluj-Napoca, conform Anexelor 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2. Se aprobă modificarea și completarea Anexei 3 la Hotărârea nr. 172/2021 (privind unele măsuri referitoare la organizarea şi funcţionarea Primăriei municipiului Cluj-Napoca), astfel cum a fost modificată și completată prin Hotărârea nr. 420/2022, în sensul modificării și completării Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei Tehnice, conform Anexei 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3 Cu data adoptării prezentei hotărâri, îşi încetează aplicabilitatea Anexa 1 și Anexa 2 la Hotărârea nr. 420/2022 (privind unele măsuri referitoare la organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului municipiului Cluj-Napoca).

Art. 4 Celelalte prevederi din Hotărârile nr. 172/2021 și nr. 420/2022, rămân neschimbate.

Art. 5 Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Serviciul Resurse umane și şefii compartimentelor de muncă din Primăria municipiului Cluj-Napoca.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Ariana Roșca

Nr. 581 din 12 iulie 2023

(Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi)