CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind modificarea Anexei 2 la Hotărârea nr. 642/2016 (aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca – Sectorul II), astfel cum a fost modificată și completată prin Hotărârea nr. 632/2019, Hotărârea nr. 992/2019, Hotărârea nr. 640/2020, Hotărârea nr. 164/2021 și Hotărârea nr. 162/2022
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind modificarea Anexei 2 la Hotărârea nr. 642/2016 (aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca – Sectorul II), astfel cum a fost modificată și completată prin Hotărârea nr. 632/2019, Hotărârea nr. 992/2019, Hotărârea nr. 640/2020, Hotărârea nr. 164/2021 și Hotărârea nr. 162/2022– proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 660503/1/29.07.2022, al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 660556/462/29.07.2022, al Direcției Ecologie urbană și spații verzi – Serviciul Ecologie Urbană, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune modificarea Anexei 2 la Hotărârea nr. 642/2016 (aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca – Sectorul II), astfel cum a fost modificată și completată prin Hotărârea nr. 632/2019, Hotărârea nr. 992/2019, Hotărârea nr. 640/2020, Hotărârea nr. 164/2021 și Hotărârea nr. 162/2022;
Potrivit prevederilor art.8 alin. (3) lit. k), art. 9 alin. (2) lit. d), art. 32 alin. (1) lit. e) și art. 43 alin. (2) și alin. (5) din Legea nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 3 lit. f), art. 6 alin. (1) lit. l), art. 20 alin. (2) lit. b) și d), art. 25 și art. 27 alin. (2) lit. b) din Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 4 lit. d) și ale art. 16 ale Ordinului nr. 109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor, ale art. 2 lit. g), art. 9 pct. 3 și pct 5, art. 10 alin. (10), art. 11 alin. (6), art. 12 pct. 9, art. 13 alin. (4) și alin. (5) și art. 26 din Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, prin concesiune, nr. 449745/26.10.2016, ale art. 23 din Caietul de Sarcini Anexă a Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, prin concesiune, nr. 449745/26.10.2016, ale art. 115 lit. d) din HCL nr. 88/2019 privind aprobarea Regulamentul de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca și ale Ordinului nr. 1792/2002, pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
Ținând cont de Adresa nr. 961352/26.07.2022 a Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice înregistrată la registratura Primăriei municipiului Cluj-Napoca sub nr. 653897/26.07.2022;
Văzând Avizul Comisiei de specialitate;
Reținând Avizul nr. 654869/28.07.2022 al Comisiei de prețuri și tarife din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca;
Potrivit dispoziţiunilor art. art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. I. Se aprobă modificarea Anexei 2 la Hotărârea nr. 642/2016 (aprobarea contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca – Sectorul II), astfel cum a fost modificată și completată prin Hotărârea nr. 632/2019, Hotărârea nr. 992/2019, Hotărârea nr. 640/2020, Hotărârea nr. 164/2021 și Hotărârea nr. 162/2022, în sensul modificării Anexei 1 la Contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, Sector II, nr. 449745/26.10.2016, încheiat cu S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L., conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Ecologie urbană și spații verzi și Direcţia Economică.
Art. III. Prezenta hotărâre se comunică S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora ROŞCA
Nr. 601 din 4 august 2022
(Hotărârea a fost adoptată cu 20 voturi)