CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind declararea ca bun de interes public local a imobilului situat în
municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n., identificat prin nr. cadastral 267513, 267513-C1,
și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţa ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind declararea ca bun de interes public local a imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n., identificat prin nr. cadastral 267513, 267513-C1, și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 658884/1/23.11.2021 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 659056/45/30/41/23.11.2021 al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune declararea ca bun de interes public local a imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n., identificat prin nr. cadastral 267513, 267513-C1, și darea acestuia în administrarea Direcției de Asistență Socială și Medicală;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 129 alin. 2 lit. c), alin. 6 lit. a), 289 alin. (2) și (3), 297 alin. 1 lit. a), 299 și 300 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 867-870 Cod civil, precum și ale art. 5 alin. (1) și 6 alin. (3) lit. d) din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al oraşelor, al municipiilor şi al judeţelor;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ș T E :
Art. 1. (1) Se aprobă declararea ca bun de interes public local a imobilului situat în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n., compus din: teren cu suprafața de 2805 mp., cu nr. cadastral 267513 și construcția – Hală pe structură metalică, cu suprafața construită la sol de 790 mp., cu regim de înălțime P, cu fundație din beton, grinzi pe fundație din b.a., stâlpi metalici, grinzi metalice, pereți din panouri metalice, acoperiș în două ape, edificată între anii 2013-2015, cu nr. cadastral 267513-C1, imobil înscris în CF nr. 267513 Cluj-Napoca, în proprietatea Municipiului Cluj-Napoca.
(2) Imobilul are valoarea de inventar de 1.976.166,69 de lei (1.903.395,94 de lei pentru construcție și 72.770,75 de lei pentru teren).
Art. 2. (1) Se aprobă darea în administrare, în favoarea Direcției de Asistență Socială și Medicală, organizată ca serviciu public în subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, a imobilului identificat la art. 1, pe perioada desfășurării activității specifice, prin protocol de predare-primire încheiat în termen de 30 de zile de la data adoptării hotărârii, în vederea implemetării proiectului „Intervenții integrate replicabile pentru locuire incluzivă și combaterea marginalizării în zona metropolitană Cluj”, derulat în parteneriat cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Cluj, finanțat prin Programul „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.
(2) Direcția de Asistență Socială și Medicală are următoarele drepturi și obligații:
a) folosirea şi dispunerea de bunul dat în administrare în condiţiile stabilite de lege;
b) asigurarea pazei, protecţiei şi conservarea bunului, ca un bun proprietar, şi suportarea tuturor cheltuielilor necesare unei bune funcţionări;
c) închirierea bunului dat în administrare va fi făcută cu acordul prealabil al Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca;
d) culegerea fructelor bunului;
e) efectuarea de lucrări de investiţii asupra bunului, în condiţiile legislaţiei în materia achiziţiilor publice;
f) suportarea tuturor cheltuielilor necesare pentru aducerea bunului la starea corespunzătoare de folosinţă, în cazul degradării acestuia, ca urmare a utilizării necorespunzătoare sau a neasigurării pazei;
g) obţinerea avizelor pentru planul urbanistic zonal fără schimbarea uzului şi interesului public şi destinaţiei bunului;
h) obţinerea avizelor pentru lucrări de îmbunătăţire şi menţinere a caracteristicilor tehnice ale bunurilor;
i) reevaluarea bunurilor, în condiţiile legii;
j) semnarea procesului-verbal de vecinătate, fără schimbarea regimului juridic al bunului;
k) semnarea acordului de avizare a documentaţiei de carte funciară pentru obţinerea certificatului de atestare a edificării construcţiilor.
(3) Dreptul de administrare va fi înscris în cartea funciară de către titularul acestui drept.
Art. 3. Comisia specială de inventariere a domeniului public și privat al Municipiului Cluj-Napoca, reglementată potrivit prevederilor art. 289 alin. (2) și (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 5 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 392/2020 privind aprobarea Normelor tehnice pentru întocmirea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public şi privat al comunelor, al oraşelor, al municipiilor şi al judeţelor, constituită prin Dispoziția primarului nr. 1584/13.04.2021, va asigura actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului public și privat al Municipiului Cluj-Napoca, conform Anexei 11 la Hotărârea Guvernului nr. 193/2006, cu privire la bunurile imobile ce fac obiectul prezentei hotărâri.
Art. 4. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii și Direcția Economică.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roşca
Nr. 735 din 6 decembrie 2021
(Hotărârea a fost adoptată cu 26 voturi)