Biroul Mass-media

Conducere

Perșa Iulia Maria

Șef birou
Date de contact

0264 431 900


0264 596 030 / 4605; 4600; 4503 massmedia@primariaclujnapoca.ro, presa@primariaclujnapoca.ro, jurnalulmunicipal@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 49, 50
Orar cu publicul

Lu-Mi 08.00-16.00

Jo 08.00-17.30

Vi 08.00-14.30

Locaţia în care îşi desfaşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, camera 49, 50.

Este subordonat Primarului municipiului Cluj-Napoca.

  • asigură relaţiile de colaborare cu mass-media, instituţiile publice, organizaţiile neguvernamentale și cu cetăţenii;
  • promoveză imaginea Primăriei municipilui Cluj-Napoca prin mediatizarea acţiunilor realizate de instituţie şi organizarea unor evenimente;
  • informează opinia publică cu privire la informaţiile de interes public şi la anunţurile instituţiei.
  • asigură liberul acces la informaţiile de interes public în conformitate cu Legea nr. 544/2001, prin realizarea de comunicate, informări şi anunţuri de presă;
  • monitorizează presa, identifică problemele şi le repartizează spre soluţionare departamentelor responsabile din cadrul instituţiei;
  • elaborează comunicatele de presă;
  • pregăteşte materialele necesare pentru organizarea conferinţelor de presă ale primarului;
  • realizează şi distribuie ziarul primăriei „Jurnalul Municipal”;
  • culege date, realizează materiale necesare pentru editarea „Jurnalului Municipal”;
  • centralizează informaţiile spre actualizare pe pagina de internet a primariei;
  • centralizează informaţiile şi realizează pliante informative cu privire la activitatea departamentelor din cadrul instituţiei;
  • realizeză campanii de informare;
  • realizează răspunsuri adresate electronic pe site-ul primăriei şi pe alte site-uri;
  • realizează răspunsuri la întrebările adresate primarului în cadrul unor emisiuni televizate în colaborare cu celelalte compartimente de muncă;
  • manifestă responsabilitate în ceea ce priveşte apariţia anunţurilor şi difuzarea spoturilor publicitare;
  • organizează şi participă la dezbateri publice.
  • eficientizarea actului administrativ;
  • implementarea strategiei de dezvoltare a municipiului;
  • punerea în aplicare a hotărârilor Consiliului local, dispoziţiilor primarului şi a actelor normative în vigoare care reglementează domeniul de activitate.
  • propune spre iniţiere primarului proiecte de hotărâre;
  • realizează răspunsurile în conformitate cu Legea nr. 544/2001.
  • Biroul Mass-media colaborează cu toate compartimentele de specialitate ale primăriei, cu instituţiile şi serviciile publice, regiile locale, asociaţiile şi organizaţiile neguvernamentale.
Compartiment responsabil:

Biroul Mass-media


0264 431 900 0264 596 030 / 4605; 4600; 4503
Str. Moţilor nr.3, cam. 49, 50
Ați găsit informațiile căutate?

Ce anume nu ați găsit?

Cum luăm legătura cu dvs. ?

Cum am putea îmbunătăți pagina sau site-ul?

Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. OK