Date de contact
0264 596 030 / 4605; 4600 massmedia@primariaclujnapoca.ro, presa@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 53B
0264 431 900
0264 596 030 / 4605; 4600 massmedia@primariaclujnapoca.ro, presa@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 53B
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfaşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, camera 53B.
Este subordonat Primarului municipiului Cluj-Napoca.
- asigură relaţiile de colaborare cu mass-media, instituţiile publice, organizaţiile neguvernamentale și cu cetăţenii;
- promoveză imaginea Primăriei municipilui Cluj-Napoca prin mediatizarea acţiunilor realizate de instituţie şi organizarea unor evenimente;
- informează opinia publică cu privire la informaţiile de interes public şi la anunţurile instituţiei.
- asigură liberul acces la informaţiile de interes public în conformitate cu Legea nr. 544/2001, prin realizarea de comunicate, informări şi anunţuri de presă;
- monitorizează presa, identifică problemele şi le repartizează spre soluţionare departamentelor responsabile din cadrul instituţiei;
- elaborează comunicatele de presă;
- pregăteşte materialele necesare pentru organizarea conferinţelor de presă ale primarului;
- realizează şi distribuie ziarul primăriei „Jurnalul Municipal”;
- culege date, realizează materiale necesare pentru editarea „Jurnalului Municipal”;
- centralizează informaţiile spre actualizare pe pagina de internet a primariei;
- centralizează informaţiile şi realizează pliante informative cu privire la activitatea departamentelor din cadrul instituţiei;
- realizeză campanii de informare;
- realizează răspunsuri adresate electronic pe site-ul primăriei şi pe alte site-uri;
- realizează răspunsuri la întrebările adresate primarului în cadrul unor emisiuni televizate în colaborare cu celelalte compartimente de muncă;
- manifestă responsabilitate în ceea ce priveşte apariţia anunţurilor şi difuzarea spoturilor publicitare;
- organizează şi participă la dezbateri publice.
- eficientizarea actului administrativ;
- implementarea strategiei de dezvoltare a municipiului;
- punerea în aplicare a hotărârilor Consiliului local, dispoziţiilor primarului şi a actelor normative în vigoare care reglementează domeniul de activitate.
- propune spre iniţiere primarului proiecte de hotărâre;
- realizează răspunsurile în conformitate cu Legea nr. 544/2001.
- Biroul Mass-media colaborează cu toate compartimentele de specialitate ale primăriei, cu instituţiile şi serviciile publice, regiile locale, asociaţiile şi organizaţiile neguvernamentale.