Date de contact
2130 monitorizareinfrastructura@primariaclujnapoca.ro Str. Moților, nr.3, cam. 82.
0264 596 030
2130 monitorizareinfrastructura@primariaclujnapoca.ro Str. Moților, nr.3, cam. 82.
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moților, nr.3, cam. 82.
Este subordonat Primarului municipiului Cluj-Napoca și în coordonarea Administratorului public.
- urmărește realizarea în termenele stabilite prin contracte a lucrărilor de infrastructură pe care Primăria municipiului Cluj-Napoca și Consiliul local le are încheiate.
Compartimentul Monitorizare lucrări de infrastructură îndeplineşte următoarele atribuţii principale:
- ține evidența tuturor contractelor încheiate de instituție cu privire la lucrările de infrastructură;
- prezintă Primarului municipiului Cluj-Napoca informări privind:
- stadiul de realizare a prevederilor contractuale a lucrărilor de infrastructură;
- deficiențele constatate în realizarea la timp și a calității lucrărilor de infrastructură;
- propuneri privind aplicarea de măsuri care să vizeze realizarea lucrărilor de infrastructură în condiții de eficiență și eficacitate;
- întocmește propuneri privind întocmirea proiectului de Buget local cu privire la Capitolul de cheltuieli necesare;
- urmărește stadiul de ralizare a contractelor de lucrări privind infrastructura precum și încadrarea în cheltuielile alocate, în acest sens.
- furnizează, la solicitarea Primarului municipiului Cluj-Napoca, date şi informaţii de sinteză necesare adoptării unor decizii privind lucrările de infrastructură pentru realizarea obiectivelor instituţiei;
- întocmește note, referate şi sinteze, răspunsuri către diverse instituţii, ministere, guvern etc., la cererea Primarului municipiului Cluj-Napoca;
- urmărește soluţionarea şi prezentarea documentelor la termen de către compartimentele din cadrul Primăriei municipiului Cluj-Napoca privind lucrările de infrastructură;
- redactează documente, transmite mesaje interne prin sistemul computerizat;
- primeşte, pregăteşte şi expediază corespondenţa;
- urmăreşte şi controlează stadiul rezolvării lucrărilor şi răspunsurilor, în termenul legal, către petenţi, instituţii sau persoane juridice, referitoare la activitatea specifică;
- îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin dispoziţii de către Primarul municipiului Cluj-Napoca, în condiţiile legii.
- eficientizarea actului administrativ;
- punerea în aplicare a hotărârilor Consiliului local, dispoziţiilor primarului şi a actelor normative în vigoare care reglementează domeniul de activitate.
- exercitarea cu profesionalism a tuturor atribuților conferite de lege pentru această activitate;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu.
- Compartimentul Monitorizare lucrări de infrastructură colaborează cu toate compartimentele de specialitate ale primăriei, cu instituţiile şi serviciile publice, regiile locale, persoane juridice și fizice, în limita competențelor, stabilite potrivit legii.