Date de contact
0264 596 030 / 1020; 1021;1022; 5030 resurseumane@primariaclujnapoca.ro, consilier_etic@primariaclujnapoca.ro, etica@primariaclujnapoca.ro, raportetica@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 99
0264 430 240
0264 596 030 / 1020; 1021;1022; 5030 resurseumane@primariaclujnapoca.ro, consilier_etic@primariaclujnapoca.ro, etica@primariaclujnapoca.ro, raportetica@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 99
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, cam. 99; telefon 0264/596030/interior: 1020, 1021 sau 0264/430.240.
Este subordonat Primarului municipiului Cluj-Napoca.
- asigură elaborarea şi punerea în aplicare a politicilor de resurse umane şi a procedurilor de lucru.
3.1. Angajarea şi integrarea salariaţilor:
- recrutare;
- selecţie;
- integrare.
3.2. Motivarea salariaţilor:
- evaluarea posturilor;
- salarizarea;
- motivarea nesalarială.
3.3. Organizarea resurselor umane:
- analiza şi reevaluarea posturilor;
- elaborarea documentelor organizaţionale: Regulamentul Intern (R.I.), Regulamentul de Organizare şi Funcţionare (R.O.F.), Statul de funcţii şi Organigrama.
3.4. Gestiunea personalului:
- elaborarea şi modificarea/completarea Contractului Individual de Muncă (C.I.M.); participă la elaborarea şi modificarea/completarea Acordului Colectiv/Contractului Colectiv de Muncă (A.C /C.C.M.);
- gestiunea dosarelor profesionale şi de personal;
- gestiunea bazei de date a evidenţei personalului;
- elaborarea de documente de evidenţă a personalului.
3.5. Planificarea resurselor umane:
- pregătirea/perfecţionarea salariaţilor;
- promovarea salariaţilor.
3.6. Evaluarea performanţelor resurselor umane:
- evaluarea performanţelor profesionale individuale;
- evaluarea aptitudinală;
- evaluarea medicală.
- întocmeşte referate, note prin care propune Primarului municipiului Cluj-Napoca elaborarea politicilor în domeniul resurselor umane;
- propune Primarului municipiului Cluj-Napoca procedurile de lucru privind realizarea activităţilor Serviciului Resurse umane prin punerea în aplicare a politicilor şi procedurilor din domeniul resurselor umane;
- răspunde de punerea în aplicare întocmai a actelor elaborate de Consiliul local şi Primar, precum şi a legilor ce reglementează domeniul resurselor umane;
- răspunde de informarea la timp a salariaţilor cu privire la politicile şi prevederile stabilite de către primar în domeniul resurselor umane.
- verifică modul de aplicare şi respectare a prevederilor R.I., A.C./C.C.M. aplicabil, propunând primarului municipiului Cluj-Napoca măsurile care se impun pentru respectarea lor;
- verifică actele şi documentele care au stat la baza întocmirii dosarului profesional şi a dosarelor personale ale salariaţilor;
- verifică utilizarea timpului de lucru de către salariaţi.
- Intern – cu salariaţii instituţiei/compartimentele de muncă, serviciile publice din subordinea Consiliului local.
- Extern – persoane fizice care sunt interesate pentru ocuparea unor posturi vacante sau care solicită în scris documente sau informaţii.
- Persoane juridice: Consiliul Judeţean, Instituţia Prefectului, I.N.A, I.T.M., A.J.O.F.M., Casa de pensii, A.N.F.P., instituţii de învaţamânt de pe raza Municipiului Cluj-Napoca şi cu alte instituţii publice în limita competenţelor stabilite de primar.