28.06.2012

                                            ANUNT

                       

 

                                         LICITATIE PUBLICA

 

 

            Municipiul Cluj-Napoca organizeaza, in data de 28.06.2012 ora 11.00 “selectie de oferte” in vederea inchirierii chioscurilor cu nr. 2, 13, 14 si 17 din piata agroalimentara Grigorescu . Chioscurile au suprafata de 6.55 mp.

            Ca destinatii ale chioscurilor este permisa doar prestarea activitatilor cuprinse la poz. 22 din HCL nr. 238/2009 si nu se vor putea prevedea urmatoarele: casa de amanet (cod 11), jocuri noroc si jocuri distractive(cod 13 si 14), magazin de tip second-hand, depozit en-gros si depozit magazin marfuri sau materiale de uz gospodaresc pentru activitatea firmei(cod 18 si cod 19) si orice alte activitati ce nu intra in sfera activitatilor cuprinse la pozitia 22 din HCL 238/2009.

            Valoarea minima ce poate fi ofertata este de: 410 lei/luna pentru chioscul de 6,55 mp.

Ofertarea unui pret inferior conduce la descalificarea ofertei respective.

           

            Criteriile de calificare:

   1. Fisa informatii generale – Formular C

   2. Copie dupa certificatul de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului

       3. Declaratii privind eligibilitatea insotita de certificat privind plata impozitelor si taxelor locale de la Primaria de resedinta si certificat de atestare fiscala de a DGFP; mai mult, pentru societatile ce au contracte in derulare cu Primaria municipiului Cluj-Napoca se va prezenta o adeverinta de la Serviciul de specialitate din cadrul Primariei din care sa rezulte situatia platilor pentru societatea ofertanta(Declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A)

4. Declaratie privind falimentul (Declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul B)

5. Insusirea contractului de inchiriere, fara/cu obiectiuni prin semnare si parafare

6. Informatii privind situatia economico-financiara – Bilan?ul contabil din anul precedent vizat ?i înregistrat de organele competente la data de 31.12.2010. Nota: in cazul in care ofertantul si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate prezenta acest bilant.

 

            Documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei Municipiului Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 1-3, camera 4 . Informatii suplimentare la telefon: 0264 592588, luni -miercuri intre orele 8,00-16,00, joi 8,00-17,30 si vineri 8,00-14,30.

            Ofertele se vor depune la registratura Generala a Primariei din strada Motilor nr. 7, pana la data de 28.06.2012 ora 10.00.

                                                 PRIMAR

                                             RADU MOISIN