Licitații

10 aprilie 2012

Licitatie publica cu strigare in data de 19.04.2012 ora 0900 la sediul Primariei Cluj-Napoca, str. Motilor nr.3, etaj I, Sala Mare de sedinte, pentru vanzarea de bunuri constand in obiecte cuprinse in tabelele anexate.

2018-07-02T13:27:35+03:00
19.04.2012
Licitatie publica cu strigare in data de 19.04.2012 ora 0900 la sediul Primariei Cluj-Napoca, str. Motilor nr.3, etaj I, Sala Mare de sedinte, pentru vanzarea de bunuri constand in obiecte cuprinse in tabelele anexate.2018-07-02T13:27:35+03:00
30 martie 2012

A N U N T privind organizarea procedurii de cerere de oferte in vederea contractarii “Serviciilor de informare si publicitate pentru proiectul Retea de statii self-service de inchiriere de biciclete”  

2018-07-02T13:27:14+03:00
13.04.2012
A N U N T privind organizarea procedurii de cerere de oferte in vederea contractarii “Serviciilor de informare si publicitate pentru proiectul Retea de statii self-service de inchiriere de biciclete” 2018-07-02T13:27:14+03:00
30 martie 2012

A N U N T privind organizarea unei  cereri de oferte   in vederea atribuirii contractului de lucrari  (proiectare + executie) la obiectivul de investitii “ Liceul Teologic Adventist  Maranatha supraetajare corp C”  

2018-07-02T13:27:04+03:00
6.04.2012
A N U N T privind organizarea unei  cereri de oferte   in vederea atribuirii contractului de lucrari  (proiectare + executie) la obiectivul de investitii “ Liceul Teologic Adventist  Maranatha supraetajare corp C” 2018-07-02T13:27:04+03:00
30 martie 2012

A N U N T privind organizarea cererii de oferte in vederea contractarii Serviciilor de audit financiar pentru contractul de lucrari “Restaurarea Ansamblului Monument Istoric Parcul Central “Simion Barnutiu” si Cazino din Municipiul Cluj-Napoca, Judetul Cluj”.

2018-07-02T13:26:53+03:00
2.04.2012
A N U N T privind organizarea cererii de oferte in vederea contractarii Serviciilor de audit financiar pentru contractul de lucrari “Restaurarea Ansamblului Monument Istoric Parcul Central “Simion Barnutiu” si Cazino din Municipiul Cluj-Napoca, Judetul Cluj”.2018-07-02T13:26:53+03:00
30 martie 2012

Anunt privind procedura de "Cerere de oferte" in vederea atribuirii acordului-cadru avand ca obiect "Doborat si taieri de corectie la arbori din zonele verzi si cimitire pe raza municipiului Cluj-Napoca in sistem aplinism utilitar".

2018-07-02T13:26:43+03:00
3.04.2012
Anunt privind procedura de "Cerere de oferte" in vederea atribuirii acordului-cadru avand ca obiect "Doborat si taieri de corectie la arbori din zonele verzi si cimitire pe raza municipiului Cluj-Napoca in sistem aplinism utilitar".2018-07-02T13:26:43+03:00
20 septembrie 2011

ANUNT privind organizarea cererii de oferte in vederea atribuirii contractului de achizitie si implementare a unui sistem informatic de gestionare a serviciului de plata a parcarilor prin intermediul unui mesaj text (SMS) trimis de pe telefonul mobil

2018-07-02T13:24:35+03:00
06.10.2011
ANUNT privind organizarea cererii de oferte in vederea atribuirii contractului de achizitie si implementare a unui sistem informatic de gestionare a serviciului de plata a parcarilor prin intermediul unui mesaj text (SMS) trimis de pe telefonul mobil2018-07-02T13:24:35+03:00
8 septembrie 2011

ANUNT privind atribuirea contractului pentru Modernizarea/Automatizarea Centralelor Termice -inlocuire Cazane in Centrale Termice din municipiul Cluj-Napoca (Manastur 2,6,10,11,12,15, Gheorgheni 11, Grigorescu 3, Zorilor 7, Abator)

2018-07-02T13:24:25+03:00
19.09.2011
ANUNT privind atribuirea contractului pentru Modernizarea/Automatizarea Centralelor Termice -inlocuire Cazane in Centrale Termice din municipiul Cluj-Napoca (Manastur 2,6,10,11,12,15, Gheorgheni 11, Grigorescu 3, Zorilor 7, Abator)2018-07-02T13:24:25+03:00
19 august 2011

Anunt privind cererea de oferte in vederea atribuirii acordului cadru pentru prestarea serviciilor de "asigurare obligatorie a locuintelor impotriva cutremurelor, alunecarilor de teren si inundatiilor"

2018-07-02T13:23:46+03:00
05.09.2011
Anunt privind cererea de oferte in vederea atribuirii acordului cadru pentru prestarea serviciilor de "asigurare obligatorie a locuintelor impotriva cutremurelor, alunecarilor de teren si inundatiilor"2018-07-02T13:23:46+03:00
Compartiment responsabil:

Serviciul Achiziţii publice


0264 592 588 0264 596 030 / 4402
Str. Moţilor nr. 3, cam. 4, 4 A, 5
Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. OK