Achizitiiprimarie | Primaria Municipiului Cluj-Napoca 
Azi 16.12.2017Curs valutar : € = 4.6346 , $ = 3.9285


Achizitiiprimarie

Lucrari de prima urgenta la GRUP STATUAR HOREA, CLOSCA SI CRISAN - conform anunt SEAP nr. 145673/13.12.2017

-caiet sarcini

-formular

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt, respectiv  data de 21.12.2017.

Propunerea tehnica si oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

___________________________________________________________________________________________

Servicii de elaborare documentatii faza SF pentru obiectivul " Cresterea eficientei energetice in sistemul de iluminat public "

-caiet sarcini

-model acord cadru si contract subsecvent

-formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt, respectiv  data de 15.12.2017.

Propunerea tehnica si oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

 

 

.......................................................................................................................................................................................................

Lucrari de prima urgenta la GRUP STATUAR HOREA, CLOSCA SI CRISAN - conform anunt SEAP nr. 142973/04.12.2017

-caiet sarcini

-formular

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt, respectiv  data de 11.12.2017.

Propunerea tehnica si oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

________________________________________________________________________________

SERVICII PENTRU ELABORAREA PUD , EXPERTIZEI TEHNICE, STUDIILOR SPECIFICE TIPULUI DE INVESTITIE SI DOCUMENTATIEI DE AVIZARE A LUCRARILOR DE INTERVENTII pentru obiectivul MODERNIZARE GRADINITA FLOARE DE IRIS conform anunt publicat pe SEAP cu nr.142601/ 29.11.2017.

caiet de sarcini, tema de proiectare, Certificat de urbanism, CF, Plan incadrare in zona. 

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt, respectiv  data de 08.12.2017.

Propunerea tehnica si oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Achizitia a doua aparate radar mobile tip pistol pentru Directia Generala Politia Locala a municipiului Cluj-Napoca -conform anunt SEAP nr. 142436/29.11.2017

- caiet sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 06.12.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

_______________________________________________________________

Servicii de dirigentie santier pentru obiectivul ''Parking suprateran cu amplasament pe str. Pastprului nr. 67-69, Cluj-Napoca''

 - caiet sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 04.12.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

_________________________________________________________________

Servicii de proiectare PUZ de includere in intravilan a imobilului teren aferent obiectivului de investitii AMENAJARE PARCUL TINERETULUI-PADUREA CLUJENILOR

Tema de proiectare, Certificat de urbanism

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul cu nr. 141510/ 27.11.2017, respectiv  data de 05.12.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Servicii de proiectare(PUD si SF) pentru obiectivul de investitii ''Construire Cresa Cartierul Marasti''- 

 - caiet sarcinitemaCU

formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 27.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

__________________________________________________________

Servicii de proiectare(PUZ, PUD si SF) pentru obiectivul de investitii ''Construire Cresa Cartierul Grigorescu''- 

 - caiet sarcini, tema, CU, plasa

formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 27.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

_________________________________________________

Servicii de dirigentie santier pentru obiectivul ''Parking suprateran cu amplasament pe str. Primaverii nr. 20- aleea Garbau nr. 7 din mun. Cluj-Napoca''

 - caiet sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 24.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

__________________________________________________________________________

Expertiza tehnica la portalele amplasate pe principalele artere la intrarea in municipiul Cluj-Napoca- anunt SEAP nr. 139203 /20.11.2017.

 - caiet sarcini

formular de oferta

Clarificare

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 27.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

__________________________________________________________________________

SERVICII DE TESTARE si analiza a starii de conservare si degradare a monumentului BUST- OCTAVIAN GOGA si consultanta tehnica in vederea realizarii lucrarilor de intretinere si reparatii curente a monumentului- anunt SEAP nr.136934/13.11.2017.

caiet de sarcini 

formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 17.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Expertiza tehnica la portalele amplasate pe principalele artere la intrarea in municipiul Cluj-Napoca- anunt SEAP nr. 136023 /09.11.2017.

 - caiet sarcini

formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 15.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

___________________________________________________________________________________________

Servicii de proiectare PUZ de includere in intravilan a imobilului teren aferent obiectivului de investitii ''Amenajare Parcul Tineretului - Padurea clujenilor''

caiet de sarcini si SF

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 10.11.2017 si anunt cu nr. 135991/08.11.2017

 

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

____________________________________________________________

Consultanta la obiectivul de investitie ''parking suprateran in mun. Cluj-Napoca. str. Mogosoaia nr. 9- str. I. Mester nr. 10''- anunt SEAP nr. 134938/06.11.2017.

caiet de sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 09.11.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

Clarificari: Referitor la achizitia directa cu numarul 134938, cu titlul ” Consultanta la obiectivul de investitie ''parking suprateran in mun. Cluj-Napoca. str. Mogosoaia nr. 9- str. I. Mester nr. 10''”, in anunt s-a precizat ca proiectul va dura pana la finalizarea obiectivului de investitii parking Mogosoaia.Va rugam, sa ne precizati durata estimata a contractului (conform studiului de fezabilitate existent).Raspuns: Conform SF, proiectarea si executia dureaza 18 luni(3 luni proiectare si 15 luni executie), dar trebuie luat in calcul si perioda anterioara, vizand licitatia pentru proiectare si executie.

_____________________________________________________________

Expertiza tehnica la portalele amplasate pe principalele artere la intrarea in municipiul Cluj-Napoca- anunt SEAP nr. 129134/17.10.2017.

-caiet sarcini

- formular de oferta

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 23.10.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

____________________________________________________________________________________

Pavoazarea domeniului public al municipiului Cluj-Napoca - nr. anunt SEAP  53108 /09.10.2017

Documente:

caiet de sarcini

formular de oferta 

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 12.10.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Furnizare drapele pentru pavoazarea domeniului public Cluj Napoca -nr anunt SEAP  125019/02.10.2017

Documente: 

- caiet de sarcini drapele

 Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 05.10.2017.

Propunerea tehnica, oferta financiara  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dirigentie de santier la obiectivul de investitii - Amplasare platforme subterane pentru colectarea deseurilor menajere din municpiul Cluj-Napoca -nr anunt SEAP 122895/22.09.2017

Documente: 

- caiet sarcini

- model contract

 Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 27.09.2017.

Propunerea tehnica, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni, atestate/diplome,etc. pentru personal  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

 

___________________________________________________________________________________

FURNIZARE CONTAINER CONFORM ANUNT CU NR. 122330/ 20.09.2017 PUBLICAT IN SEAP .

FISA TEHNICA 

Ofertele financiare se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul cu nr. 122330/ 20.09.2017, respectiv  data de 26.09.2017.

Ofertele tehnice se transmit pe adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro pana la data de 26.09.2017. 

-----------------------------------------------------------

Dirigentie de santier la obiectivul de investitii - Reabilitare arhiva primariei municipiului Cluj-Napoca, str. A. Iancu nr. 5

Documente: 

- caiet sarcini

- model contract

 Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul, respectiv  data de 15.09.2017.

Propunerea tehnica, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni, atestate/diplome,etc. pentru personal  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

___________________________________________________________________________________

STUDIU DE FEZABILITATE pentru iluminatul trecerilor de pietoni nesemaforizate din municipiul Cluj-Napoca

Documente: 

-caiet sarcini

- model acord cadru si contract subsecvent

- lista treceri de pietoni nesemaforizate

Clarificare

Intrebare: Se accepta ca si experienta similara lucrarile SF/PT pentru iluminat public in cadrul carora a fost tratate si iluminatul trecerilor de pietoni?

 

Raspuns: Prin experienta similara a ofertantului se intelege realizarea a cel putin un proiect care a presupus prestarea de servicii de realizare SF/proiectare tehnica pentru sisteme de iluminat public care includ si iluminat treceri de pietoni.

 

 Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anuntul cu nr. 118885/ 06.09.2017, respectiv  data de 14.09.2017.

Propunerea tehnica, atestatul ANRE, modelul de acord cadru/contract subsecvent insusit cu/fara obiectiuni, atestate/diplome,etc. pentru personal  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

_______________________________________________________________________________________

Atribuirea contractului de servicii juridice de consultanta, asistenta si reprezentare in dosarele avand ca obiect contestarea masurilor dispuse de catre Curtea de Conturi a Romaniei in anii 2016 si 2017

Data postare: 10.08.2017

Termen limita depunere oferte: 04.09.2017

Valoare estimata: 137061 lei fara TVA

Cerinte: depunere propunere tehnica, financiara si documente calificare conform cerintelor din caietul de sarcini

Documente: caiet de sarcini si model contract

Criteriu de atribuire: cel mai bun raport calitate-pret conform caiet de sarcini

depunerea ofertelor se va face pana la ora si data limita stabilita, la Registratura institutiei, cal. Motilor nr. 7. 

ofertanti:MUSAT SI ASOCIATII; ASOCIEREA MIHU SI DANICA; MOCANU SI ASOCIATII; SC PA FIRON BAR-NIR& BREHAR OCTAVIAN CLAUDIU; PRICOP SI ASOCIATII; RATIU & RATIU.

castigator: Musat si Asociatii

Pret ofertat/punctaj obtinut: 65.000 lei/175,34 puncte

CLARIFICARI 

clarificari, CLARIFICARI 3

Proces verbal deschidere oferte

 

___________________________________________________________

 

Eliberare amplasamente (deviere retele) in vederea realizarii sensurilor giratorii: 1. sens giratoriu intersectie str. Mihai Romanul - str. Calea Turzii; 2. sens giratoriu intersectie str. Buna Ziua - str. Trifoiului- str. Fagului-str. Macesului; 3. sens giratoriu intersectie str. Observatorului -str. Viilor

- caiet sarcini

- avize

ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  AU FOST ADUSE COMPLETARI FORMULARELOR

- Formular F3-1

- Formular F3 -2

- formular F3 -3

 

           Achizitia se va realiza conform anuntului publicat in SEAP cu nr. 108039/13.07.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari pana la data limita stabilit in anutn, respectiv 17.07.2017.

Propunerea tehnica, formularele F3, atestatul ANRE, graficul de executie  vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

Cerinte minime: 

- ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE Bucuresti pentru lucrari medie si joasa tensiune 

Graficul de executie lucrari va fi corelat cu RADP RA cu termen de finalizare 10.09.2017.

________________________________________________________________________________________

Achizitie masina semi-automata de pliat documente A0 - conform anuntului publicitar publicat in SEAP, numarul 99268 din 07.06.2017. Data limita de incarcare a ofertelor in SEAP(catalog electronic de produse/servicii/lucrari) este 12.06.2017.

______________________________________________________________________________________ 

SERVICII DE INTRETINERE SI CONSERVARE MONUMENTE ISTORICE, STATUI, BUSTURI SI PLACI COMEMORATIVE AFLATE IN INVENTARUL DOMENIULUI PUBLIC AL MUN. CLUJ-NAPOCA, conform descrierilor din caietuld e sarcini. Achizitia se realizata conform anuntului publicat in SEAP cu nr. 97839/ 29.05.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic de produse/ servicii / lucrari pana la data limita stabilit in anutn, respectiv 07.06.2017. 

Caiet de sarcini,  anexa formular de oferta,  model acord-cadru,  model contract subsecvent

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Servicii de asistenta tehnica de management energetic

- cerinte minime

- model contract servicii

- caiet de sarcini si Anexa  1

Ofertele se vor incarca in SEAP in catalogul electronic de produse/servicii/lucrari pana la data limita stabilita in anunt, respectiv 19.05.2017.

_______________________________________________________________________________

SERVICII DE INTRETINERE SI CONSERVARE MONUMENTE ISTORICE, STATUI, BUSTURI SI PLACI COMEMORATIVE AFLATE IN INVENTARUL DOMENIULUI PUBLIC AL MUN. CLUJ-NAPOCA, CONFORM DESCRIERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI - achizitie directa conform anunt publicat in SEAP  cu nr. 92012/ 08.05.2017. Ofertele se vor incarca in SEAP in catalogul electronic de produse/ servicii/ lucrari pana la data limita stabilita in anunt, respectiv 12.05.2017. 

caiet de sarcini ,  anexa formular de oferta,  model acord-cadru,  model contract  subsecvent

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SERVICII DE INTRETINERE SI CONSERVARE MONUMENTE ISTORICE, STATUI, BUSTURI SI PLACI COMEMORATIVE AFLATE IN INVENTARUL DOMENIULUI PUBLIC AL MUN. CLUJ-NAPOCA, CONFORM DESCRIERILOR DIN CAIETUL DE SARCINI conform anunt cu nr. 89511/ 25.04.2017. Ofertele se vor incarca in SEAP in catalogul electronic de produse/ servicii/ lucrari pana la data limita stabilita in anunt. 

caiet de sarcini , anexa formular oferta, model acord-cadru, model contract subsecvent

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Amplasare, vidanjare si intretinere toalete ecologice pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca

-caiet de sarcini 

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt, respectiv 07.04.2017. Propunerea tehnica, formularul de oferta vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

____________________________________________________________________________________

Amenajament silvic comun pentru terenurile forestiere din proprietatea publica a municipiului Cluj-Napoca

-caiet de sarcini

- model contract servicii

Clarificare: In caietul de sarcini pct. 2 -Termene obligatorii de executie, se va modifica astfel: "Termenul de elaborare a amenajamentelor este de 12 luni de la semnarea contractului".

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt, respectiv 07.04.2017. Propunerea tehnica, modelul de contract semnat cu/fara obiectiuni vor fi transmise pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

_______________________________________________________________________________________

Reabilitare pasarela pietonala peste raul Somesul Mic (legatura cartier Plopilor - cartier Grigorescu) din municipiul Cluj-Napoca

- caiet sarcini , caiete sarcini 2  , model contract, autorizatie construire, expertiza tehnica

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt, respectiv 04.04.2017. Propunerea tehnica va fi transmisa pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

______________________________________________________________________________________

Servicii de consultant in evaluarea ofertelor si in managementul d eproiect afferent proiectului ''parking suprateran cu amplasament str. Primaverii nr. 20-aleea Garbau nr. 7 din municipiul Cluj-Napoca'' caiet de sarcini - ofertele se incarca in SEAP pana la 31.03.2017

durata contractului d eproiectare si executie parking- 24 de luni

______________________________________________________________________________________

Servicii de publicitate media

caiet sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt, respectiv 31.03.2017. Propunerea tehnica va fi transmisa pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

___________________________________________________________________________________

Servicii de reactualizare a hartii de zgomot pentru municipiul Cluj-Napoca

- caiet sarcini

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt, respectiv 31.03.2017. Propunerea tehnica va fi transmisa pana la data stabilita in anunt pe adresa de e- mail achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro.

____________________________________________________________________________________

Denumire: Servicii de intretinere si conservare monumente istorice, statui, busturi si placi comemorative aflate in inventarul domeniului public al municipiului Cluj-Napoca, conform descrierilor din Caietul de sarcini. 

Data postare: 27.03.2017

Valoare estimata : 132.386 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va depune propunere tehnica si propunere financiara in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si  documentatia aferenta. 

Documente:  caiet de sarcini,  model acord-cadru, model contract subsecvent, anexa formular oferta

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 31.03.2017, ora 11.00.

Ofertele se depun  la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: 

Castigator:

PRET OFERTAT: 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Caiet de sarcini, model acord-cadru, model contract-subsecvent, formular de oferta : pentru achizitia directa avand ca obiect SERVICII DE INTRETINERE SI CONSERVARE MONUMENTE ISTORICE, STATUI, BUSTURI SI PLACI COMEMORATIVE AFLATE IN INVENTARUL DOMENIULUI PUBLIC AL MUN. CLUJ-NAPOCA, conform anunt SEAP cu nr. 81536/ 20.03.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in  anunt. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Caiet de sarcini, anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4, anexa 5, anexa 6, anexa 7, pentru achizitia directa avand ca obiect  " Servicii de proiectare si elaborare studii in scopul implementarii obiectivului "Alimentare cu energie electrica pentru evenimente publice- etapa 1"- FAZA SF", conform anunt SEAP cu nr. 81249/ 17.03.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Caiet de sarcini , anexa 1, anexa 2, anexa 3, anexa 4, pentru achizitia directa avand ca obiect  SERVICII DE  ELABORARE  DOCUMENTATII FAZA SF PENTRU OBIECTIVUL "STATII DE INCARCARE PENTRU AUTOVEHICULE ELECTRICE ETAPA 1"- conform anunt SEAP cu nr. 80977/ 16.03.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP pana la data limita stabilita in anunt. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elaborare Masterplan de iluminat arhitectural al obiectivelor cu valoare de patrimoniu situate in municipiul Cluj-Napoca

 - caiet sarcini;  cerinte minime de calificare, model contract

Ofertele se vor incarca in Catalogul Electronic disponibil in SEAP pana la data stabilita in anunt.

_____________________________________________________________________________________

Denumire: Studiu de fundamentare a deciziei de concesionare pentru demararea procedurilor necesare in vederea concesionarii lucrarilor pentru realizarea si exploatarea unor imobile cu functiuni complexe pe terenul, Municipiul cluj-Napoca bdul 21 Decembrie 1989 nr. 106

Data postare: 09.03.2017

Valoare estimata : 55.000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-pret; personal cu specializare si experienta in realizarea unor studii de fundamentare/intocmire caiete de sarcini concesiuni de lucrari; depunere propunere tehnica si financiara conform prevederi caiet de sarcini; documente ce sa sustina experienta personalului nominalizat in realizarea contractului se acorda 40% pentru pretul cel mai scazut 60% experienta anterioara - experienta anterioara studio fundamentare concesiune lucrari publice - (minim un studiu ) se acorda 30 puncte - se va face dovada prin acte emise de autoritati publice(facturi, recomandari, contracte, etc.)- pentru niciunl se acorda 0 puncte, pentru, mai multe 30 puncte 30 puncta pentru intocmire caiet de sarcini concesiune lucrari publice(min 1 caiet de sarcini) -se va face dovada prin acte emise de autoritati publice(facturi, recomandari, contracte, etc.) pentru niciunl se acorda 0 puncte, pentru, mai multe 30 puncte D

Cerinte: Se va depune propunere tehnica si propunere financiara in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si  documentatia aferenta. 

Documente:  caiet de sarcini si planse

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 15.03.2017, ora 12.00. 

Ofertele se depun  la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: nicio oferta

Castigator: nicio oferta

PRET OFERTAT: procedura anulata

____________________________________

Elaborare Masterplan de iluminat arhitectural al obiectivelor cu valoare de patrimoniu situate in municipiul Cluj-Napoca

 - caiet sarcini;  cerinte minime de calificaremodel contract

Ofertele se vor incarca in Catalogul Electronic disponibil in SEAP.

_________________________________________________________________________________

caiet de sarcini si planse pentru Studiu de fundamentare a deciziei de concesionare pentru demararea procedurilor necesare in vederea concesionarii lucrarilor pentru realizarea si exploatarea unor imobile cu functiuni complexe pe terenul, Municipiul cluj-Napoca bdul 21 Decembrie 1989 nr. 106''. Ofertele se incarca in catalogul electronic conform informatiilor din anuntul publicitar

___________________________________________________________________________________

Caiet de sarcini , anexe caiet ,  

certificat de urbanism ,

planse   pentru achizitia directa avand ca obiect - Elaborare documentatie  tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire a 12 terase cu destinatia de alimentatie publica cu amplasament in Piata Muzeului si strazile adiacente din mun. Cluj-Napoca. Ofertele se vor incarca in SEAP in catalogul electronic de servicii/ produse/ lucrari conform informatiilor din anuntul cu nr. 78448/ 02.03.2017. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Caiet de sarcini pentru achizitia directa avand ca obiect MONITOARE DE TIP TOUCH-SCREEN PENTRU STATIILE DE SELF SERVICE DE INCHIRIERE BICICLETE  conform anunt cu nr. 78108/ 28.02.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP. 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire a 12 terase cu destinatia de alimentatie publica amplasament Piata Muzeului si strazile adiacente din municipiul Cluj-Napoca

Data postare: 24.02.2017

Valoare estimata : 10.000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va depune propunere tehnica si propunere financiara in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si  documentatia aferenta. 

Documente:  caiet de sarcini,  anexe caiet de sarcini,  plansa,  certificat de urbanism

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 01.03.2017, ora 12.00. 

Ofertele se depun  la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: 

Castigator:

PRET OFERTAT: 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PROCEDURA ANULATA  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Studiu geotehnic, Expertiza tehnica, DALI, DTAC, proiect tehnic si certificat de performanta energetica pentru extindere imobil str. Motilor nr.7, municipiul Cluj-Napoca

-caiet de sarcini

- CU

-cerinte minime

- model contract servicii

Finalizarea achizitiei se va realiza in SEAP. Ofertantii care participa la achizitie inteleg sa presteze serviciile conform celor solicitate de catre beneficiar prin caietul de sarcini si documentatia aferenta.

__________________________________________________________________________

Elaborare documentatie tehnica  pentru obtinerea autorizatiei de construire a 12 terase cu destinatia de alimentatie publica amplasament  Piata Muzeului si strazile adiacente din Municipiul Cluj-Napoca, conform cerintelor Caietului de sarcini si a documentatiei aferente. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil pe site-ul www.e-licitatie.ro. Numarul anuntului din SEAP este 76957/  20.02.2017. 

Caiet de sarcini, anexe caiet de sarcini, certificat de urbanism, alte anexe

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Elaborare Masterplan de iluminat arhitectural al obiectivelor cu valoare de patrimoniu situate in municipiul Cluj-Napoca

 - caiet sarcini;  cerinte minime de calificare, model contract

Ofertele se vor incarca in Catalogul Electronic disponibil in SEAP.

_____________________________________________________________

Caiet de sarcini pentru achizitia de servicii de intocmire documentatie tpo-cadastrala pentru receptia suportului topografic al PUZ pentru ''Borhanci''. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP.  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Caiet de sarcini pentru achizitia de MONITOARE DE TIP TOUCH-SCREEN PENTRU STATIILE SELF-SERVICE DE INCHIRIERE  BICICLETE  conform anunt cu nr. 75939/ 13.02.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP.  

CLARIFICARI PRIVIND CARACTERISTICILE TEHNICE

CLARIFICARI 2

PROCEDURA ANULATA

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Executie lucrari la obiectivul - Sistem de colectare plutitori pe raul Somesul Mic din municipiul Cluj-Napoca

- Devize

- Memoriu

- Parte scrisa

- Parte desenata 1    Parte desenata 2     Parte desenata 3    Parte desenata 4   Parte desenata 5   Parte desenata 6

- Model contract lucrari

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic din SEAP pana la data limita mentionata in anuntul nr. 74623/ 03.02.2017.

__________________________________________________________________

Servicii de dirigentie de santier ---- Sistem de colectare plutitori pe raul Somesul Mic din municipiul Cluj-Napoca

- caiet de sarcini

- studiu de fezabilitate partea 1,   partea 2,   partea 3,  partea 4

-model contract servicii

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic din SEAP pana la data limita mentionata in anuntul nr. 74569/ 03.02.2017.

_________________________________________________________________

caiet de sarcini pentru SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER pentru obiectivul CONSOLIDARE CU PILOTI FORATI- ACCES DIN STRADA OASULUI LA CARTIERUL LOMB DIN MUN. CLUJ-NAPOCA" conform anunt SEAP cu nr. 72998/19.01.2017. ofertele se vor incarca in catalogul electronic din SEAP. 

CLARIFICARI, clarificari 25.01.2017

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

caiet de sarcini pentru SERVICII DE EXPERTIZA TEHNICA, STUDIU TOPOGRAFIC, STUDIU GEOTEHNIC, STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU OBIECTIVUL ACCES DIN STRADA OASULUI LA CARTIERUL LOMB DIN CLUJ-NAPOCA, conform anunt din SEAP cu nr. 72995/19.01.2017. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic din SEAP. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

caiet de sarcini pentru SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER pentru obiectivele de investitii LICEUL DE MUZICA SIGISMUND TODUTA  si COLEGIUL NATIONAL GEORGE COSBUC. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP  conform anunt  cu nr. 72904/ 18.01.2017.

CLARIFICARI 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Proiectare ''Plan urbanistic zonal de regenerare urbana - etapa I, PUD si SF pentru parking suprateran - amplasament str. gh. Dima- str. Zorilor, cartier Zorilor din municipiul Cluj-Napoca''

Data postare: 03.01.2017

Valoare estimata : 66.000  lei fara TVA

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-pret- se puncteaza experienta similara a personalului prezentat pentru indeplinirea cerintelor de calificare; 70 puncte pret si 30 puncte experienta similara; cea mai mare experienta similara(in numar de proiecte) se puncteaza cu 30 puncte si restul experientelor prezentate astfel: punctaj= En x 30 puncte/Emax

Cerinte: se va depune propunere tehnica si financiara  - in conformitate cu cerintele caietului de sarcini

Documente: caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 16.01.2017, ora 12.00.

Ofertele se depun  la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575., cu precizarea ca propunerea tehnica si financiara detaliata(inclusiv personalul) se transmit prin e-mail la achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: nu exista oferte

Castigator:

 

PRET OFERTAT: 

____________________________________________________________

Caiet de sarcini  si plansa - pentru achizitia directa a SERVICIILOR DE EXPERTIZA TEHNICA cu regim de interventie de prima necesitate la obiectivul:PASARELA PIETONALA DE PE RAUL SOMESUL MIC care face legatura intre cartierul Grigorescu si cartierul Plopilor in imediata apropiere a Parcului "Iuliu Hatieganu" din  municipiul Cluj-Napoca. 

Ofertele se incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP conform anuntului cu nr. 71212/ 29.12.2016.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire a 10 terase cu destinatia de alimentatie publica(pta Muzeului si strazile adiacente, Cluj-Napoca)

Data postare: 23.12.2016

Valoare estimata : 5.000  lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: se va depune propunere tehnica si financiara  - in conformitate cu cerintele caietului de sarcini

Documente: caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 30.12.2016, ora 12.00.

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: 

Castigator:

PRET OFERTAT: 

_______________________________________________________________

Denumire: SERVICII DE PROIECTARE: PLAN URBANISTIC DE DETALIU, STUDIU DE FEZABILITATE,PROIECT TEHNIC DE EXECUTIE, CAIETE DE SARCINI PENTRU AMPLASARE CHIOSCURI NECESARE PENTRU ACTIVITATI DE COMERT STRADAL-AMPLASAMENT  ALEEA STADIONULUI MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA

Data postare: 22.12.2016

Valoare estimata : 50.000  lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: se va depune propunere tehnica si financiara  - in conformitate cu cerintele caietului de sarcini

Documente: caiet de sarcini,  extras CF, certificat de urbanism, plansa 1, plansa 2

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 30.12.2016, ora 12.00.

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: SC DF DRAGOS FEURDEAN SRL

Castigator:SC DF DRAGOS FEURDEAN SRL 

PRET OFERTAT: 30.000 LEI FARA TVA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

caiet de sarcini - Servicii de traducere autorizata a documentelor din cadrul implementarii proiectului "Modernizarea si extinderea retelei de iluminat public si modernizarea sistemului de iluminat in doua cladiri ale primariei folosind tehnologia LED"

Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP conform anuntului cu nr. 70443/19.12.2016

_____________________________________________________________________________________

Servicii de proiectare: plan urbanistic de detaliu, studiu de fezabilitate, proiect tehnic de executie, caiete de sarcini pentru amplasare chioscuri necesare pentru activitati de comert stradal-Aleea Stadionului Municipiul Cluj-Napoca

caiet de sarcini, extras CF, certificat de urbanism, plansa 1, plansa 2. Ofertele se vor incarca in catalogul electronic disponibil in SEAP conform anunt cu nr. 69982/ 15.12.2016.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

caiet de sarciniElaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatie de construire a 10 terase cu destinatia de alimentatie publica(pta Muzeului si strazile adiacente, Cluj-Napoca)- se va incarca oferta in SEAP pana in 22.12.2016 orele 23:59. Atentie!!! documentatia se va preda verificata de catre verificatori atestati. 

__________________________________________________________________________

Anuntul nr. 69091/13.12.2016 -  aferent respectivei cumparari directe SE ANULEAZA. Se va organiza procedura simplificata.

caiet sarcini - Expertiza tehnica, DALI, PT, DDE, DTAC si asistenta tehnica pentru obiectivul PASAJ DENIVELAT str. Locomotivei, municipiul Cluj-Napoca

__________________________________________________________________________________

 caiet de sarcini pentru consultanta pentru managementul de proiect la obiectivul: Proiectare si executie parking Hasdeu(amplasament str. Pastorului nr. 67-69, Cluj-Napoca) - ofertarea se face in SEAP!

____________________________________________________________________________________

Denumire: Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul "Modernizarea si extinderea retelei de iluminat public si modernizarea sistemului de iluminat in doua cladiri ale primariei folosind tehnologia LED"

Cod CPV71356200-0-Servicii de asistenta tehnica

Documente: caiet de sarcini

Cerinte minime: experţii necesari pentru îndeplinirea cu succes a acestui proiect sunt proiectanti de specialitate pentru urmatoarele categorii de lucrari:

• Proiectant retele electrice grad ANRE minim II (autorizat in proiectarea acestor tipuri de instalatii in conformitate cu reglementarile A.N.R.E.)

• Inginer specialist în luminotehnică sau specialist în iluminat atestat CNRI

Se va depune propunere tehnica si financiara in acord cu caietul de sarcini si cerintele minime la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa gabriela.todea@primariaclujnapoca.ro sau prin fax 0264431575.

Oferta se va incarca si in catalogul  electronic disponibil in SEAP pana la data limita specificata in prezentul anunt, cu denumirea: "Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul "Modernizarea si extinderea retelei de iluminat public si modernizarea sistemului de iluminat in doua cladiri ale primariei folosind tehnologia LED"" si Cod CPV "71356200-0-Servicii de asistenta tehnica". Confirmarea postarii ofertei in SEAP se va face de catre ofertant pe adresa de e-mail gabriela.todea@primariaclujnapoca.ro, pana la data limita de depunere a ofertelor.

Numarul anuntului din SEAP este 67724 / 07.12.2016.

_______________________________________________________________________________________

- caiet de sarcini pentru PUZ reg. si SF parking Azuga - ofertarea se face in SEAP!

- caiet de sarcini pentru PUZ reg si SF parking Trotusului - ofertarea s eface in SEAP!

________________________________________________________________________

Denumire: LUCRARI DE MONTARE SI DEMONTARE PERETI DESPARTITORI PENTRU DELIMITAREA SECTIILOR DE VOTARE 

         cod CPV 45420000-7 LUCRARI DE TAMPLARIE SI DULGHERIE

         Documente:caiet de sarcini,    formular de oferta,  anexa la formularul de oferta

         Procedura de achizitie directa se desfasoara prin intermediul Catalogului electronic  disponibil in SEAP.                       Numarul de anunt este 63935/ 18.11.2016. Oferta se va incarca in catalogul  electronic disponibil in SEAP.

 

----------------------------------------------------------------------------------

Denumire: sistem de monitorizare video a sediului Primariei municipiului Cluj-Napoca

Data postare: 03.11.2016

Valoare contract maxim: 30.000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: se va depune propunere tehnica si financiara  - in acord cu caietul de sarcini

Documente: caiet de sarcini 

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 08.11.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: 

Castigator:

PRET OFERTAT: 

_______________________________________________________________

caiet de sarcini pentru Servicii de dirigentie de santier pentru ''Extindere capacitate sala Multifunctionala de sport, aleea Stadionului nr. 4'' - oferta se va incarca in Catalogul electronic si se va trimite un mail de confirmare pe www.achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro, pana la data stabilita prin anunt

Va rugam sa consultati www.e-licitatie.ro sectiunea invitatii e participare, nr. 393482/10.10.2016 pentru intrebari privind executia lucrarilor, durata, incepere, etc.

 Oferta se incarca in SEAP.Va multumim!

____________________________________________________________

caiet de sarcini pentru traduceri autorizate engleza-romana/romana-engleza-  - oferta se va incarca in Catalogul electronic si se va trimite un mail de confirmare pe www.achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro, pana la data stabilita prin anunt

Oferta se incarca in catalogul electronic. va multumim!

Aducem clarificari caietului de sarcini, astfel: calculul paginilor se va face respectand urmatoarea regula: 1 pagina=2000 de caractere, rezultate dupa traducerea in limba romana tinta

 ________________________________________________________________

caiet de sarcini pentru - sistem de monitorizare video a sediului Primariei municipiului Cluj-Napoca-  - oferta se va incarca in Catalogul electronic si se va trimite un mail de confirmare pe www.achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro, pana la data stabilita prin anunt

____________________________________________________________

  caiet de sarcini pentru - Studiu de prefazabilitate pentru Parking subteran cu amplasament in Pta Cipariu - Catedrala Greco-catolica pe terenul parcajului exstent, din municipiul Cluj-Napoca caiet de sarcini - - oferta se va incarca in Catalogul electronic si se va trimite un mail de confirmare pe www.achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro, pana la data stabilita prin anunt

_______________________________________________________________

Denumire: FURNIZARE PRAGURI DE SOL DIN CAUCIUC SI SEPARATORI DE SENSURI

cod CPV 44425300-8 benzi de cauciuc;

Documente: CAIET DE SARCINI

Procedura de achizitie directa se desfasoara prin intermediul Catalogului electronic  disponibil in SEAP. 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Achizitie drapele pentru pavoazarea domeniului public al municipiului Cluj-Napoca

Data postare: 18.10.2016

Valoare contract maxim: 32696,20 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se vor oferta preturi unitare pentru toate dimensiunile solicitate in caietul de sarcini. Mostrele se vor depune la registratura institutiei, str. Motilor nr. 7, municipiul Cluj-Napoca.

Documente:   caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 24.10.2016 ora 14,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la adresa achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro sau prin  fax 0264431575.

Ofertanti: SC MOLDOMAR IMPEX SRL

Castigator:  S MOLDOMAR IMPEX SRL

PRET OFERTAT: 30700 lei fara TVA

____________________________________________________________________________

Denumire: ACHIZITIE PANOURI DE AFISAJ ELECTORAL, cod CPV 30192170-3  panouri de afisare

Documente: Caiet de sarcini, planse, formular de oferta

Procedura de achizitie directa se desfasoara prin intermediul Catalogului electronic . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Pavoazarea domeniului public al municipiului Cluj-Napoca

Documente: caiet de sarcini

Procedura se desfasoara prin intermediul Catalogului electronic.

___________________________________________________________________________

Denumire: Furnizare drapele pentru pavoazarea domeniului public al municipiului Cluj-Napoca

Documente: Caiet sarcini

Procedura se desfasoara prin intermediul Catalogului electronic. __________________________________________________________________________________

Denumire: Achizitie de anvelope si servicii de vulcanizare pentru autovehiculele institutiei

Data postare: 30.08.2016

Valoare contract maxim: 45000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul unitar cel mai scazut atat la anvelope cat si la manopera de vulcanizare

Se va incheia un contract valabil 24 luni.

Cerinte: Se vor oferta preturi unitare pentru toate tipurile de anvelope cuprinse in caietul de sarcini cat si pentru manopera de vulcanizare.

Documente:   formulare,   caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere a ofertelor: 02.09.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC PRO VULCAN SRL si SC ALEX AUTO SERVICE SRL

Castigator:  SC PRO VULCAN SRL

_______________________________________________________________________

Denumire: Lucrari de instalatii de apa, bransament, canalizare si montare cismele

Data postare: 13.07.2016

Pret estimat: 41715 lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente:  caiet sarcini, centralizator, formulare, model acord cadru si contract subsecvent

Cerinte minime: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, formulare, modelul de acord cadru si contract subsecvent insusit cu/fara obiectiuni

Data si ora limita de depunere: 19.07.2016, ora 12:00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

NU A FOST DEPUSA NICI O OFERTA - PROCEDURA ANULATA.

____________________________________________________________________________________

Denumire: Achizitie de piese si manopera auto pentru repararea si intretinerea autovehiculelor institutiei

Data postare: 23.06.2016

Valoare contract maxim : 75000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul unitar cel mai scazut atat la piese cat si la manopera

Se va incheia un contract valabil 12 luni.

Cerinte: Se vor oferta preturi unitare pentru toate piesele cuprinse in caietul de sarcini cat si pentru manopera.

Documente:  formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 28.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC ALEX AUTO SERVICE SRL

Castigator: SC ALEX AUTO SERVICE SRL

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de elaborare DTCU, DTAC, obtinere avize si acorduri necesare, proiect pentru bransament electric - inclus in DTAC, asistenta tehnica pe parcursul elaborarii proiectului tehnic si a executiei in limita competentelor pentru obiectivul de investitii Statii de incarcare autobuze electrice in cadrul proiectului ''Inlocuirea vechilor autobuze diesel cu autobuze electrice cu doua statii de incarcare''

Data postare: 22.06.2016

Pret estimat: 47.000 lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente:   caiet de sarcini   formular model contract

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni si formularele solicitate, dovada indeplinirii cerintelor  de calificare conform caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 28.06.2016, ora 10:00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC NEON LIGHTING SRL

Pret ofertat: 42.000 lei fara TVA

Castigator:SC NEON LIGHTING SRL

________________________________________________________

Denumire: Achizitionarea unui sistem electronic de emitere de numere de ordine in vederea dirijarii si ordonarii cetatenilor la ghisee

Data postare: 22.06.2016

Pret estimat: 80.000 lei fara TVA

!!! ATENTIE !!! se va oferta pretul total, cuprinzand: pretul sistemului, garantia de 24 de luni si mentenanta pentru lunile 25-60; totodata, se va preciza pretul mentenantei pe an deoarece plata se va realiza anual, dupa prestarea serviciilor, pe baza unui proces-verbal de receptie a serviciului.

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: formular  caiet de sarcini  model contract

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni si formularul solicitat

Data si ora limita de depunere: 27.06.2016, ora 14:00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: gabriela.todea@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: S.C. ANDAN IMPEX S.R.L.; S.C. ROOT SECURITY S.R.L.

Castigator: S.C. ROOT SECURITY S.R.L.

Pret ofertat: 73899 lei fara TVA

______________________________________________________________________________________

Denumire: Dosare de carton pentru arhive

Data postare: 16.06.2016

Pret estimat: 64840 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se vor oferta preturi unitare pentru fiecare tip de dosar, exprimate in lei fara TVA.

Precizam ca valoarea estimata se refera la valoarea totala a produselor, fara TVA.

Documente:  formulare,  caiet de sarcini, imagini

Data si ora limita de depunere: 22.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC BNM INSTAL SRL, SC MILANO PAPETARIE SRL, SC YES AGENCY SRL, SC ORIZONT GROUP SRL, SC GOLDPAPER PROD SRL

Castigator: SC BNM INSTAL SRL

Pret ofertat: 35500 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de verificare, intretinere si asigurare a functionarii sirenelor electrice de alarmare a populatiei

Data postare: 16.06.2016

Pret estimat: 10980 lei fara TVA

pretul estimat se refera la valoarea totala a serviciilor pentru 12 luni.

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret valabil pentru 12 luni.

Documente: formulare, caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 22.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC ROOT SECURITY SRL, SC SPOT COMMUNICATION SRL

Castigator: SC ROOT SECURITY SRL

Pret ofertat:  8820 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Scaune pentru birou

Data postare: 09.06.2016

Pret estimat: 14000 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret total pentru toate produsele din caietul de sarcini, exprimat in lei fara TVA, care va cuprinde si transportul.

Oferta financiara va cuprinde atat valoarea totala cat si preturile unitare pentru toate produsele.

Precizam ca valoarea estimata se refera la valoarea totala a produselor, fara TVA.

Documente: formulare, caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 14.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC ANTARES ROMANIA SRL

Castigator: SC ANTARES ROMANIA SRL

Pret ofertat: 13608 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Paravane din plexiglas pentru delimitarea a 5 ghisee

Data postare: 07.06.2016

Pret estimat: 11967,74 lei TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Termenul de executie este de maxim 24 de zile.

Documente: formulare, caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 10.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC METALOTEHNIC SRL

Castigator: SC METALOTEHNIC SRL

Pret ofertat: 9850 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Asigurare RCA si CASCO pentru doua autovehicule

Data postare: 30.05.2016

Pret estimat: 10345,77 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut la aceeaşi valoare minimă asigurată

Cerinte: Se va oferta un preţ unitar fara TVA, fara fransiza.

Documente:  formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 02.06.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC Domas Insurance Broker de Asigurare SRL, SC Crest Asigurare Broker de Asigurare SRL, SC Atlantic Broker de Asigurare SRL, SC Alianz Tiriac SRL, SC Fast Broker Asigurari Reasigurari SRL, SC Generali-Agentia Bucuresti, SC Alianz Tiriac prin broker Moldovan Rares

Castigator: SC Domas Insurance Broker de Asigurare SRL

Pret ofertat: 5300,64 le fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de inchiriere a circuitelor telefonice destinate actionarii sirenelor de alarmare

Data postare: 26.05.2016

Pret estimat: 3.832,51 lei TVA

pretul estimat se refera la valoarea totala a serviciilor pentru 12 luni.

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret valabil pentru 12 luni.

Documente: formulare, caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 31.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC TELEKOM ROMNIA COMMUNICATIONS SA

Castigator: SC TELEKOM ROMNIA COMMUNICATIONS SA

Pret ofertat: 3832, 51 lei fara TVA

______________________________________________________________________

Denumire: boiler mixt de 300 litri

Data postare: 26.05.2016

Pret estimat: 3240 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret exprimat in lei fara TVA, care va cuprinde si transportul.

Documente:   formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 31.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC DUMAS SERVIMPEX SRL

Castigator: SC DUMAS SERVIMPEX SRL

Pret ofertat: 2800 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Dulapuri metalice pentru arhiva

Data postare: 25.05.2016

Pret estimat: 13200 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret total pentru toate dulapurile, exprimat in lei fara TVA, care va cuprinde si transportul.

Precizam ca valoarea estimata se refera la valoarea totala a dulapurilor, fara TVA.

Documente:  formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 30.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC RIVER TRADE&SERVICES SRL, SC ECOCRANES ROMANIA SRL, SC AMBIENT SA, SC SOMET SRL, SC VOYATZOGLOU SYSTEMS ROMANIA SRL

Castigator:  SC RIVER TRADE&SERVICES SRL

Pret ofertat:  11767,80 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de verificare a instalatiilor electrice din sediile Primariei

Data postare: 24.05.2016

Pret estimat: 4671 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret valabil pentru toate instalatiile cuprinse in caietul de sarcini.

Documente:   formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 27.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC ELECTRIC LINE SRL

Castigator: SC ELECTRIC LINE SRL

Pret ofertat: 4100 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de "Elaborare certificate de performanta energetica pentru cladirile din proprietatea/ administrarea municipiului Cluj-Napoca in conformitate cu prevederile Legii nr. 375/2005 si a Legii nr. 159/2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 372/2005"

Data postare: 20.05.2016

Pret estimat: 134.562  lei fara TVA 

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: formular,  caiet de sarcini,  model acord-cadru, model contract subsecvent, cerinte minime de calificare

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul acord-cadru si contract subsecvent insusit cu/fara obiectiuni,  formularul solicitat si documente in vederea demonstrarii indeplinirii cerintelor minime solicitate. 

Data si ora limita de depunere: 26.05.2016, ora 12:00

ATENTIE!!!!    CLARIFICARI ,  clarificari 2

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC CALORIA SRL, SC AUDITENERGETIC CONSULTING SRL, DAN SUMALAN PFA

Castigator: SC AUDITENERGETIC CONSULTING SRL

Pret ofertat: 80.737,20 LEI FARA TVA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Servicii de proiectare pentru "Consolidare corpuri de cladire A1 si A2 la Colegiul National George Cosbuc, str. Avram iancu, nr. 70-72, Cluj-Napoca, jud. Cluj"

Data postare: 20.05.2016

Pret estimat: 32.472,29 lei fara TVA 

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: FORMULAR ,CAIET DE SARCINI , MODEL DE CONTRACT ,  EXPERTIZA , CERTIFICAT URBANSIM , CERINTE MINIME COSBUC

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni,  formularul solicitat si documente in vederea demonstrarii indeplinirii cerintelor minime solicitate. 

Data si ora limita de depunere: 26.05.2016, ora 10:00

ATENTIE!!!!!!  CLARIFICARI

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC  PRO CONCRETE SRL 

Castigator: SC PROCONCRETE SRL

Pret ofertat: 31980 lei fara TVA

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Servicii de proiectare pentru "Consolidare corpuri  cladire la  Liceul de Muzica Sigismund Toduta, str. Paris, nr 60, Cluj-Napoca, jud.  Cluj"

Data postare: 20.05.2016

Pret estimat: 32.121,97 lei fara TVA 

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: FORMULAR  , CAIET DE SARCINI ,  MODEL DE CONTRACT  EXPERTIZA , CERTIFICAT URBANISM, CERINTE MINIME TODUTA

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni,  formularul solicitat si documente in vederea demonstrarii indeplinirii  cerintelor minime solicitate. 

Data si ora limita de depunere: 26.05.2016, ora 10:00

ATENTIE!!!!!!    CLARIFICARI 

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti:  SC PRO CONCRETE SRL

Castigator: SC PROCONCRETE SRL

Pret ofertat: 28909,77 lei fara TVA

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denumire: Asigurare RCA si CASCO pentru doua autovehicule

Data postare: 12.05.2016

Pret estimat: 1813,84 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut la aceeaşi valoare minimă asigurată

Cerinte: Se va oferta un preţ unitar fara TVA, fara fransiza.

Documente:  formulare,  caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 17.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC CARPATICA ASIG. SA, SC ATLANTIC BROKER GROUP-BROKER DE ASIGURARE SRL

Castigator: SC CARPATICA ASIG. SA pentru autoturismul CJ06CLC cu pretul de 1034,05 lei fara TVA

                       SC ATLANTIC BROKER GROUP-BROKER DE ASIGURARE SRL pentru autoturismul CJ27CLC cu pretul de 1060,27 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Cartuse pentru faxuri si imprimante

Data postare: 11.05.2016

Pret estimat: 69016,52 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

Cerinte: Se va oferta un pret total pentru toate produsele din caietul de sarcini, exprimat in lei fara TVA, care va cuprinde si transportul.

Oferta financiara va cuprinde atat valoarea totala cat si preturile unitare pentru toate produsele.

Precizam ca valoarea estimata se refera la valoarea totala a produselor, fara TVA.

Se va incheia un Acord-cadru valabil 12 luni.

Documente:  formulare,   caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 16.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL

Castigator: SC LECOM BIROTICA ARDEAL SRL

Pret ofertat: 43644,05 lei fara TVA

______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de dirigentie de santier aferente obiectivului de investitii "Pod Traian, municipiul Cluj-Napoca"

Data postare: 10.05.2016

Pret estimat: 65.463 lei fara TVA 

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: caiet sarcini, formularecerinte minimemodel contract

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni,  formularul solicitat si documente in vederea demonstrarii cerintelor minime solicitate. 

Data si ora limita de depunere: 16.05.2016, ora 14:00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

CLARIFICARI

Ofertanti: SC STARCOM EXIM SRL, SC CONSTRUCT CDP SRL, SC LUCIEN SOLUTIONS SRL

Castigator: SC LUCIEN SOLUTIONS SRL-D

Pret ofertat: 41896.32 lei fara TVA.

____________________________________________________________________________________

Denumire: Achizitie tricouri personalizate conform caietului de sarcini si al vizualului, necesare evenimentului "Iubesc Clujul curat"

Data postare: 04.05.2016

Pret estimat: 25000 lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente:  caiet de sarcini  ; visual1 ; formular; 

Data si ora limita de depunere: 09.05.2016, ora 10:00

Cerinte: se va depune formular oferta si propunere tehnica ambele corespunzatoare cu prevederile caietului de sarcini atasat

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264/599329 sau prin e-mail: eveniment@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC Ideea House Image Promotion SRL; SC Concept Promo Business SRL; SC Art Maniacs SRL; SC Global Print BDV SRL; SC M.A. Cristina SRL; SC Creative Production Boutique SRL; SC Point Advertising Grup SRL; SC KA Promotion Line SRL; SC Hope Promo SRL; SC Sales Serv SRL; SC Lemings SRL; SC Portalis Media Project SRL; SC Solutions Line; SC Solutii in Afaceri Wedas SRL  

Castigator:  SC Ideea House Image Promotion SRL

Pret ofertat: 15600 lei, fara TVA

______________________________________________________________________

Denumire: Asigurare RCA si CASCO pentru patru automobile

Data postare: 04.05.2016

Pret estimat: 3381,64 lei fara TVA

Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut la aceeaşi valoare minimă asigurată

Cerinte: Se va oferta un preţ unitar fara TVA, fara fransiza.

Documente:  formulare,   caiet de sarcini

Data si ora limita de depunere: 09.05.2016 ora 10,00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, la tiberiu.fetti@primariaclujnapoca.ro sau la fax 0264430440

Ofertanti: SC DOMAS INSURANCE BROKER DE ASIGURARE SRL, SC CREST ASIG. BROKER DE ASIGURARE SRL, SC INTER BROKER DE ASIGURARE SRL

Castigator: SC DOMAS INSURANCE BROKER DE ASIGURARE SRL

Pret ofertat: 2438,51 lei fara TVA

_______________________________________________________________________

Denumire: Servicii de realizare " Studiu de calitate a aerului si asistenta tehnica pentru realizarea Planului de calitate a aerului pentru  municipiul Cluj-Napoca"

Data postare: 03.05.2016

Pret estimat:  85.000 Lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

CERINTE: se vor depune urmatoarele: propunere tehnica, propunere financiara, formular 69^1, formular oferta, modelul de contract insusit prin semnare si parafare cu/fara obiectiuni.

Data si ora limita de depunere: 09.05.2016, ORA 14.00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Documente:  caiet sarcini, formular, model contract

OFERTANTI : SC AGRONET INFO SRL, SC Centrul de Mediu si Sanatate SRL, SC EPMC Consulting SRL, SC Unitatea de Suport pentru Integrare SRL.

CASTIGATOR: SC Unitatea de Suport pentru Integrare SRL

PRET CASTIGATOR: 23.000 lei fara TVA

_________________________________________________________________________________________

Denumire: Achizitie servicii de print pe tricouri deja existente, necesare evenimentului "Zilele Clujului"

Data postare:26.04.2016

Pret estimat: 4500lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: caiet de sarcini; vizual 1; vizual 2; vizual 3; formular

Data si ora limita de depunere: 03.05.2016, ora 10:00

Cerinte: se va depune formular, oferta si propunere tehnica ambele corespunzatoare cu prevederile caietului de sarcini atasat

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264/599329 sau prin e-mail: eveniment@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti:  Procedura anulata!

Castigator: 

Pret ofertat:  

______________________________________________________________________________________

Denumire:Achizitie servicii de scenotehnica, pentru evenimentul "Zilele Clujului", in Piata Muzeului, conform caietului de sarcini

Data postare: 25.04.2016

Pret estimat: 9500 lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente:   caiet de sarcini formular;

Data si ora limita de depunere: 28.04.2016, ora 14:00

Cerinte: se va depune formular oferta si propunere tehnica ambele corespunzatoare cu prevederile caietului de sarcini atasat

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264/599329 sau prin e-mail: eveniment@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC Wattech Production SRL; SC Marius M Sound SRL;

Castigator:SC Marius M Sound SRL

Pret ofertat: 8200 lei, fără TVA

_____________________________________________________________________________________

Denumire: Achizitie brosuri necesare pentru promovarea evenimentului "Zilele Clujului"

Data postare: 25.04.2016

Pret estimat: 33000 lei fara TVA

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documentecaiet de sarcini ;formular;

Data si ora limita de depunere: 28.04.2016, ora 10:00

Cerinte: se va depune formular oferta si propunere tehnica ambele corespunzatoare cu prevederile caietului de sarcini atasat

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264/599329 sau prin e-mail: eveniment@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC Absolut SRL; Galaxy Design SRL; SC Crescent Advertising SRL; SC Sales Serv SRL; SC Conphys SRL; SC Publicity SRL; SC Alsacian Group SRL; SC Silkat Electric Grup SRL; SC AMM Design SRL ; SC Global Print SRL; SC Yes Agency SRL

Castigator: SC AMM Design SRL

Pret ofertat: 25200 lei, fără TVA

_____________________________________________________________________________________

Denumire: Servicii de amplasare, vidanjare si intretinere toalete ecologice pe domeniul public al mun. Cluj-Napoca

Data postare: 25.04.2016

Pret estimat:  131.037,45 Lei fara TVA

Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut

CERINTE: se vor depune urmatoarele: propunere tehnica, propunere financiara, formular 69^1 si formular oferta.

Data si ora limita de depunere: 03.05.2016, ORA 14.00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Documente:  caiet sarcini, formular oferta, formular 69^1

OFERTANTI : SC STRICT PREST SRL, SC EURO ECOLOGIC SRL

CASTIGATOR: SC EURO ECOLOGIC SRL

PRET CASTIGATOR: 118.767 lei fara TVA

________________________________________________________________________________________

Denumire: Servicii de dirigentie de santier aferente obiectivului de investitii "Pod Traian, municipiul Cluj-Napoca"

Data postare: 25.04.2016

Pret estimat: 65.463 lei fara TVA 

Criteriu de atribuire: pretul cel mai scazut

Documente: caiet sarcini, formulare, cerinte minime, model contract

Cerinte: se va depune propunere tehnica, propunere financiara, modelul de contract insusit cu/fara obiectiuni,  formularul solicitat si documente in vederea demonstrarii cerintelor minime solicitate. 

Data si ora limita de depunere: 03.05.2016, ora 14:00

Ofertele se depun la registratura primariei din str. Motilor nr. 7, prin fax 0264431575 sau prin e-mail: achizitiipublice@primariaclujnapoca.ro

Ofertanti: SC CONSTRUCT CDP SRL, (oferta intarziata);  SC LUCIEN SOLUTIONS SRL-D (oferta inacceptabila si neconforma)

PROCEDURA ANULATA

_____________________________________________________________________________________

Denumire: Servicii de proiectar


 
English Magyar Deutsch Français

Plati online Concurs Foto Ajutoare de incalzire Tineri cercetatori Ajutoare de stat si minimis Stare civila Voluntariat Live webcam
 
Bine aţi venit în Cluj-Napoca