- Cerere aprobare documentație în Consiliul Local
- Cerere emitere aviz arhitect-șef
- Cerere pentru emiterea avizului de oportunitate
- Cerere afișare documentație PUZ
- Formular sesizări documentații PUZ/PUD
- Cerere completare dosar
- Cerere înscriere cuvânt CTATU
- Cerere atribuire denumire stradă
- Cerere eliberare adeverințe în vederea notării în cartea funciară a destinației de drum
Documentațiile depuse pentru emiterea avizului de oportunitate și avizul arhitectului șef pentru PUZ/PUD se vor depune într-un singur exemplar.
Documentațiile de urbanism vor conține planșa Informarea populației, pe care va fi menționat numele și prenumele tuturor vecinilor de parcelă, precum și adresa lor de contact, în vederea demarării procedurii specifice de informare și consultare a publicului aprobată prin HCL nr. 153/2012.
ATENȚIE! Nu treceți datele de contact ale vecinilor pe planșa Reglementări urbanistice.
Depunere documente – Registratură
Adresă
Str. Moţilor nr. 7
Program cu publicul (inclusiv încasări)
Luni-miercuri 08.30 – 16.30
Joi 08.30 – 18.30
Vineri 08.30 -16.30
Contact
Audiențe – Biroul Strategii Urbane
Adresă
str. Moților nr. 3 cam. 62, 63
Program
Marţi – 13.30 – 15.30
Miercuri – 13.30 – 15.30
Joi – 15.00 – 17.00
Contact