CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
C L U J – N A P O C A
H O T Ă R Â R E
privind repartizarea locuinței de serviciu, situată în
municipiul Cluj-Napoca, str. Șesului nr. 4, ap. 20, în favoarea
doamnei Rusu Nadia
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind repartizarea locuinței de serviciu, situată în municipiul Cluj-Napoca, str. Șesului nr. 4, ap. 20, în favoarea doamnei Rusu Nadia – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 406825/1/24.03.2022 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 407065/451/25.03.2022 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății și al Direcției Juridice, prin care se propune repartizarea locuinței de serviciu, situată în municipiul Cluj-Napoca, str. Șesului nr. 4, ap. 20, în favoarea doamnei Rusu Nadia;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Reținând prevederile art. 129 alin. 1 și alin. 2 lit. c și ale art. 333 alin. 1 și 2 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 29 alin. 1 și 2 din Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 114/1996, actualizată, aprobate prin H.G. nr. 1275/2000, ale art. 1 alin. 1 din H.G. nr. 310/2007 pentru actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/mp) practicat pentru spaţiile cu destinaţia de locuinţe aparţinând domeniului public sau privat al statului ori al unităţilor administrativ-teritoriale ale acestuia, precum şi pentru locuinţele de serviciu, locuinţele de intervenţie şi căminele pentru salariaţi ale societăţilor comerciale, companiilor naţionale, societăţilor naţionale şi regiilor autonome, actualizată, ale art. 26 alin. 1 și 2 din O.U.G. nr. 40/1999 privind protecția chiriașilor și stabilirea chiriei pentru spațiile cu destinația de locuințe, actualizată, ale Hotărârii nr. 51/2022 privind aprobarea listei de priorităţi pentru anul 2022, în vederea repartizării, prin închiriere a locuinţelor de serviciu, pct. 3, Cap. IX din Anexa I la Hotărârea nr. 138/2014 privind aprobarea criteriilor de punctare (criterii de eligibilitate) pentru soluționarea cererilor de locuințe de serviciu și repartizarea acestora în regim de închiriere, formularele de înscriere pe lista de priorități la locuințele de serviciu, documentele justificative pentru întocmirea dosarelor, stabilirea datei și a locului de depunere a dosarelor, precum și modul de comunicare a acestor informații către solicitanți, ale Hotărârii nr. 580/2013 privind aprobarea fondului locuințelor de serviciu al Municipiului Cluj-Napoca, modificată și completată prin Hotărârile nr. 15/2015 și 211/2015 și ținând cont de Procesul-verbal nr. 392894 din data de 22.03.2022 al Comisiei mixte de repartizare a locuințelor sociale, a locuințelor de serviciu și a locuințelor de necesitate;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. (1). Se aprobă repartizarea locuinței de serviciu, situată în municipiul Cluj-Napoca, str. str. Șesului nr. 4, ap. 20, având suprafața de 53,48 mp., în favoarea doamnei Rusu Nadia.
(2). Termenul locațiunii este până la încetarea contractului individual de muncă.
(3). Valoarea de inventar a locuinței, prevăzută la alin. 1, este de 284244,10 lei.
(4). Prețul minimal de închiriere se calculează în conformitate cu H.G. nr. 310/2007 privind actualizarea tarifului lunar al chiriei (lei/m.p.), practicat pentru spațiile cu destinația de locuințe, aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale ale acestuia, precum și pentru locuințele de serviciu, locuințele de intervenție și căminele pentru salariați ai societăților comerciale, societăților naționale și regiilor autonome.
Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Juridică, Direcția Economică și Biroul Mass-media.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 149 din 4 aprilie 2022
(Hotărârea a fost adoptată cu 26 voturi)