CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUIAT:
C L U J – N A P O C A
H O T Ă R Â R E
privind desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă extraordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca – proiect din inițiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 116056/1/27.02.2020 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 116080/452/27.02.2020 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății și al Direcției Juridice, prin care se propune desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, Act nr. 115570/45/27.02.2020, emis de către Instituția Prefectului Județului Cluj;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 333 alin (1) și alin. (5), ale art. 338, ale art. 317 alin. (1) – (5) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 2, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. Se aprobă desemnarea reprezentanților consiliului local în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, după cum urmează:
Dan Ștefan Tarcea – președinte
Iulia Ardeuș – director Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății
Corina Ciuban – director Direcția Generală de Urbanism
Ioan Bogdan – șef Serviciul Financiar
Lucia Lupea – șef Serviciul Achiziții publice
Art. 2. Se aprobă desemnarea membrilor supleanți în comisia de evaluare constituită în vederea atribuirii contractelor de închiriere a terenurilor destinate amplasării teraselor de alimentaţie publică şi a chioşcurilor multifuncţionale situate pe domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, după cum urmează:
Olah Emese – președinte
Dacia Crișan – șef Serviciul Autorizări comerț
Olimpia Moigrădan – director Direcția Economică
Gabor Ramona – inspector Serviciul Achiziții publice
Ramona Rușescu – șef Serviciul Autorizări construcții
Art. 3. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roșca
Nr. 117 din 28 februarie 2020
(Hotărârea a fost adoptată cu 19 voturi)