CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

CLUJ-NAPOCA

HOTĂRÂRE

privind acordarea sporului pentru condiții de muncă personalului contractual

care face parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație”,

din cadrul Centrului Bugetar de Administrare Creșe, din subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind acordarea sporului pentru condiții de muncă personalului contractual care face parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație”, din cadrul Centrului Bugetar de Administrare Creșe, din subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 545192/1/27.09.2021 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 548793/5/28.09.2021al Centrului Bugetar de Administrare Creșe, al Direcției Juridice și al Direcției Economice, prin care se propune acordarea sporului pentru condiții de muncă personalului contractual care face parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație”, din cadrul Centrului Bugetar de Administrare Creșe, din subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca;

Văzând avizul comisiilor de specialitate;

Având în vedere prevederile art. 23 din Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, ale Hotărârii de Guvern nr. 569/2017 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, mărimea concretă a sporului pentru condiții de muncă, precum și condițiile de aprobare a acestuia pentru familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație” din administrația publică locală, ale art. I alin. (3) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 226/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare și pentru modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene, precum și ale art. 129 alin. (12) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

Luând în considerare Buletinul de determinare prin expertizare a locurilor de muncă din cadrul Centrului Bugetar de Administrare Creșe, înregistrat la data de 5.05.2021 și ținând cont de avizul Sindicatului Civitas;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

HOTĂRĂŞTE:

Art. 1. Se aprobă acordarea sporului pentru condiții de muncă personalului contractual care face parte din familia ocupațională de funcții bugetare „Administrație”, din cadrul Centrului Bugetar de Administrare Creșe, din subordinea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.

Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredințează Centrul Bugetar de Administrare Creșe.

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,

Ec. Dan Ștefan TARCEA

CONTRASEMNEAZĂ:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora ROŞCA

Nr. 637 din 4 octombrie 2021

(Hotărârea a fost adoptată cu 25 voturi)