CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUIAT:

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind completarea Anexei la Hotărârea nr. 575/2025 (Lista de repartizare, în vederea atribuirii, prin închiriere, a locuințelor de serviciu, persoanelor aflate pe lista de priorități pe anul 2025,

aprobată prin Hotărârea nr. 184/2025)

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind completarea Anexei la Hotărârea nr. 575/2025 (Lista de repartizare, în vederea atribuirii, prin închiriere, a locuințelor de serviciu, persoanelor aflate pe lista de priorități pe anul 2025, aprobată prin Hotărârea nr. 184/2025) – proiect din inițiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 908892/1/28.11.2025 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 908989/451/28.11.2025 al Direcției Patrimoniul municipiului și evidența proprietății, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propune completarea Anexei la Hotărârea nr. 575/2025 (Lista de repartizare, în vederea atribuirii, prin închiriere, a locuințelor de serviciu, persoanelor aflate pe lista de priorități pe anul 2025, aprobată prin Hotărârea nr. 184/2025);

zând avizul comisiei de specialitate;

Reținând prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. c) și ale art. 333 alin. (1) și (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 29 alin. (1) și (2) din Normele metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 114/1996, actualizată, aprobate prin H.G. nr. 1275/2000, ale Hotărârii nr. 184/2025 privind aprobarea listei de priorităţi pentru anul 2025, în vederea repartizării, prin închiriere a locuinţelor de serviciu, pct. 3, Cap. IX din Anexa I la Hotărârea nr. 138/2014 privind aprobarea criteriilor de punctare (criterii de eligibilitate și de selecție) pentru soluționarea cererilor de locuințe de serviciu și repartizarea acestora, în regim de închiriere, formularele de înscriere pe lista de priorități la locuințele de serviciu, documentele justificative pentru întocmirea dosarelor, stabilirea datei și locului de depunere a dosarelor, precum și modul de comunicare a acestor informații către solicitanți, completată prin Hotărârea nr. 332/2014, ale Hotărârii nr. 580/2013 privind aprobarea fondului locuințelor de serviciu al Municipiului Cluj-Napoca, modificată și completată prin Hotărârile nr. 15/2015 și nr. 211/2015 și ținând cont de Procesul-verbal nr. 896298 din data de 24.11.2025 al Comisiei mixte de repartizare a locuințelor sociale, a locuințelor de serviciu și a locuințelor de necesitate;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. (c), 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. I. (1). Se aprobă completarea Anexei la Hotărârea nr. 575/2025, cu poziția nr. 2, în sensul atribuirii, prin închiriere, a locuinței de serviciu, persoanei aflată la poziția 2 în lista de priorități pe anul 2025, aprobată prin Hotărârea nr. 184/2025, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

(2). Valoarea de inventar a locuinței situată în municipiul Cluj-Napoca, str. Memorandumului nr. 10, bl. corp A, et. mansardă, ap. 26, este de 329.089,94 lei.

(3). Termenul locațiunii pentru locuința prevăzută la alin. (2) este până la încetarea contractului de muncă.

Art. II. Celelalte prevederi ale Hotărârii nr. 575/2025 rămân neschimbate.

Art. III. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Direcția Juridică, Direcția Economică și Compartimentul Mass-media.

Preşedinte de şedinţă,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 690 din 4 decembrie 2025

(Hotărârea a fost adoptată cu 24 voturi)