CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea modificării Contractului nr. 449745/2016, de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, sector II, încheiat cu
S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L.
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă extraordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea modificării Contractului nr. 449745/2016, de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj- Napoca, sector II, încheiat cu S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L. – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 887720/1/2.12.2024 al primarului municipiului Cluj- Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 887795/462/2.12.2024 al Direcției Ecologie urbană și spații verzi – Serviciul Ecologie urbană, al Direcției Juridice, al Direcției Tehnice – Serviciul Achiziții publice și al Direcției Economice, prin care se propune aprobarea modificării Contractului nr. 449745/2016, de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, sector II, încheiat cu S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L.;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Luând în considerare adresa nr. 13367/20.11.2024, transmisă de Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de utilități publice, înregistrată la Primăria municipiului Cluj-Napoca cu nr. 870638/20.11.2024;
Reţinând prevederile art. 116 alin. (3), ale art. 102 alin. (4), ale art. 103, 104 și 106 din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 3 lit. e), ale art. 21 alin. (1) din Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 1 alin. (4) lit. d), ale art. 7 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale ale art. 3 lit. d), ale art. 7 alin. (4), ale art. 13 alin. (2) lit. c) din Ordinul nr. 82/2015 privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de salubrizare a localităților, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordinului M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidența şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, ale Hotărârii nr. 755/2024 privind aprobarea bugetului general rectificat al municipiului Cluj-Napoca pe anul 2024 și ale Hotărârii nr. 773/2024 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind fundamentarea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare stradală și deszăpezire în municipiul Cluj-Napoca, sector II și a documentației de atribuire;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. (2), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. (1) Se aprobă modificarea Contractului nr. 449745/2016, de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, sector II, încheiat cu S.C. Brantner Servicii Ecologice S.R.L., în temeiul Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, în sensul suplimentării valorii acestuia, cu până la cel mult 10% din valoarea inițială a concesiunii și prelungirea duratei contractului, în vederea asigurării continuității serviciilor publice de salubrizare stradală și deszăpezire a municipiului Cluj-Napoca, sector II.
(2) Prelungirea duratei contractului prevăzută la alin.(1) este până la data intrării în vigoare a noului contract de delegare a gestiunii, încheiat cu operatorul desemnat câștigător în urma desfășurării procedurii de licitație, în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 773/2024 privind aprobarea Studiului de oportunitate privind fundamentarea modalității de gestiune a serviciului public de salubrizare stradală și deszăpezire în municipiul Cluj-Napoca, sector II și a documentației de atribuire și fără a depăși limita maximă de 10% din valoarea concesiunii, respectiv suma de 9.282.289,48 lei fără T.V.A.
Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcția Ecologie urbană și spații verzi și Direcția Economică.
Preşedinte de şedinţă,
Ec. Dan Ștefan Tarcea
Contrasemnează:
Secretarul general al municipiului,
Jr. Aurora Roşca
Nr. 780 din 6 decembrie 2024
(Hotărârea a fost adoptată cu 23 voturi)