Dosarul pentru decontarea cotei părți deținute de Statul Român într-un imobil, trebuie să conțină următoarele documente:
1. ACORDUL municipiului, emis de Direcția de Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății din cadrul primăriei
2. Minim 3 oferte
3. Contract de execuție lucrări la valoarea cea mai mică, în care se va impune o garanție a lucrărilor de minim 3 ani, conform legislației în vigoare se vor depune in copie
4. Proces verbal la terminarea lucrărilor cu semnnatură
5. Situație de lucrări vizată de proprietari/asociație ”conform cu originalul”
6. Facturi și chitanțe/ordine de plată
7. Hotărârea asociației de proprietari/ Declarație de consimțământ semnată de toți proprietarii pentru efectuarea lucrărilor și nominalizarea unui reprezentant din imobil pentru contractarea lucrărilor / Declarație de conformitate semnată de o parte din proprietari, din care rezultă faptul că suportă cheltuielile și pentru cei care nu şi-au dat acordul
8. Banca și contul asociației de proprietari/ reprezentatului nominalizat.
9. Copie certificat de înregistrare asociație/copie carte identitate reprezentant
10. Poze color de la imobil, cu starea inițială și finală după executarea lucrărilor
11. Copie chitanță tarif închiriere trotuar pentru schelă, dacă e cazul
12. Copie Autorizației de construire, dacă e cazul.

Notă: Procesul verbal la terminarea lucrărilor și situația de lucrări, vor fi vizate (semnate și ştampilate) de specialist atestat, care a supravegheat execuția.

După depunerea dosarului, în cazul în care nu sunt necesare completări, decontul se va efectua în maxim 30 zile, cu condiția să fie clară și situația juridică.