FAQs

Direcția Patrimoniul Municipiului și Evidența Proprietății

Este obligatorie înscrierea destinației comerciale în extrasul de carte funciară în situația în care proprietarul spațiului în care se desfășoară respectiva activitate nu dorește acest lucru?

2018-11-29T16:13:18+02:00
Este obligatorie înscrierea destinației comerciale în extrasul de carte funciară în situația în care proprietarul spațiului în care se desfășoară respectiva activitate nu dorește acest lucru?2018-11-29T16:13:18+02:00
Direcția Ecologie urbană și spații verzi

Operatorul de salubritate nu a putut ridica deșeurile de la punctul gospodăresc de colectare a deșeurilor din cauza mașinilor parcate care au blocat accesul autogunoierei. Ce se poate face pentru remedierea situației?

2018-11-29T16:19:05+02:00
Operatorul de salubritate nu a putut ridica deșeurile de la punctul gospodăresc de colectare a deșeurilor din cauza mașinilor parcate care au blocat accesul autogunoierei. Ce se poate face pentru remedierea situației?2018-11-29T16:19:05+02:00
Direcția Tehnică

Dețin un apartament proprietate personală cumpărat prin fostul OJCVL Cluj (Oficiul județean pentru construirea și vânzarea de locuințe Cluj) și are în contract erori materiale, cum se poate remedia problema?

2018-11-29T16:22:23+02:00
Dețin un apartament proprietate personală cumpărat prin fostul OJCVL Cluj (Oficiul județean pentru construirea și vânzarea de locuințe Cluj) și are în contract erori materiale, cum se poate remedia problema?2018-11-29T16:22:23+02:00
Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. OK