Programul de relații cu publicul de la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, Direcția impozite și taxe locale, Direcția de Asistență Socială și Medicală și de la Serviciul public de interes local pentru administrarea parcărilor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca se desfășoară în intervalul orar 10.00-14.00, pe întreaga perioadă a stării de urgență.

De asemenea, începând din data de 7 aprilie 2020, noul program de relații cu publicul al Direcției de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca este de luni până vineri, în intervalul orar: 10.00 – 14.00, pe întreaga perioadă a stării de urgență.

Sunt deschise publicului doar ghișeele de înregistrare a actelor de naștere pentru nou-născuți și cele privind depunerea actelor în vederea întocmirii cărților de identitate în locul celor pierdute, furate sau deteriorate, precum și ridicarea acestora.

În ceea ce privește Serviciul Stare Civilă – Compartimentul Decese, nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare. Primăria Cluj-Napoca corespondează direct cu instituțiile sanitare care au constatat decesele, adeverințele de înhumare se transmit prin email către aceste instituții, iar certificatele de deces vor fi eliberate după încheierea stării de urgență, pe bază de programare.