Primăria municipiului Cluj-Napoca, prin Direcţia de evidenţă a persoanelor invită cetăţenii care nu acte de identitate și care doresc să-și exercite dreptul de vot, să se prezinte pe strada Moţilor nr.5, la sediul direcţiei, pentru eliberarea unora noi.

Actele necesare pot fi accesate pe site- ul www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Administrație/Evidenţa persoanelor: https://primariaclujnapoca.ro/evidenta-persoanelor/acte-de-identitate/

În perioada 25 – 27 septembrie 2020, programul de activitate al Serviciului Evidența persoanelor va fi următorul:

  • vineri, 25.09.2020- 08.30-14.30– primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
  • sâmbătă, 26.09.2020- 08.00-16.00- primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate și eliberări acte de identitate;
  • duminică, 27.09.2020- 07.00-19.30 primiri documentații- pe motiv de pierdere act de identitate, furt act de identitate; deteriorare act de identitate;7.00-21.00 eliberări acte de identitate.

Facem precizarea că, potrivit Hotărârii Biroului Central nr. 81/07.09.2020, „…alegătorul care deține un act de identitate al cărui termen de valabilitate ar fi expirat în perioada 01.03-27.09.2020 își poate exercita dreptul de vot în baza acestuia”.

Totodată, reamintim faptul că arondarea străzilor la secțiile de votare poate fi consultată pe site-ul Primăriei Cluj-Napoca, accesând următorul link: https://e-primariaclujnapoca.ro/arondare/.