0
registratura instituţiei, Calea Moților nr. 7 - Centrul de informare pentru cetățeni
Str. Iuliu Maniu, nr. 16, Cluj-Napoca – sediul Direcției Generale a Poliției locale.

Primăria municipiului Cluj-Napoca organizează examen de promovare în grade/trepte profesionale a personalului contractual din cadrul instituţiei

a) probă scrisă sau probă practică*, după caz;

*Proba practică se susţine în cazul funcţiilor contractuale la care este necesară verificarea abilităţilor practice.

Se pot prezenta la probă scrisă sau la proba practică, după caz, numai candidaţii ale căror dosare de examen au fost declarate admise.

Fiecare dintre cele două probe, respectiv proba scrisă sau proba practică, după caz, vor fi notate cu un punctaj maxim de până la 100 de puncte. Punctajul minim de promovare este de 50 de puncte.

  • Pentru înscrierea la examen, candidaţii trebuie să fi obţinut calificativul „foarte bine” la evaluarea performanţelor profesionale individuale, cel puţin de 2 ori în ultimii 3 ani, în care aceştia s-au aflat în activitate.

  • Să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul/treapta din care promovează.

  • Promovarea personalului contractual în grade sau trepte profesionale se face, de regulă, pe un post vacant, iar, în situaţia în care nu există un asemenea post, se face prin transformarea postului din statul de funcţii în care acesta este încadrat într-unul de nivel imediat superior.

Bibliografia propusă de către compartimentele de specialitate

pentru examenul de promovare în grade sau trepte profesionale,

a personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului

municipiului Cluj-Napoca

I. Serviciul Autoritate tutelară, arhivă

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/31.08.2000, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr 202/2002, privind egalitatea de șanse și tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr. 287/2009 – Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea nr. 140/2022, privind unele măsuri de ocrotire pentru persoanele cu dizabilități intelectuale și psihosociale și modificarea și completarea unor acte normative;

6. Legea nr. 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen:

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Titlul III – Capitolul IV a părții a VI-a și Titlurile I-IV ale părții a VII-a;

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/31.08.2000, privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr 202/2002, privind egalitatea de șanse și tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr. 287/2009 – Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Titlul III – capitolul II din Cartea I și capitolul VII din Cartea a II-a;

5. Legea nr. 140/2022, privind unele măsuri de ocrotire pentru persoanele cu dizabilități intelectuale și psihosociale și modificarea și completarea unor acte normative;

6. Legea nr. 17/2000, privind asistența socială a persoanelor vârstnice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

II. Serviciul Revendicări, fond funciar și registru agricol

1. Constituţia României, republicată;

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Ordonanța nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr. 165/2013, privind maâăsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în Romania, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

5. Legea nr. 17/2014, privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole sitaute în extravilan, cu modificările și completările ulterioare;

6. Legea 145 din 21 octombrie 2014, pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

7. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen

1. Constituţia României, republicată (titlul I, titlul II- Cap I, Cap II);

2. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (Cap I și II);

3. Ordonanța nr. 27 din 30 ianuarie 2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr. 165/2013, privind măsurile pentru finalizarea procesului de restituire, în natură sau prin

echivalent, a imobilelor preluate în mod abuziv în perioada regimului comunist în Romania, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (Principiile, Cap II și Cap V);

5. Legea nr. 17/2014, privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole sitaute în extravilan, cu modificările și completările ulterioare (Cap III și Cap V);

6. Legea 145 din 21 octombrie 2014, pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (Cap I, Cap II și Cap V);

7. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 28/2008 privind registrul agricol, cu modificările și completările ulterioare (Cap II și Cap IV);

III. A. Direcţia Generală Comunicare, dezvoltare locală şi management proiecte

Serviciul Relații comunitare și turism

1. Ordonanța de urgență nr. 57/2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

2. Ordonanța nr. 58/1998, privind organizarea și desfășurarea activității de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;

3. Ordonanța nr. 15/2017, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen:

1. Ordonanța de urgență nr. 57/2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Partea III Administrația publică locală, TITLUL V Autoritățile administrației publice locale, art. 105-169, Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică și evidența personalului plătit din fonduri publice, TITLUL III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, art. 538-562;

2. Ordonanța nr. 58/1998, privind organizarea și desfășurarea activității de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;

3. Ordonanța nr. 15/2017, pentru modificarea şi completarea Ordonanţei Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, cu modificările și completările ulterioare;

B. Direcţia Evenimente publice și informare cetățeni

Serviciul Centrul de informare pentru cetățeni

1. Constituția României, republicată;

2. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare.

Tematica de examen:

1. Constituția României, republicată;

2. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Partea III-Administraţia publică locală, TITLUL V-Autorităţile administraţiei publice locale, art. 105-169, Partea VI-Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, TITLUL III-Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice, art. 538-562;

3. Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța nr. 27/2002, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare.

C. Serviciul Strategii de marketing

1. Constituția României, republicată;

2. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);

5. Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen

1. Constituția României, republicată;

2. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Partea III-Administraţia publică locală, TITLUL V-Autorităţile administraţiei publice locale, art. 105-169, Partea VI-Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, TITLUL III-Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice, art. 538-562;

3. Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016, privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor);

5. Legea nr. 52/2003, privind transparența decizională în administrația publică, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

IV. Direcția Ecologie urbană și spații verzi

A. Serviciul Spații verzi

1. Constituţia României, republicată;

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr. 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare

4. Legea pomiculturii nr. 348/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen:

1. Constituţia României, republicată;

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; Partea VI, Tilul III, art. 538-562;

3. Legea nr. 24/2007 privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare

4. Legea pomiculturii nr. 348/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

B. Serviciul Ecologie urbană

1. Constituţia României, republicată;

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr. 51/2006, a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța de Guvern nr. 92/2021, privind regimul deșeurilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare ;

5. Legea nr. 101/2006, a serviciului de salubrizare a localităților, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

6. Hotărârea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca nr. 88/2019, pentru aprobarea Regulamentului de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca;

Tematica de examen

1. Constituţia României, republicată;

2. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare; Partea VI, Tilul III, art. 538-562;

3. Legea nr. 51/2006, a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța de Guvern nr. 92/2021, privind regimul deșeurilor, actualizată, cu modificările și completările ulterioare ;

5. Legea nr. 101/2006, a serviciului de salubrizare a localităților, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

6. Hotărârea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca nr. 88/2019 pentru aprobarea Regulamentului de salubrizare a municipiului Cluj-Napoca;

V. Direcția Patrimoniul municipiului și evidența proprietății

Serviciul Evidență patrimoniu și cadastru

Biroul Cadastru, topometrie

1. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

2. Legea nr. 7/1996, a cadastrului și a publicitatii imobiliare, republicată, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Ordinul nr. 700/2014, privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, actualizat;

4. Legea nr. 287/2009 – Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de examen

1. Ordonanța de urgentă nr. 57 din 3 iulie 2019, privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Partea III Administraţia publică locală, TITLUL V Autorităţile administraţiei publice locale, art. 105-169, Partea VI Statutul funcţionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administraţia publică şi evidenţa personalului plătit din fonduri publice, TITLUL III Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice, art. 538-562;

2. Legea nr. 7/1996, a cadastrului și a publicitatii imobiliare, republicată, actualizată, cu modificările și completările ulterioare; Titlul I, Capitolul III, art. 12-15; Titlul II, Capitolul I, art. 23-34 și art. 37;

3. Ordinul nr. 700/2014, privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, actualizat; Capitolul II, art. 7-47;

4. Legea nr. 287/2009 – Codul civil, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Titlul VII, Capitolul II, art. 885-892, Capitolul III, art. 902-906;

Formularul de înscriere completat va fi depus la registratura instituţiei, Calea Moților nr. 7 – Centrul de informare pentru cetățeni în perioada 0512.12.2022, inclusiv. (Formularul de înscriere se descarcă de pe pagina de internet a instituției www.primariaclujnapoca.ro – Secțiunea – ADMINISTRAȚIE- Informații publice-Concursuri pentru ocupare posturi – Funcții contractuale, Promovare).

NOTĂ: Adeverinţa eliberată de către Serviciul resurse umane va fi anexată ulterior Formularului de înscriere și va cuprinde următoarele elemente: atestarea vechimii în gradul/treptei profesionale din care se promovează, calificativele obținute de către salariat din ultimii 3 ani în care s-a aflat în activitate respectiv se va atașa Referatul de evaluare a salariatului în scopul participării la examenul de promovare în grad/treaptă profesională;

Anunț

Formular înscriere

Rezultatul selecției dosarelor

Rezultatul probei scrise

Rezultatul final