Cluj-Napoca, Calea Moților nr. 3, etaj 1, cam. 54.

Primăria municipiului Cluj-Napoca – sediul Calea Moţilor nr. 3, tel: 0264-596030 (int. 1020), organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă, administrator, treaptă profesională I- 1 post vacant la Serviciul Administrare hale şi pieţe, Direcţia Tehnică

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

etapa selecţia dosarelor de înscriere

probă scrisă

probă interviu

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene și domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă și capacitate deplină de exercițiu;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019: trafic de persoane, trafic de minori, proxenetism, exploatare a cerşetoriei, de folosire a unui minor în scop de cerşetorie,de folosire a serviciilor unei persoane exploatate, de folosire a prostituţiei infantile, viol, agresiune sexuală, act sexual cu un minor, corupere sexuală a minorilor, racolare a minorilor în scopuri sexuale, hărţuire sexuală, folosire abuzivă a funcţiei în scop sexual, pornografie infantilă, ultraj contra bunelor moravuri sau incest;

i) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

Nivelul studiilor: studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat (conform Legii educaţiei naţionale nr. 1 din 5 ianuarie 2011, actualizată);

Vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;

Cunoştinţe de operare pe calculator: pachet Ms Office, internet, Microsoft Outlook (e-mail) – cunoștințe de bază, atestate cu document emis în condițiile legii.

7.1. Bibliografia de concurs:

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

2. Legea 145/2014 privind stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. H.C.L. – 341/2015 privind aprobarea Regulamentului de funcționare a piețelor agroalimentare Flora, Hermes, Zorilor, Ira și Grigorescu, precum și aprobarea Regulamentului privind organizarea și atribuirea procedurii ”selecției de oferte” în vederea închirierii spațiilor comerciale și a chioșcurilor din incinta piețelor agroalimentare administrate de către Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca;

4. H.G. 348/2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare.

7.2. Tematica de concurs:

1. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

Partea III Administrația Publică Locală, Titlul V Autoritățile administrației publice locale, de la art. 105 la art. 169.

Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică locală și evidența personalului plătit din fonduri publice, Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, de la art. 538 la art. 562.

2. Legea 145/2014 privind stabilirea unor măsuri de reglementare a pieței produselor din sectorul agricol, republicată, cu modificările și completările ulterioare – integral;

3. H.C.L. – 341/2015 privind aprobarea Regulamentului de funcționare a piețelor agroalimentare Flora, Hermes,

Zorilor, Ira și Grigorescu, precum și aprobarea Regulamentului privind organizarea și atribuirea procedurii ”selecției de oferte” în vederea închirierii spațiilor comerciale și a chioșcurilor din incinta piețelor agroalimentare administrate de către Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca – integral;

4. H.G. 348/2004 privind exercitarea comerțului cu produse și servicii de piață în unele zone publice, cu modificările și completările ulterioare – integral.

Dosarele de concurs se verifică la Serviciul Resurse umane (camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3) și se depun la registratura instituției sau pot fi transmise de candidaţi prin serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.

Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:

 a) formular de înscriere la concurs;

 b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

 c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

 d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, respectiv copie document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile);

 e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

 f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

 g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate, cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

 h) certificatul de integritate comportamentală;

i) curriculum vitae, model comun european.

 (2) Formularul de înscriere la concurs, model curriculum vitae și modelul orientativ al adeverinţei care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sunt disponibile pe site-ul instituției www.primariaclujnapoca.ro , împreună cu anunțul de concurs.

 (3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

 (4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

 (5) Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.

În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de susţinere a probei scrise sau, după caz, a probei practice.

(6) Certificatul de cazier judiciar, respectiv Certificatul de integritate comportamentală pot fi solicitate și obținute de către candidați online, accesând pagina www.caziere.ro .

 (7) Dosarele de concurs se verifică la Serviciul Resurse umane (camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3) și se depun la registratura instituției sau pot fi transmise de candidaţi prin serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.

 (8) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia.

Candidații au obligaţia de a se prezenta la Serviciul Resurse umane cu documentele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Documentele prevăzute la literele a), f)-i), se depun în original la dosarul de înscriere la concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfăşurare al concursului.

 (9) Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

 (10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.

 (11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Candidații declarați respinși vor depune, prin registratura instituției, personal sau la adresa de email registratura@primariaclujnapoca.ro o cerere prin care vor solicita documentele depuse în original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la Serviciul Resurse umane, camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3.

1. Asigură permanent îngrijirea și administrarea pieței.

2. Organizează piața volantă și verifică calitatea de producător agricol a participanților și să dețină si prezinte toate actele necesare comercializării produselor agricole, conform legislației în vigoare.

3. Întocmește lista de prezență a participanților la piața volantă pentru fiecare ediție și solicită semnătura fiecărui participant.

4. Întocmește Angajamentul, în 2 exemplare, unul pentru administratorul pieţei volante, şi unul pentru utilizatorul pieței volante, la prima participare a producătorului agricol.

5. Eliberează și pregătește amplasamentul aferent pieței volante înainte de fiecare ediție și se asigură de păstrarea curățeniei de către participanți pe parcursul desfășurării pieței volante, în colaborarea cu Direcția Poliția Locală, ori de câte ori e necesar.

6. Verifică dacă utilizatorii pieței respectă prevederile regulamentului de funcționare a Piețelor agroalimentare administrate de către Primaria municipiului Cluj-Napoca, conform HCL 341/2015.

7. Afișează la loc vizibil şi în mod lizibil regulamentul de funcţionare, orarul de funcţionare, precum şi tarifele practicate în piaţă pentru închirierea meselor/vitrinelor frigorifice pentru vânzare.

8. Sprijină organele de control autorizate.

9. Nu admite în piaţă un numar de utilizatori mai mare decât limita locurilor de vânzare existente în sectorul de piaţă destinat desfacerii produselor oferite de aceştia.

10. Asigură evidenţa solicitărilor locurilor de vânzare şi asigură atribuirea acestora producătorilor agricoli şi comercianţilor produselor agroalimentare, în ordinea solicitărilor.

11. Asigură verificarea periodică, din punct de vedere metrologic, a cântarelor pe care le oferă înspre a fi folosite de către utilizatorii pieţei.

12. Asigură un număr de cântare în stare de funcţionare egal cu cel al locurilor de vânzare din piaţă.

13. Asigură gratuit cântare de control pentru verificarea de către cumpărători a corectitudinii cântăririlor.

14. Face propuneri de îmbunătățire a activității în piață, ori de câte ori este necesar.

15. Asigură în mod gratuit, funcţionarea unui cântar cu capacitatea de minim 30 kg la o singură cântărire, necesare marfurilor vândute în cantitate mare de către utilizatorii pieţei.

16. Înscrie la data închirierii locului de vânzare în registrul de evidenţă special înfiinţat, sau electronic, datele de identificare ale persoanelor fizice sau juridice care au închiriat locul de vânzare, precum şi data, seria şi numărul chitanţei care atestă plata chiriei.

17. Aduce la cunoştinţă utilizatorilor Angajamentul prevăzut în Anexa 2 din H.C.L. 341/2015 și Acordul pentru prelucrarea datelor în vederea luării la cunoştinţă şi semnării acestora.

18. Face selecţia utilizatorilor pieţei, având la bază o cerere tip depusă la registratura Primăriei municipiului Cluj-Napoca sau depusă online pe site-ul instituţiei.

19. Distribuie mesele/vitrinele frigorifice în ordinea numărului de înregistrare a cererii depuse la registratura Primăriei municipiului Cluj-Napoca, iar în cazul producătorilor agricoli ia în considerare şi cantităţile de produse destinate comercializării, menţionate în atestatul de producător şi în carnetul de comercializare a produselor agricole.

20. Eliberează lunar sau zilnic (după caz) chitanţa şi angajamentul pentru utilizatorii pieţei, cât și Declarația de consimțământ.

21. Afișează și controlează zilnic conformitatea cu prețurile de referință (piața de gros, S.C. Centrul Agro Transilvania S.A. Cluj), cu sprijinul Direcției Generale Poliția locală.

22. Asigură în fiecare piață pe care o administrează o masă de referință pentru comercializarea produselor sub prețurile de referință comunicate zilnic de către S.C. Centrul Agro Transilvania S.A. Cluj. Această masă va fi pusă gratuit la dispoziția celor interesați.

23. Întocmește şi gestionează contractele de închiriere pentru persoanele juridice, care vor închiria mese/vitrine frigorifice în cadrul pieţei agroalimentare, conform Anexei 1 la prezentul Regulament.

24. Întocmește un registru special de înregistrare a abaterilor, în care va nota abaterile producătorilor agricoli şi agenţilor economici, precum şi măsurile luate (Modelul registrului se regăseşte la Anexa 3 din HCL 341/2015).

25. Verifică și confirmă consumul utilităților.

26. Constată abaterile de la regulamentul de funcționare a Piețelor agroalimentare administrate de către Primăria municipiului Cluj-Napoca.

27. Consemnează abaterile de la regulamentul de funcționare a Piețelor agroalimentare administrate de către Primaria municipiului Cluj-Napoca într-o notă de constatare a abaterilor, care va fi înregistrată în registrul special înfiinţat la nivelul pieţei agroalimentare. (Modelul Notei de constatare a abaterilor se regăseşte la Anexa 4 din HCL 341/2015).

28. Întocmește acte și documente specifice, necesare administrării piețelor: referate, note interne, note justificative, etc.

29. Întocmeste răspunsuri pentru acte primite spre instrumentare de la șeful de serviciu.

30. La solicitarea șefului de serviciu preia toate atribuțiile de serviciu ale unui coleg, în cazul în care acesta lipsește.

31. Răspunde de îndeplinirea cu promptitudine și corectitudine, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, a tuturor atribuțiilor de serviciu anterior menționate, precum și de exactitatea datelor cuprinse în actele pe care le elaborează.

32. Se va preocupa de studierea și de însușirea legislației în vigoare ( legată de domeniul de care răspunde).

33. Întocmește materiale și analize la solicitarea primarului, viceprimarilor, precum și a directorului Direcției tehnice și, respectiv a șefului de serviciu, pentru care se încredințează că le va duce la îndeplinire.

34. Îndeplinește orice alte sarcini primite de la șeful ierarhic superior, dacă acestea sunt conforme cu legislația în vigoare.

35. Elaborează proceduri pentru activitățile care sunt necesar a fi procedurate.

36. Verifică afișarea etichetelor de către utilizatorii pieței.

37. Verifică dacă utilizatorii pieţei au calitatea de producător/comerciant, conform prevederilor legale, şi nu permite accesul altor comercianţi.

38. Asigură zilnic şi ori de câte ori este necesar, salubrizarea pieţei.

39. Verifică păstrarea curățeniei la locul de vânzare de către utilizatori.

40. Îndeplinește orice alte sarcini primite de la șeful ierarhic superior, dacă acestea sunt conforme cu legislația în vigoare.

41. Răspunde disciplinar, material, penal, după caz, pentru documentele întocmite.

42. Identifică riscurile asociate activităților ce se desfășoară în cadrul pieței și propune măsuri pentru diminuarea sau înlăturarea lor.

43. Se comportă civilizat cu utilizatorii și clienții pieței.

44. Își realizează atribuțiile ce-i revin, stabilite în concordanță cu cerințele sistemului de management al calității implementat și certificat, conform legii, existent în cadul Primăriei municipiului Cluj-Napoca.

45. Îşi însuşeşte şi respectă legislaţia specifică serviciului şi a Hotărârilor Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca, Regulamentul intern şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare.

46. Întocmeşte evidenţa concediilor şi a orelor suplimentare pentru salariaţii din cadrul pieței pe care o administrează şi o înaintează şefului superior ierarhic pentru semnare.

47. Întocmeşte răspunsuri la cererile primite din partea producătorilor agricoli, societăţilor comerciale, persoanelor fizice etc. autorizate privind repartizarea locurilor în pieţele administrate de către Primăria municipiului Cluj-Napoca.

48. Asigură relaţia permanentă cu Direcţia Poliţia Locală, în vederea realizării unui nivel calitativ ridicat de desfăşurare a activităţilor din piaţă, condiţii stabilite de legislaţia în vigoare, cu respectarea normelor de protecţie a muncii, de igienă şi sănătate.

49. Își însușește și respectă instrucțiunile interne de S.S.M. și P.S.I..

50. Efectuează instructajul periodic în domeniul securităţii și sănătății în muncă și a situaţiilor de urgență pentru muncitorul calificat și îngrijitorii clădiri.