Date de contact
0264 596 030 / 5001; 5000 imaginatiecivica@primariaclujnapoca.ro str. Moților nr. 3 cam. 49,50
0264 430011
0264 596 030 / 5001; 5000 imaginatiecivica@primariaclujnapoca.ro str. Moților nr. 3 cam. 49,50
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea:
Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor, nr. 3, cam. 46, cam. 54; str. Alexandru Vaida Voevod, f.n., Cluj-Napoca.
Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr.7 – Centrul de informare pentru cetăţeni – sediul central,
Piața Unirii, nr. 1-2 (ghișeu de registratură) şi primăriile de cartier:
Primăria Mănăştur – str. Ion Meşter nr. 10;
Primăria Mărăşti – str. Fabricii nr.4;
Primăria Iris – Piaţa Liebcknecht nr. 7-8;
Primăria Someşeni – str. Traian Vuia nr. 41;
Primăria Grigorescu – str. Alexandru Vlahuţă nr. 44-46-48 (în incinta Şcolii Alexandru Vlahuţă);
Primăria Zorilor – str. Pasteur nr. 60;
Primăria Gheorgheni – Aleea Băişoara nr. 4A.
- Serviciul Evenimente publice organizează, promovează şi sprijină evenimentele publice care se desfăşoară în municipiul Cluj-Napoca. Gestionează planificarea şi valorificarea numeroaselor evenimente şi parteneriate de care beneficiază Municipiul Cluj-Napoca, precum şi implementarea unor noi colaborări la nivel naţional şi internaţional ale municipalităţii prin atragerea de noi proiecte în vederea îmbunătăţirii imaginii instituţiei şi a îndeplinirii obiectivelor acesteia;
- Serviciul Centrul de informare pentru cetăţeni asigură primirea şi înregistrarea tuturor solicitărilor, sesizărilor, petiţiilor sub orice formă din partea cetăţenilor şi instituţiilor; preluarea corespondenţei aduse prin curier de la instanţele de judecată şi efectuarea procedurilor; distribuirea corespondenţei la toate direcţiile din instituţie; expedierea corespondenţei prin ghișeul expediere; scanarea documentelor înregistrate şi distribuite. Serviciul asigură cetăţenilor accesului gratuit şi permanent la informaţie, în cadrul activităţii serviciului realizat în conformitate cu programul de lucru;
- Serviciul Strategii de marketing se ocupă cu promovarea în spațiul public și în mediul virtual a activității Primăriei municipiului Cluj-Napoca, respectiv a diverselor proiecte, manifestări și evenimente publice realizate/organizate în parteneriat cu sau de către Primăria municipiului Cluj-Napoca. De asemenea, desfășoară activități specifice de promovare în spațiul public și în mediul virtual a Municipiului Cluj-Napoca, în concordanță cu Strategia de Dezvoltare a Municipiului și planul anual de promovare a Municipiului Cluj-Napoca;
- Serviciul Administrare Baza Sportivă Gheorgheni are misiunea de a continua și îmbunătăți politica municipalității de promovare a unui stil de viață sănătos, prin asigurarea accesului în mod corect, eficient și transparent a tuturor categoriilor de vârstă la facilitățile oferite de către această Bază și implicit încurajarea practicării tuturor tipurilor de sport.
- organizarea şi promovarea în spaţiul public a tuturor manifestărilor desfăşurate sub egida Primăriei municipiului Cluj-Napoca şi a Consiliului local;
- sprijinirea evenimentelor publice care se desfăşoară în Municipiul Cluj-Napoca în măsura în care Primăria sau Consiliul local sunt parteneri ai acestora;
- promovarea în rândul partenerilor Primăriei şi Consiliului local a evenimentelor publice care se desfăşoară în municipiul Cluj-Napoca şi care asigură îndeplinirea obiectivelor prevăzute în Strategia de dezvoltare a Municipiului Cluj-Napoca 2014-2020;
- preluarea, înregistrarea şi distribuirea în instituţie a tuturor solicitărilor, sesizărilor, petiţiilor, documentelor oficiale potrivit procedurilor stabilite;
- eliberarea şi trimiterea tuturor documentelor eliberate sau trimise dinspre instituţie înspre cetăţeni sau înspre alte instituţii, precum şi activităţile conexe potrivit procedurilor stabilite;
- oferirea de informaţii tuturor solicitanţilor (persoane fizice sau juridice) şi îndrumarea lor către serviciile de specialitate, dacă este cazul;
- gestionarea, îndrumarea şi coordonarea activităţii de voluntariat, distribuirea sesizărilor, petiţiilor şi informărilor voluntarilor către departamentele de specialitate ale primăriei municipiului Cluj-Napoca.
- respectarea legalităţii în îndeplinirea sarcinilor de serviciu;
îndeplinirea sarcinilor şi atribuţiilor specifice compartimentului;
ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor date de primar, viceprimari, director general; - comunicarea bidirecţională cu cetăţenii şi cu alte instituţii legat de activitatea şi atribuţiile instituţiei potrivit procedurilor stabilite;
- implementarea Strategiei de dezvoltare a municipiului Cluj-Napoca 2014-2020 în domeniile legate de relaţii publice, participare publică şi spaţiu public.
- autonomie şi colaborare cu compartimente ale primăriei şi din afara instituţiei în vederea planificării şi implicării în evenimente publice şi parteneriate;
- organizarea integrală a unor evenimente şi manifestări, locale, naţionale şi internaţionale.
- Direcţia Evenimente publice şi informare cetăţeni are relaţii funcţionale cu toate compartimentele de muncă din cadrul instituţiei şi cu organizaţii şi instituţii din afară acesteia, precum şi cu cetăţenii.