Date de contact
0264 596 030 / 4530 biroulevidentastrazi@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr. 3, cam. 101C
0264 430 420
0264 596 030 / 4530 biroulevidentastrazi@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr. 3, cam. 101C
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3.
Este subordonat directorului executiv al Direcţiei Patrimoniul municipiului şi evidenţa proprietăţii, Viceprimarilor şi Primarului municipiului Cluj-Napoca.
- preluarea în domeniul public a imobilelor-terenuri cu destinaţia de străzi aflate în proprietatea privată sau publică a unor persoane fizice sau juridice.
- întocmirea referatelor de specialitate şi a proiectelor de hotărâri pentru şedinţele Consiliului local, referitoare la activităţile specifice serviciului în vederea realizării scopului pentru care a fost constituit;
- furnizarea datelor privind situaţia juridică a imobilelor (terenuri cu destinaţia de străzi ), imobile care aparţin proprietăţii publice a Municipiului Cluj-Napoca, celorlalte compartimente din cadrul primăriei, persoanelor juridice şi fizice, altor autorităţi și instituţii, cu excepţia aspectelor legate de revendicări în baza legilor fondului funciar și a Legii nr. 10/2001;
- efectuarea demersurilor necesare pentru promovarea acţiunilor judecătoreşti privind reconstituirea/conservarea dreptului de proprietate al Municipiului Cluj-Napoca asupra imobilelor (terenuri cu destinaţia de străzi) – imobilele neevidenţiate în Cartea Funciară şi cele pentru care nu este operat în cartea funciară modul de preluare la Statul Român, în vederea întăbulării;
- preluarea terenurilor afectate de servitute de utilitate publică, potrivit P.U.G., intrate în patrimoniul municipiului prin donaţie sau renunţare a drept;
- promovarea proiectelor de hotărîre de Consiliu local de acceptare a ofertelor de donaţie a terenurilor afectate de servitute de utilitate publică;
- promovarea proiectelor de hotărîre de consiliu local privind aprobarea preluării în proprietate publică a imobilelor cu destinaţie de servitute de utilitate publică pentru care proprietarii au depus renunțare la drept;
- transmiterea către Direcţia Economică a imobilelor care intră în proprietatea autorităţii locale, în vederea introducerii acestora în inventar şi în evidenţele contabile;
- constituirea bazei de date privind imobilele-terenuri cu destinaţie de străzi – preluate în patrimoniul municipiului, pe care o actualizează;
- verificarea documentaţiilor depuse de catre proprietarii unor drumuri private în vederea donării acestora către municipalitate. Promovarea unor proiecte de H.C.L., în acest sens;
- verificarea documentaţiilor de comasare redistribuire a documentaţiilor de întăbulare şi parcelare, pentru drumurile private constituite în concordanţă cu înscrierile din Cartea Funciară;
- întocmirea informărilor şi referatelor privind activitatea specifică serviciului;
- emiterea de avize în calitate de reprezentant al Municipiului Cluj-Napoca pentru lucrările de construire efectuate asupra imobilelor cu destinaţie de străzi;
- desfăşurarea activităţilor de relaţii cu publicul, în domeniul specific de activitate al serviciului.
- iniţiază proiecte de hotărâre pe care le fundamentează din punct de vedere tehnic pentru:
- preluarea terenurilor afectate de servitute de utilitate publică, potrivit P.U.G., intrate în patrimoniul municipiului prin donaţie sau renunţare la drept;
- acceptarea ofertelor de donaţie a terenurilor afectate de servitute de utilitate publică;
- aprobarea preluării în proprietate publică a imobilelor cu destinaţie de servitute de utilitate publică pentru care proprietarii au depus renunțare la drept.
- asigură preluarea în domeniul public al municipiului a terenurilor afectate de servituţi de utilitate publică;
- asigură preluarea în domeniul public al municipiului a terenurilor cu destinaţie de străzi ca urmare a unor oferte de donaţii.
- analizează, verifică şi transmite spre obţinerea avizelor necesare, întreaga documentaţie ce va sta la baza întocmirii proiectelor de hotărâri;
- întocmeşte proiectele de hotărâri care vor fi supuse aprobării Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
Relaţii interne:
În cadrul Primăriei, compartimentul de muncă relaţionează cu toate compartimentele, primind şi furnizând informaţii care contribuie în mare măsură la rezolvarea problemelor cetăţenilor ce ţin de competenţa serviciului.
- Colaborare cu Direcţia Generală Poliţia locală:
- furnizează informaţii privind proprietăţile municipiului cu destinaţia de străzi, în vederea efectuării verificărilor ce se impun.
- Colaborare cu Direcţia Economică:
- furnizează informaţii privind imobilele preluate în proprietatea publică a municipiului, imobile care au destinaţia de străzi.
- Colaborare cu Direcţia Tehnică:
- furnizează informaţii cu privire la diferite amplasamente cuprinse în planurile de investiţii, amplasamente aferente imobilelor în proprietatea publică a municipiului, imobile care au destinaţia de străzi, la solicitarea acestora;
- furnizează informaţii privind identificarea diferitelor imobile aflate în proprietatea publică a municipiului, imobile care au destinaţia de străzi.
- Colaborare cu Secretarul municipiului:
- primeşte informaţii în legătură cu proiectele de hotărâri ale Consiliului local şi dispoziţiile Primarului;
- furnizează informaţii în legătură cu proiectele de hotărâri ale Consiliului local şi dispoziţiile Primarului;
- solicită, în vederea elaborării unor lucrări, referate, Serviciului Revendicări, fond funciar şi registrul agricol şi Direcției Juridice, informaţii pentru verificarea situaţiei juridice a imobilelor.
- Colaborare cu Direcția Juridică:
- solicită punct de vedere juridic/viză de legalitate cu privire la activităţile specifice ale compartimentului de muncă.
- Colaborare cu Serviciul Evidenţă patrimoniu şi cadastru.
- furnizează informaţii privind imobilele preluate în proprietatea publică a municipiului, imobile care au destinaţia de străzi sau a imobilelor terenuri afectate.