Serviciul Tehnic reparaţii imobile

Conducere

Măgurean Adriana Lucia

Șef serviciu
Date de contact
0264 596 030 / 4434; 4470; 4472 tehnicimobile@primariaclujnapoca.ro str. Moților nr. 3 cam. 18, 18A, 18B
Orar cu publicul

Lu-Mi 08.00-16.00

Jo 08.00-17.30

Vi 08.00-14.30

Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, cam.18, 18A și 18B.

Este subordonat: directorului executiv şi directorului executiv adjunct ai Direcţiei Tehnice, Viceprimarilor și Primarului municipiului Cluj-Napoca și în coordonarea Administratorului public.

Organizarea, verificarea şi recepţionarea activităţilor de:

– întreţinere şi modernizare fântâni arteziene şi cişmele;

– reparaţii curente la unităţi de învăţămant preuniversitar;

– reparaţii curente la imobilele aflate în proprietatea Statului Român;

– lucrări de intervenție în regim de urgență asupra clădirilor situate în „ Ansamblul Urban – centrul istoric al orașului Cluj-Napoca”;

– lucrări de protejare și intervenție asupra clădirilor situate în „ Ansamblul Urban – centrul istoric al orașului Cluj-Napoca”;

– organizare alegeri;

– lucrări de întretinere, consolidare monumente istorice și plăci comemorative.

Întreţinere şi modernizare fântâni arteziene şi cişmele

  • urmărirea activităţii de întreţinere fântâni arteziene şi cişmele pentru buna funcţionare a acestora şi modernizarea fântânilor arteziene de pe domeniul public.

Reparaţii curente la unităţi de învăţământ preuniversitar

  • propuneri, estimări, antemăsurători în vederea executării lucrărilor;
  • urmărirea execuţiei lucrărilor la unităţi de învăţământ preuniversitar;
  • recepţionarea lucrărilor.

Reparaţii curente la imobilele aflate in proprietatea Statului Român

  • propuneri, estimări, antemăsurători în vederea executării lucrărilor;
  • urmărirea execuţiei corespunzatoare a lucrărilor;
  • recepţionarea lucrărilor.

Lucrări de intervenție în regim de urgență asupra clădirilor situate în „ Ansamblul Urban- centrul istoric al orașului Cluj-Napoca”

  • contractarea proiectului și obținerea autorizațiilor în regim de urgență;
  • contractarea lucrarilor de interventie în regim de urgență;
  • urmărirea execuției corespunzătoare a lucrărilor;
  • recepționarea lucrărilor.

Lucrări de protejare și intervenție asupra clădirilor situate în „ Ansamblul Urban- centrul istoric al orasului Cluj-Napoca”

  • organizare licitații pentru contractarea proiectului și obținerea autorizațiilor de construire;
  • organizarea licitațiilor în vederea contractării lucrărilor de protejare și intervenții;
  • urmărirea execuției corespunzătoare a lucrărilor;
  • recepționarea lucrărilor.

Organizare alegeri:

  • organizare proceduri de achiziții publice în vederea organizarii alegerilor – achiziție și montare de panouri electorale, de urne, de cabine de vot, spălare perdele cabine vot, fețe de masă etc.;
  • urmărește activitatea de amenajare a secţiilor de votare pentru alegeri. Recepţionarea lucrărilor şi înaintarea la plată a situaţiilor de lucrări;
  • asigură permanența pe perioada alegerilor în sensul rezolvării tuturor problemelor tehnice aparute (caldură, lumină, defecțiuni la închiderea secțiilor, a urnelor, a cabinelor, a instalațiilor sanitare etc).

Aplicarea actelor normative pentru buna funcţionare a activităţilor menţionate mai sus, în vederea îmbunătăţirii condiţiilor de viaţă ale cetăţenilor prin promovarea calităţii şi eficienţei acestor servicii şi asigurarea protecţiei mediului înconjurător.

folosirea computerului şi a programelor specifice serviciului.

– cunoaşterea legislaţiei în domeniu.

– colaborează cu toate compartimentele din cadrul instituţiei.

Acest site utilizează module cookie pentru a vă asigura că beneficiați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru. OK