Informarea și consultarea populației

  • Cerere afișare documentație PUZ – (.doc)
  • Cerere afișare documentație PUD – (.doc)
  • Formular sesizări documentații PUZ/PUD – (.doc)

Avizare documentații

Aprobare documentații

Alte solicitări

NOTA

  1. Documentațiile depuse in vederea obtinerii Avizului de oportunitate sau a Avizului Arhitectului sef se vor depune intr-un singur exemplar fizic și în format electronic pe CD/stick.

  2. În vederea respectării prevederilor Regulamentului local referitor la implicarea publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului aprobat prin HCL nr. 153/2012, cererea pentru emiterea Avizului Arhitectului Șef, se va depune ulterior finalizării informării și consultării publicului cu privire la propunerea preliminară PUD/PUZ.

  3. Având în vedere că piesele desenate ale PUD/PUZ se afișează pe site-ul primăriei în vederea analizării în CTATU, vă rugăm să nu treceți pe ele date cu caracter personal ( numai pe planșa “Informarea populației” se vor menționa numele și prenumele vecinilor, nu pe toate planșele !)
  4. În vederea promovării spre aprobare în Consiliul local a documentației de urbanism se va depune cererea tip (semnată în original de către toți proprietarii terenurilor cuprinse în aria de reglementare sau se va prezenta acordul notarial al acestora) însoțită de documentul de planificare. Nu este necesar să mai depuneti înca o dată documentația avizată, doar dacă a fost emis un Aviz Arhitect sef cu condiții, ce implică modificarea/completarea unor planșe.

Depunere documente – Registratură

Adresă

Str. Moţilor nr. 7

Program cu publicul (inclusiv încasări)

Luni-miercuri 08.30 – 16.30
Joi 08.30 – 18.30
Vineri 08.30 -16.30

Contact

0264 596 030
registratura@primariaclujnapoca.ro

Serviciul Strategii Urbane

Adresă

str. Moților nr. 3 cam. 63, 64

Program cu publicul

Marţi – 13.30 – 15.30
Miercuri – 13.30 – 15.30
Joi – 15.00 – 17.00

Contact

0264 596 030 interior 4310; 4340