Organizatorul licitației : Primăria municipiului Cluj-Napoca
Data și ora desfășurării licitației : 12.06.2019 ora 11:00
Locul desfășurării licitație : sediul Primăriei Cluj-Napoca str. Moților nr. 3, Sala de sticlă – parter.
Tipul licitației: licitație cu strigare
Licitația este organizată și se va desfășura conform Regulamentului de valorificare a masei lemnoase din fondul forestier proprietate publică, aprobat prin H.G. 715/2017.
Data și ora preselecției: 07.06.2019 ora 11:00
Lista partizilor care se licitează , prețul de pornire a licitației , pentru fiecare partida sunt afișate la sediul organizatorului.
Data și ora limită până la care poate fi depusă documentația pentru preselecția și înscrierea la licitație 07.06.2019 , ora 11:00 la sediul Primăriei Cluj-Napoca.
Volumul total de masă lemnoasă pe picior oferit la licitație este de 2013 mc.
Pe natură de produse:

LOTUL 1:

1. – APV 704 Rosala UP I Baisoara volum brut 573 mc.
2. – APV 642P Rosala UP I Băișoara fost UP III Bocu volum brut 639 mc.
3. – APV 644P Rosala UP I Băișoara fost UP III Bocu volum brut 195 mc.
4. – APV 668P Rosala UP I Băișoara fost UP II Bocu volum brut 214 mc.
Nota: Produsele de la Lotul 1 fac obiectul vânzării catre un singur agent economic fiind suprapuse, natura produsului : DOBORATURI I.

LOTUL 2:
1. APV 643P Roșala II UP III Bocu volum brut 33 mc.
2. APV 667 Muntele Săcel UP III Bocu volum brut 125 mc.
3. APV 646P Muntele Săcel UP III Bocu volum brut 88 mc.
4. APV 647P Muntele Săcel II UP III Bocu volum brut 146 mc.

LOTUL 3:
1. APV nr. 1046 UP III Gilau volum brut 316 mc.
2. APV nr. 1146 U.P. III Gilau volum brut 190 mc.

Pe specii:
Lotul 1:
Molid – 1621 mc
Lotul 2:
Molid – 33 mc
Brad – 51 mc
Fag – 233 mc
Carpen – 8 mc
Gorun(L) – 31 mc
Plop tremurator – 9 mc
Cires păsăresc – 5 mc
Paltin de munte – 22 mc
Lotul 3:
Fag – 35 mc
Gorun s – 221 mc
Carpen – 244 mc
Cires – 2 mc
Plop tremurator 2 mc

Caietul de sarcini poate fi procurat de sediul organizatorului din data de 04.06.2019.

Alte informații privind organizarea și desfășurarea licitației:
Neîncheierea contractului de vânzare-cumpărare a masei lemnoase adjudecate, în termenul maxim de 10 zile lucrătoare , stabilit prin caietul de sarcini , din culpă exclusivă a operatorului economic/grupului de operatori economici adjudecatar , atrage anularea adjudecării pentru masa lemnoasă respectivă și pierderea garanției de contractare aferentă.
Garanția de contractare reținută în condițiile alin(5) nu se restituie operatorului economic în următoarele situații:
a) nu a fost încheiat contractul de vânzare-cumpărare a masei lemnoase, în condițiile legii, din culpa operatorului economic.
b) nu a constituit garanția de bună execuție la data încheierii contractului.
c) își retrage oferta în perioada de valabilitate a acesteia.
d) a fost încheiat în termen contractul de vânzare-cumpărare a masei lemnoase, iar valoarea garanției, cu acordul părților se folosește pentru constituirea cauțiunii prevăzute de art. alin (1) din Legea nr. 46/2008 – Codul Silvic , republicată cu modificările ulterioare , pentru constituirea garanției de bună execuție și/sau pentru plata contravalorii masei lemnoase contractate.
Documentația integrală privind desfășurarea licitației și partizile scoase la licitație se pot obține de la sediul Primăriei Cluj-Napoca str. Moților nr. 3 , persoană de contact ing.Ocean Raul tel. fix 0264 431753 , mobil . 0771 490531