Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, (www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă, inspector de specialitate, grad profesional IA la Biroul Eficienţă energetică, iluminat public, Direcţia Tehnică
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.
- selecţia dosarelor de înscriere
- probă scrisă
- interviu
Locul, data şi ora desfăşurării probelor:
– sediul Direcției Generale Poliția locală Cluj, str. Iuliu Maniu nr. 16, Cluj-Napoca.
– selecţia dosarelor de concurs ( afişare rezultate): 25.03.2022
– proba scrisă: 31.03.2022, ora 12:00
– interviul: 06.04.2022, ora 10:00
Condiţii necesare ocupării postului/posturilor contractual(e) vacant(e) sunt prevăzute la art.3 din Hotărârea de Guvern nr.286 /2011 pentru aprobarea Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocuparea a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile generale şi specifice prevăzute în fişa postului:
Nivelul studiilor: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-una dintre următoarele specializări:
Domeniul fundamental | Ramura de știință | Domeniul de licență | Specializarea |
Științe inginerești | Inginerie Civilă | Inginerie Civilă | Căi ferate, drumuri și poduri, Inginerie Civilă, Ingineri urbană și dezvoltare regională |
Ingineria instalațiilor | Instalații pentru construcții, Instalații și echipamente pentru protecția atmosferei. | ||
Inginerie electrică, electronică și telecomunicații | Inginerie Electrică | Sisteme electrice, Electronică de putere și acționări electrice, Electrotehnică, Electromecanică, Inginerie Electrică și Calculatoare, Informatică aplicată în inginerie electrică | |
Inginerie Energetică | Ingineria sistemelor electroenergetice, Termoenergetică, Energetică industrială, Managementul Energiei, Energetică și Tehnologii de mediu, Energetică și tehnologii informatice. | ||
Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale | Electronică aplicată, Tehnologii și sisteme de telecomunicații, Rețele și software de telecomunicații. | ||
Ingineria Mediului | Ingineria sistemelor biotehnice și ecologice, Ingineria mediului, Informatică aplicată în ingineria mediului | ||
Inginerie și management | Inginerie și management în construcții, Inginerie economică în domeniul electric, electronic și energetic. | ||
Științe sociale | Științe Administrative | Științe Administrative | Administrație publică, Administrație europeană, Leadership în sectorul public |
Științe umaniste și arte | Arhitectură și urbanism | Urbanism | Proiectare și planificare urbană, Urbanism și administrarea teritoriului |
Vechime în specialitatea studiilor: minimum 2 ani;
Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu (atestat cu document emis în condiţiile legii).
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS:
1.Constituția României, republicată;
2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
3.Hotararea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
4. Ghid pentru întocmirea documentațiilor tehnice pentru licitațiile de iluminat stradal, Asociația Română pentru Iluminat (A.R.I.) – 2019
5. Manualul calificării URBANIZAREA SUSTENABILĂ II – resurse energetice regenerabile, construcții de tip “casa verde”, gestiunea integrată a deșeurilor. Program de studii postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă. Coordonatori volum Conf.dr.ing. Viorel Dan, Prof.dr.ing Florin Pop. Editura U.T.Press, Cluj-Napoca 2012
6. Încălzire Centralizată – suport de curs UTCN în coordonarea prof. dr. ing. Mugur Bălan.
TEMATICA:
1.Constituția României, republicată; Titlul II, Capitolul II -Drepturile si libertatile fundamentale
2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind codul administrativ cu modificările și completările ulterioare, –
Partea III Administrația Publică Locală, Titlul V Autoritățile administrației publice locale, de la art. 105 la art. 169.
Partea VI Statutul funcționarilor publice, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică locală și evidența personalului plătit din fonduri publice, Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, de la art. 538 la art. 562.
3. Hotararea de Guvern nr. 907/2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare– integral;
4. Ghid pentru întocmirea documentațiilor tehnice pentru licitațiile de iluminat stradal, Asociația Română pentru Iluminat (A.R.I.) – 2019. Capitolele 3, 4, 5 (paginile 9-24),
disponibil la adresa: https://drive.google.com/drive/folders/10epoCbkeVvTVTBqeF3uPRdzh7xgjExxB?usp=sharing
5. Manualul calificării URBANIZAREA SUSTENABILĂ II – resurse energetice regenerabile, construcții de tip “casa verde”, gestiunea integrată a deșeurilor . Program de studii postuniversitare de formare şi dezvoltare profesională continuă. Coordonatori volum Conf.dr.ing. Viorel Dan, Prof.dr.ing Florin Pop. Editura U.T.Press, Cluj-Napoca 2012. Tematica: Resurse energetice regenerabile – secțiunea 8 (paginile 40-44), Construcții Sustenabile, secțiunile 1-3 (paginile 232-237) și 6 (paginile 245-247) disponibil la adresa: https://drive.google.com/drive/folders/10epoCbkeVvTVTBqeF3uPRdzh7xgjExxB?usp=sharing
6. Încălzire Centralizată – suport de curs UTCN în coordonarea prof. dr. ing. Mugur Bălan. Capitolul Viitorul încălzirii centralizate (paginile 5-13), Flexibilitatea sursei de combustibil şi securitatea aprovizionării (paginile 17-19), Reţelele termice moderne. Cel mai eficient mod de a economisi energia (paginile 20-21)
disponibil la adresa: https://drive.google.com/drive/folders/10epoCbkeVvTVTBqeF3uPRdzh7xgjExxB?usp=sharing
Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;
d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
e) *cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
h) document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile);
* Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. (Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2).
Candidații declarați respinși se vor prezenta la camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3 pentru ridicarea dosarelor de concurs (în termen de maximum 12 luni de la data depunerii dosarului).
Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3