CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI
CLUJ-NAPOCA
H O T Ă R Â R E
privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu –
Etajare și modificări corp C1 în vederea realizării unei locuințe semicolective
cu două unități locative S+P+E+R – str. Henri Barbusse nr. 13
Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţa ordinară,
Examinând proiectul de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – Etajare și modificări corp C1 în vederea realizării unei locuințe semicolective cu două unități locative S+P+E+R – str. Henri Barbusse nr. 13 – proiect din iniţiativa primarului;
Reținând Referatul de aprobare nr. 149803/1/10.03.2020 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;
Analizând Raportul de specialitate nr. 150109 din 10.03.2020z al Direcţiei Generale de Urbanism și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea Planului Urbanistic de Detaliu – Etajare și modificări corp C1 în vederea realizării unei locuințe semicolective cu două unități locative S+P+E+R – str. Henri Barbusse nr. 13, beneficiari: Feșnic Teodor și Feșnic Floarea;
Reținând Avizul Arhitectului șef nr. 1156 din 25.11.2019 și avizele organismelor teritoriale interesate;
Văzând avizul comisiei de specialitate;
Potrivit prevederilor art. 56 din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare şi ţinând cont de prevederile Regulamentului Local de Urbanism, aprobat prin Hotărârea nr. 493/2014, cu modificările și completările ulterioare;
Potrivit dispoziţiunilor art. 129, 133 alin. 1, 139 și 196 din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
H O T Ă R Ă Ş T E :
Art. 1. – | Se aprobă Planul Urbanistic de Detaliu – Etajare și modificări corp C1 în vederea realizării unei locuințe semicolective cu două unități locative S+P+E+R – str. Henri Barbusse nr. 13, beneficiari: Feșnic Teodor și Feșnic Floarea, pe o parcelă proprietate privată, nr. cad. 310622. Documentația reglementează:
Toate investiţiile propuse prin această documentaţie de urbanism vor fi suportate de beneficiarii acesteia. | |
Art. 2. – | Se stabileşte perioada de valabilitate a documentaţiei de doi ani de la aprobare. | |
Art. 3. – | Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Direcţia Generală de Urbanism. | |
Preşedinte de şedinţă, Ec. Dan Ștefan Tarcea
| ||
Contrasemnează: Secretarul general al municipiului, Jr. Aurora Roşca |
Nr. 150 din 23 martie 2020
(Hotărârea a fost adoptată cu 25 voturi)