CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI

C L U J – N A P O C A

H O T Ă R Â R E

privind alocarea, de la bugetul local pe anul 2023, a sumei de 150000 lei pentru organizarea evenimentului Romanian-Japanese Innovation Forum 2023, în municipiul Cluj-Napoca, în perioada 18-20 iunie 2023

Consiliul local al municipiului Cluj-Napoca întrunit în şedinţă ordinară,

Examinând proiectul de hotărâre privind alocarea, de la bugetul local pe anul 2023, a sumei de 150000 lei pentru organizarea evenimentului Romanian-Japanese Innovation Forum 2023, în municipiul Cluj-Napoca, în perioada 18-20 iunie 2023 – proiect din iniţiativa primarului;

Reținând Referatul de aprobare nr. 519.656/1/8.05.2023 al primarului municipiului Cluj-Napoca, în calitate de inițiator;

Analizând Raportul de specialitate nr. 519784/105/8.05.2023 al Biroului Relații externe și investitori, al Direcției Economice și al Direcției Juridice, prin care se propune aprobarea alocării, de la bugetul local pe anul 2023, a sumei de 150000 lei pentru organizarea evenimentului Romanian-Japanese Innovation Forum 2023, în municipiul Cluj-Napoca, în perioada 18-20 iunie 2023;

Văzând avizul comisiei de specialitate;

În conformitate cu hotărârea privind aprobarea bugetului general rectificat al municipiului Cluj-Napoca, pe anul 2023;

Potrivit dispoziţiunilor art. 129 alin. (2) lit. b) și e), alin. (4) lit. f), art. 133 alin. (1), 139 și 196 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

H O T Ă R Ă Ş T E :

Art. 1. Se aprobă alocarea, de la bugetul local pe anul 2023, a sumei de 150000 lei pentru organizarea evenimentului Romanian-Japanese Innovation Forum 2023, în municipiul Cluj-Napoca, în perioada 18-20 iunie 2023.

Art. 2. Cu îndeplinirea prevederilor hotărârii se încredinţează Biroul Relații externe și investitori și Direcția Economică.

Preşedinte de şedință,

Ec. Dan Ștefan Tarcea

Contrasemnează:

Secretarul general al municipiului,

Jr. Aurora Roșca

Nr. 484 din 15 mai 2023

(Hotărârea a fost adoptată cu 21 voturi)