Proiect de hotărâre nr.25
2013-08-29T00:00:00+03:00Aprobarea P.U.D. construire casa unifamiliala D+P+E, str. Victor Papilian nr. 30; beneficiari: Opris Vasile Tudor si Kerekes Melinda Maria.
Aprobarea P.U.D. construire casa unifamiliala D+P+E, str. Victor Papilian nr. 30; beneficiari: Opris Vasile Tudor si Kerekes Melinda Maria.
Aprobarea P.U.D. construire locuinta colectiva P+M, str. Nadasel nr. 66; beneficiara: S.C. Strict Prest S.R.L.
Aprobarea P.U.D. construire imobil de locuinte colective, S+P+2E, str. Mircea Eliade nr. 36A; beneficiara: S.C. Termoenergia S.R.L.
Aprobarea P.U.D. construire ansamblu de locuinte, D+P+E+etaj retras, str. Sergiu Celibidache nr. 15; beneficiara: Pop Aurelia Carolina.
Aprobarea P.U.D. construire imobil pentru locuinte colective, comert si servicii, S+P+10E, str. Dunarii nr. 20; beneficiari: Zaharia Bogdan-Florin, Zaharia Claudiu, Zaharia Elena, Grigorescu Maria, Grigorescu Andrei Aurel si Balc Ioan.
Aprobarea P.U.D. construire imobil cu functiuni mixte: servicii si locuire – S+P+3E+1R, str. Al. Vaida Voievod f.n.; beneficiara: Constantinescu Carmen.
Aprobarea P.U.D. mansardare bloc si amenajare parcari aferente, str. Fabricii de Zahar nr. 73, bl. CZ2; beneficiara: Asociatia de proprietari Fabricii de Zahar nr. 73, bl. CZ2.
Aprobarea P.U.Z. P-ta Avram Iancu Est (P-ta Avram Iancu nr. 19); beneficiara: Directia Generala a Finantelor Publice Cluj.
Aprobarea gratuitatii transportului urban pe mijloacele de transport in comun pentru doua cadre didactice de la Liceul pentru Deficienti de Vedere.
Aprobarea documentatiei de atribuire, aferenta procedurii de concesiune, pentru delegarea gestiunii serviciilor publice de salubrizare stradala si deszapezire a municipiului Cluj-Napoca.
Aprobarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: „Modernizare str. Viile Nadasel, din municipiul Cluj-Napoca”.
Aprobarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: „Modernizare str. Iuliu Coroianu, din municipiul Cluj-Napoca”.
Aprobarea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie si a indicatorilor tehnico-economici pentru obiectivul de investitii: „Modernizare Calea Someseni, din municipiul Cluj-Napoca”.
Aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii: „Amplasare module containere, in zona Pata Rat, Cluj-Napoca”.
Aprobarea proiectului si a cofinantarii aferente proiectului Servicii socio-educationale pentru incluziunea romilor („Romedin”).
Aprobarea proiectului si a cofinantarii aferente proiectului „POLROM N-V” – THINK TANK SI RETEAUA CIVICA DE POLITICI PENTRU ROMI, IN REGIUNEA DE DEZVOLTARE NORD-VEST.
Aprobarea proiectului si a cofinantarii aferente proiectului Implicare pentru dreptate sociala si respect („IDRES”).
Constituirea Comisiei de selectie a candidatilor din consiliile de administratie ale Regiilor autonome aflate in coordonarea, subordonarea sau sub autoritatea Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
Actualizarea tarifelor practicate de catre R.A.D.P. Cluj-Napoca pentru activitatea de intretinere a dispozitivului de semnalizare rutiera.
Darea in administrare, Regiei Autonome de Termoficare Cluj-Napoca, a sistemului de alimentare cu energie termica a imobilelor situate in municipiul Cluj-Napoca, str. Timisului si Blajului.
Aprobarea costului mediu lunar de intretinere si a contributiei parintilor/reprezentantilor legali, pentru copiii care frecventeaza cresele din subordinea Centrului Bugetar de Administrare Crese, in anul scolar 2013-2014.
Plata sumei de 6.778,11 lei, reprezentand cheltuieli de judecata si a sumei de 4.412,55 euro, echivalent in lei, la data platii, reprezentand valoarea fructelor, catre Banca Comerciala Intesa San Paolo Romania S.A.
Plata sumei de 20.993 lei, reprezentand contravaloarea cheltuielilor de autorizare, intretinere, reparatii la centrale termice si a sumei de 2.007,32 lei, reprezentand cheltuieli de judecata catre Asociatia locatarilor Timisului, Blajului si Rodnei.
Plata sumei de 23.560 lei, reprezentand cheltuieli de judecata, catre S.C. Optilens Prodserv S.R.L.