sediul Direcției Generale Poliția Locală, str. Iuliu Maniu nr. 16, Cluj-Napoca

Primăria municipiului Cluj-Napoca – sediul Calea Moţilor nr. 3, tel: 0264-596030 (int. 1020), organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă- inspector de specialitate, grad profesional IA- 1 post vacant la Serviciul Achiziţii publice, Direcţia Tehnică

 Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

  • etapa selecţia dosarelor de înscriere
  • probă scrisă
  • probă interviu

Condiţiile generale şi specifice prevăzute în fişa postului:

Nivelul studiilor: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-una dintre următoarele:

Domeniul fundamental

Ramura de știință

Domeniul de licență

Specializarea

Știinte sociale

Științe administrative

Științe administrative

Administratie publică

Știinte economice

Administrarea afacerilor

Administrarea afacerilor

Economie

 Vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;

 Cunoştinţe de operare pe calculator: Pachet Microsoft Office, internet, Microsoft Outlook (e-mail) – nivel mediu, atestate cu document emis în condițiile legii.

 Condiţii necesare ocupării posturilor contractuale vacante/temporar vacante:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene și domiciliul în România;

  b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

  c) are capacitate de muncă și capacitate deplină de exercițiu;

  d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

  e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

  f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

  g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

  h) nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019: trafic de persoane, trafic de minori, proxenetism, exploatare a cerşetoriei, de folosire a unui minor în scop de cerşetorie,de folosire a serviciilor unei persoane exploatate, de folosire a prostituţiei infantile, viol, agresiune sexuală, act sexual cu un minor, corupere sexuală a minorilor, racolare a minorilor în scopuri sexuale, hărţuire sexuală, folosire abuzivă a funcţiei în scop sexual, pornografie infantilă, ultraj contra bunelor moravuri sau incest;

i) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.

Bibliografia de concurs:

1.Constituția României, republicată;

2.Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare;

5. Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

6. Legea 101/2016 privind caile de atac, actualizată cu modificările și completările ulterioare;

7. Legea 100/2016 privind concesiunile de lucrări si servicii, actualizată cu modificările și completările ulterioare;8. HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;

9. HG 867/2016pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare;

10. Instructiune ANAP 1/2018;

11. Instructiune ANAP 2/2017;

12. Instructiune ANAP 1/2017;

13. Instructiune ANAP 1/2021;

7.2. Tematica de concurs:

1.Constituția României, republicată

Titlul II, Capitolul II -Drepturile și libertățile fundamentale

2. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare

Partea III Administrația Publică Locală, Titlul V Autoritățile administrației publice locale, de la art. 105 la art. 169.

Partea VI Statutul funcționarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administrația publică locală și evidența personalului plătit din fonduri publice, Titlul III Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice, de la art. 538 la art. 562.

3. Ordonanta Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare – integral

4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei si bărbați, republicată, cu modificarile și completarile ulterioare;

Capitolul II- Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii.

5. Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare – integral;

6. Legea 101/2016 privind căile de atac, cu modificările și completările ulterioare – integral;

7. Legea 100/2016 privind concesiunile de lucrări si servicii, cu modificările și completările ulterioare – integral;

8. HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările și completările ulterioare – integral;

9. HG 867/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii din Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările și completările ulterioare – integral;

10. Instructiune ANAP 1/2018 – integral

11. Instructiune ANAP 2/2017 – integral

12. Instructiune ANAP 1/2017 – integral

13. Instructiune ANAP 1/2021 – integral

Dosarul de concurs va conţine următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului, respectiv copie document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile);

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală;

i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Formularul de înscriere la concurs, model curriculum vitae și modelul orientativ al adeverinţei care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului sunt disponibile pe site-ul instituției www.primariaclujnapoca.ro, împreună cu anunțul de concurs.

(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.

(5) Certificatul de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale.

În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, după caz, a extrasului de pe cazierul, anterior datei de susţinere a probei scrise sau, după caz, a probei practice.

În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(6) Certificatul de integritate comportamentală poate fi solicitat şi de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

(7) Dosarele de concurs se verifică la Serviciul Resurse umane (camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3) și se depun la registratura instituției sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.

(8) În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid sau poşta electronică, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia.

Candidații au obligaţia de a se prezenta la Serviciul Resurse umane cu documentele prevăzute la alin. (1) lit.

b)-e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise/practice, după caz, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Documentele prevăzute la literele a), f)-i), se depun în original la dosarul de înscriere la concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de desfăşurare al concursului.

(9) Transmiterea documentelor prin poşta electronică se realizează în format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.

(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) şi (9), după caz, conduce la respingerea candidatului.

(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilităţi poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilităţii probelor de concurs.

Candidații declarați respinși vor depune, prin registratura instituției, personal sau la adresa de email registratura@primariaclujnapoca.ro o cerere prin care vor solicita documentele depuse în original la dosarul de concurs. Pentru ridicarea acestora se vor prezenta la Serviciul Resurse umane, camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3.

  1. Asigura ducerea la indeplinire a hotararilor Consiliului Local al municipiului Cluj-Napoca, a dispozitiilor primarului cu care este incredintat

  2. Respecta si pune in aplicare prevederile legislative atat centrale cat si cele locale, indiferent de apartenenta acestora (HCL, Dispozitii primar, etc.)

  3. Elaboreaza documentaţii de atribuire pentru procedurile de achizitie repartizate;

  4. Indeplineste obligaţiile referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute de Legea nr.98/2016 si HG 395/2016;

  5. Aplica şi finalizeaza procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica;

  6. Publica anunturi publicitare/consultare piata in sistemul SEAP;

  7. Verifica introducerea in planul anual de achizitii a procedurilor de achizitie repartizate;

  8. Rezolva in termen legal corespondenta repartizata;

  9. Verifica prevederile caietului de sarcini din perspectiva legislatiei speciale privind achizitiile publice si daca este cazul face recomandari, observatii, etc.

  10. Intocmeste raportul procedurii pentru procedurile de achizitie publica repartizate;

  11. Intocmeste comunicarile aferente procedurilor de achizitie publica repartizate;

  12. Constituie şi preda pentru păstrare dosarul achiziţiei publice catre compartimentul de specialitate.

  13. Participa in comisiile de evaluare pentru procedurile de achizitie publica organizate atat in cadrul Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca, atunci cand este numit;

  14. Verifica documentele depuse in cadrul procedurilor de achizitie publica, impreuna cu membrii acesteia, conform specializarii.

  15. Intocmeste raspunsuri la solicitarile de clarificari primite din partea unor posibili ofertanti;

  16. Intocmeste note interne, alte acte necesare pentru a raspunde solicitarilor venite din partea compartimentelor de specialitate;

  17. Elaboreaza documentatii de achizitie pentru implementarea proiectelor cu finantare externa, atunci cand este numit;

  18. Completeaza, actualizeaza si modifica formularele de integritate aferente procedurilor de atribuire derulate de institutie, privind instituirea unui mecanism de prevenire a conflictului de interese in procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica.

  19. Participa in cadrul echipelor de proiect organizate la nivelul institutiei pentru implementarea proiectelor cu finantare externa ca si responsabil achizitii, atunci cand este cazul.

  20. Verifica documentele depuse in cadrul procedurilor de achizitie publica, impreuna cu membrii acesteia, conform specializarii.

  21. Intocmeste puncte de vedere asupra contestatiilor depuse in cadrul procedurilor de achizitie publica;

  22. Activitatile descrise in fisa postului pot fi desfasurate in munca la domiciliu, sens in care va intocmi documentele necesare.