0

Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, tel./fax: 0264-430240, (www.primariaclujnapoca.ro) organizează concurs pentru ocuparea, pe durată nedeterminată, a unei funcţii contractuale de execuţie vacantă.

Denumirea postului şi a compartimentului de muncă: inspector de specialitate, grad profesional IA- 1 post vacant la Serviciul Investiții, Direcţia Tehnică

  • selecţia dosarelor de înscriere
  •  probă scrisă
  • interviu

Documentele necesare întocmirii dosarului de concurs sunt cele prevăzute la art.6 din Hotărârea de Guvern nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile generale şi specifice sunt prevăzute în fişa postului.

Nivelul studiilor: – studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, într-unul dintre următoarele domenii:

Domeniul fundamental

Ramura de știință

Domeniul de licență

Specializarea

Ştiinţe inginerești

Inginerie civilă

Inginerie civilă

Construcții civile, industriale și agricole;

Inginerie civilă

Inginerie civilă

Ingineria instalațiilor

Instalații pentru construcții

Inginerie mecanică, mecatronică, inginerie industrială și management

Inginerie și management

Inginerie și management în construcții

Vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani;

Cunoştinţe de operare pe calculator: nivel mediu (atestat cu document emis în condiţiile legii).

Condiţii necesare ocupării postului/posturilor contractual(e) vacant(e) sunt prevăzute la art.3 din Hotărârea de Guvern nr.286 /2011 pentru aprobarea Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocuparea a unui post vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Bibliografia de concurs:

1. Constituția României, republicată;

2. ORDONANŢĂ DE URGENȚĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare;

3. ORDONANŢĂ nr. 137 din 31 august 2000 (*republicată*) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare;

4. LEGE nr. 202 din 19 aprilie 2002 (*republicată*) privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare;

5. HOTĂRÂRE nr. 273 din 14 iunie 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare;

6. HOTĂRÂRE nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

7. LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare;

8. HOTĂRÂRE nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;

Tematica de concurs:

1. Constituția României, republicată, Titlul II, Capitolul II – Drepturile și libertățile fundamentale;

2. ORDONANŢĂ DE URGENȚĂ nr. 57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, actualizată, cu modificările și completările ulterioare – Titlul I și II ale părții a VI-a;

3. ORDONANŢĂ nr. 137 din 31 august 2000 (*republicată*) privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare – Capitolul I – Principii și definiții;

4. LEGE nr. 202 din 19 aprilie 2002 (*republicată*) privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, cu modificările și completările ulterioare – Capitolul II – Egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în domeniul muncii;

5. HOTĂRÂRE nr. 273 din 14 iunie 1994 pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor, cu modificările și completările ulterioare integral;

6. HOTĂRÂRE nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare – integral;

7. LEGE nr. 273 din 29 iunie 2006 privind finanţele publice locale, cu modificările și completările ulterioare – SECȚIUNEA a 3-a Prevederi referitoare la investiții publice locale;

8. HOTĂRÂRE nr. 1 din 10 ianuarie 2018 pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare – integral;

a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului instituţiei publice organizatoare;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de instituţie;

d) copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;

e) *cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;

f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

g) curriculum vitae;

h) document care să ateste nivelul cunoştinţelor medii de operare pe calculator (Atestat ECDL / foaia matricolă de la facultate /alte documente, atestate valabile);

* Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate. (Serviciul Resurse umane – camera 99, etajul 2).

Candidații declarați respinși se vor prezenta la camera 99, etajul 2, Calea Moților nr. 3 pentru ridicarea dosarelor de concurs (în termen de maximum 12 luni de la data depunerii dosarului).