Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, Piața Unirii, nr. 1-2, cam. 2.
Este subordonat directorului executiv al Direcţiei de Administrare;
- asigură buna funcţionare a parcului auto propriu şi al poliţiei locale, și utilizarea autovehiculelor instituției de către conducătorii auto (autorizați) și nominalizați prin dispoziția primarului.
- punerea în aplicare a legilor şi actelor normative care direcţionează activităţile de achiziţii, emiterea de comenzi, contracte de prestări servicii pentru parcul auto, utilizarea autovehiculelor instituției:
- Ordonanţa 80/2001- privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice;
- Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată cu modificările și completările ulterioare;
Ordinul 1792/2002 – pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale; - Legea 273/2006- privind finanţele publice locale;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016 – pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice;
- Legea 53/2003 – Codul muncii;
- Legea 130/1996 – privind contractul colectiv de muncă;
- Legea 168/1999 – soluţionarea conflictelor de muncă;
- Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici republicată și actualizată cu modificările și completările ulterioare;
- aplicarea şi respectarea procedurilor privind execuţia bugetară a cheltuielilor, respectiv angajarea, lichidarea, şi ordonanţarea lor;
- elaborează documentaţii de achiziţii;
- întocmeşte contracte de achiziţie şi de servicii;
- organizează activitatea parcului auto prin efectuarea reparaţiilor curente;
- eliberează bonuri carburanţi;
- întocmeşte foile de parcurs;
- eliberează foile de parcurs;
- înregistrează corespondenţă;
- arhivează documentele emise precum si cele primite;
- emite comenzi şi note justificative, conform referatelor avizate, pentru toate produsele achiziţionate şi serviciile angajate;
- întocmeşte referate pentru achiziţii materiale şi servicii necesare desfăşurării activităţii;
- întocmeşte proiecte de hotărâre legate de activitatea compartimentului, precum şi alte acte pentru şedinţele de consiliu;
- calculează consumul de carburanţi şi întocmeşte situaţia centralizată pentru Direcţia Economică;
- verifică preţuri, efectuarea serviciilor şi avizarea plăţilor facturilor conform prevederilor contractuale;
- încheie asigurările auto obligatorii şi CASCO pentru autoturismele din parcul auto al instituţiei;
- întocmeşte ordonanţări de plată a facturilor, vizează, aprobă şi înaintează la plată facturi.
- asigurarea aplicării legilor şi actelor normative în vigoare privind activitatea specifică;
- asigurarea aplicării prevederilor hotărârilor Consiliului local al municipiului Cluj-Napoca.
- aplicarea prevederilor Regulamentului de funcţionare al instituţiei;
- propunerea de iniţiere a unor hotărâri de Consiliu care privesc activitatea specifică serviciului;
- soluţionarea cererilor şi sesizărilor petenţilor;
- conducerea de activităţi;
- evaluarea, revizuirea si propunerea de recomandări pentru îmbunătăţirea practicilor curente;
- identificarea de lacune, suprapuneri sau duplicări în relaţiile organizaţionale existente;
- formulări de politici, strategii şi proceduri noi, actualizate sau îmbunătăţite;
- elaborarea de planuri de acţiune pentru implementarea politicilor şi strategiilor;
- estimarea, asigurarea şi gestiunea financiare, tehnice, materiale;
- managementul sistematic al informaţiei;
- monitorizarea şi evaluarea implementării, după caz, de politici, strategii, programe;
- implementarea de planuri şi strategii de comunicare internă şi externă.
- Relaţii funcţionale: cu toate serviciile din cadrul primariei;
- Relaţii de control: nu este cazul;
- Relaţii de reprezentare: participarea în cadrul unor comisii, prin dispoziţii ale primarului;
- Relaţii cu autorităţi şi instituţii publice: Instituția Prefectului Județului Cluj, Consiliul Local, Curtea de Conturi, Ministerul Afacerilor Interne;
- Relaţii cu persoane juridice private: contractele de achiziţii aflate în derulare şi cărora li se conduce evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare;
- Relaţii cu organizaţii internaţionale: nu este cazul;
- Relaţii cu organizaţii neguvernamentale: după caz;
- Relaţii cu persoane fizice: după caz.