Conducere
Ioana Alexandra Trif
Date de contact
0264 596 030 / 4320; 4321; 4322; 4311; 4314; 4315; 4335 autorizariconstructii@primariaclujnapoca.ro str. Moților nr. 3 cam. 59, 60, 61, 65
0264 596 030 / 4320; 4321; 4322; 4311; 4314; 4315; 4335 autorizariconstructii@primariaclujnapoca.ro str. Moților nr. 3 cam. 59, 60, 61, 65
Orar cu publicul
Luni – nu este program cu publicul
Marţi – 13.30 – 15.30
Miercuri – 13.30 – 15.30
Joi – 15.00 – 17.00
Vineri – nu este program cu publicul
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Moţilor nr. 3, cam. 59, 60, 61, 65.
Este subordonat directorului executiv al Direcţiei Urbanism, arhitectului şef şi primarului municipiului Cluj-Napoca.
- emite autorizaţii de construire/demolare; prelungeşte autorizaţiile de construire/demolare;
- emite certificate de atestare a edificării/extinderii construcţiilor;
- răspunde la note interne şi întocmeşte informări;
- răspunde la sesizările cetăţenilor şi întocmeşte răspunsuri la instanţele de judecată;
- întocmeşte adrese de completare pentru documentaţiile care nu întrunesc condiţiile de promovare;
- oferă informaţii cetăţenilor în programul cu publicul;
- emite adeverinte de inexistenţă a construcţiilor.
Scopul – dezvoltarea oraşului prin edificarea de construcţii noi.
- aplică Legea nr. 50/1991 republicată privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, Legea nr. 350/2201 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, modificată de Legea nr. 289/2006, Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, precum şi toate H.C.L., H.G., O.U.G. şi ordinele emise de ministere, referitoare la activitatea de autorizare a lucrărilor de construcţii;
- verifică, analizează şi promovează documentaţiile depuse în vederea emiterii autorizaţiilor de construire/desfiinţare;
- organizează şi întocmeşte evidenţa şi circuitul documentelor serviciului;
- efectuează deplasări pe teren la obiectivele supuse aprobării;
- elaborează autorizaţii de construire, autorizaţii de desfiinţare, adeverinţe de confirmare a desfiinţării construcţiilor, certificate de atestare a edificării construcţiilor, răspunsuri la note interne, răspunsuri la instantele de judecată, răspunsuri la adrese;
- efectuează calculul şi inştiinţează beneficiarii în privinţa regularizării taxei de autorizare la expirarea acesteia;
- acordă informaţii publicului;
- întocmeşte note interne, referate, informări;
- colaborează cu celelalte servicii din cadrul primăriei.
- este responsabil de actele întocmite din punct de vedere tehnic;
- urmăreşte încasarea taxelor la emiterea autorizaţiilor de construire/desfiinţare şi, ulterior, la terminarea lucrărilor regularizează taxa pentru emiterea autorizaţiei de construire (A.C.);
- asigură arhivarea autorizațiilor de construire/desființare emise și a documentațiilor aferente.
- folosirea computerului şi a programelor specifice serviciului;
- cunoaşterea legislaţiei în domeniu.
- colaborează cu toate compartimentele din cadrul primăriei în vederea transmiterii de informaţii şi rezolvării rapide şi competente a cererilor şi sesizărilor.
COMPARTIMENTE SUBORDONATE: