Date de contact
0264 596 030 /2010 /2011/ 2012 / 2013 2014 / 2015 / 2016/ informatica@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 55,56
0264 596 030 /2010 /2011/ 2012 / 2013 2014 / 2015 / 2016/ informatica@primariaclujnapoca.ro Str. Moţilor nr.3, cam. 55,56
Orar cu publicul
Lu-Mi 08.00-16.00
Jo 08.00-17.30
Vi 08.00-14.30
Locaţia în care îşi desfăşoară activitatea: Primăria municipiului Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 3, cam. 55-56.
Este subordonat Primarului municipiului Cluj-Napoca.
- realizarea unui sistem informatic integrat care să ofere toate facilitaţile pentru desfăşurarea activităţii din cadrul adminsitraţiei publice în vederea oferirii de servicii prompte şi de calitate către populaţie, transparenţă şi deschidere către cetăţeni.
- asigurarea funcţionării optime a componenţelor active şi pasive de infrastructură;
- asigurarea funcţionării optime a softurilor şi aplicaţiilor, precum şi gestionarea bazelor de date;
- asigurarea conexiunilor între sedii, precum şi a serviciului de internet;
- asistarea implementării de softuri şi aplicaţii noi, precum şi a instruirii personalului în vederea utilizării optime a aplicaţiilor;
- gestionarea sistemului informatic al instituţiei;
- dezvoltarea şi realizarea integrabilităţii sistemului.
- asigurarea bunei funcţionări a sistemului informatic în ansamblul său (infrastructură, comunicaţii, soft, bază de date).
- administrarea sistemului informatic în totalitate (hardware, software, baze de date);
- stabilirea regulilor de exploatare, a acceselor şi restricţiilor în sistem şi în afara sistemului;
- gestionarea componentelor şi dotărilor în sistem;
- stabilirea necesităţilor pentru dezvoltarea şi extinderea sistemului.
- relaţii de colaborare cu toate compartimentele la toate nivelurile din punct de vedere informatic;
- relaţii de colaborare cu furnizorii de componente SI (hard, soft) şi de servicii informatice;
- supervizare pentru toate compartimentele privind SI;
- relaţie de subordonare faţă de primar.