judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Soporului, Strada, nr. 17
306805
306805
plan de situatie
64522
16.02.2016
493/22.12.2014 si HCL nr. 118/01.04.2015
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Teren situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca situat în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural urbanistice.
Teren în proprietate privata/domeniu public.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
- Parcela grevata de servitute de utilitate publica spre strada Soporului-Profil tip II.C-30 m si spre capatul parcelei parcela este grevata de servitute de utilitate publica conform Anexa 6, din regulamentul de urbansim
Teren în proprietate privata/domeniu public.
SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
- Parcela grevata de servitute de utilitate publica spre strada Soporului-Profil tip II.C-30 m si spre capatul parcelei parcela este grevata de servitute de utilitate publica conform Anexa 6, din regulamentul de urbansim
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală: artere de circulatie si imobile in proprietate privata.
Destinaţia zonei: domeniu public/ privat
Destinaţia zonei: domeniu public/ privat
3. REGIM TEHNIC
Zonă cu dotări tehnico : edilitare.
Lucrările de modernizare vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de spargere.
După terminarea lucrărilor se va reface terenul la starea iniţială.
Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 -republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 modificata precum şi toate legile, normativele si hotararile Consiliului local, care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2.D.T.A.C. se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3.D.T.A.C. se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
4. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
5. Executarea lucrarilor, vor incepe numai dupa obtinerea autorizatiei de spargere iar dupa terminarea lucrarilor, terenul se va aduce la starea initiala (refacere pavaje trotuare, zone verzi si sistem rutier strazi afectate).
6. Conform PUG aprobat cu HCL nr 493/2014 si HCL nr. 118/01.04.2015 ' Se interzice dispunerea aeriana a cablurilor de orice fel ( electrice, telefonie, CATV etc. )
Lucrările de modernizare vor începe numai după obţinerea autorizaţiei de spargere.
După terminarea lucrărilor se va reface terenul la starea iniţială.
Proiect întocmit, verificat şi avizat conform legislaţiei în vigoare.
NOTĂ :
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 -republicată, pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, Legea nr.350/2001 modificata precum şi toate legile, normativele si hotararile Consiliului local, care reglementeaza amenajarea teritoriului si construirea in zona.
2.D.T.A.C. se va întocmi, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
3.D.T.A.C. se va prezenta in 2 ex cu semnaturi , stampile si tabelul cu indicatori , in original
4. Avizele si acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta in original si in copie.
5. Executarea lucrarilor, vor incepe numai dupa obtinerea autorizatiei de spargere iar dupa terminarea lucrarilor, terenul se va aduce la starea initiala (refacere pavaje trotuare, zone verzi si sistem rutier strazi afectate).
6. Conform PUG aprobat cu HCL nr 493/2014 si HCL nr. 118/01.04.2015 ' Se interzice dispunerea aeriana a cablurilor de orice fel ( electrice, telefonie, CATV etc. )
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:
- salubritate:
- alimentare cu energie termică:
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
Alte avize/acorduri:- Fisa de solutie emisa de SC ELECTRICA SA
- Cererea pentru AC semnata de catre proprietarul imobilelor
- Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane, retele edilitare si transport local; Serviciul Administrare cai publice;
- Primarie - Directia Patrimoniul Municipiului si Evidenta Proprietatii afectate pentru terenurile afectate care apartin domeniului public
- Reglementarea juridica si acordul notarial al proprietarilor terenurilor afectate - in cazul in care terenurile afectate apartin domeniului privat se vor prezenta extrase CF in original si actualizate pentru toate terenurile afectate de lucrari
- Se va prezenta plan de situatie cu suprapunerea traseului pe plan de carte funciara cu identificarea tuturor numerelor topo afectate de lucrare
- Copie dupa Autorizatia de construire a imobilului si planul de situatie anexa vizat spre neschimbare
Studii de specialitate:- documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
- pentru autorizatia de construire
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Claudia Loloş
Claudia Loloş
25.02.2016
23.03.2017
32,56 lei
11102460
16.02.2016