construire cabana P+M si împrejmuire teren conform PUD aprobat cu HCL nr. 357/2014, racorduri si bransamente la utilitati, microstatie de epurare, amenajari exterioare
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, Strada D.D Rosca, nr. 37L
286976
286976
plan de situaţie
57142
11.02.2016
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009

În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

SE CERTIFICĂ

1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara perimetrului de protecţie a valorilor istorice şi arhitectural-urbanistice. Imobil în proprietate privată.

SERVITUTI PENTRU OBIECTIVE DE UTILITATE PUBLICĂ AFLATE ÎN ZONĂ, ALTE RESTRICTII
- zona arheologica protejat
- documentaţii geotehnice conf. NP 074-2007+studii de stabilitate generală
2. REGIM ECONOMIC
Folosinţa actuală - curţi construcţii
Destinaţia zonei: Zona verde – păduri în intravilan

CARACTERUL ZONEI

Terenuri împădurite situate în intravilan, introduse prin documentaţii de urbanism (PUG, PUZ) înainte de revizuirea Codului Silvic în anul 2008.

Subzone:
S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement – Terenuri împădurite din intravilan incluse ca subzone în cadrul unor zone verzi de mari dimensiuni – parcuri cu funcţiuni complexe.
S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite

A. CONDIŢIONĂRI PRIMARE
Este interzisă schimbarea destinaţiei acestei categorii de spaţii. Această reglementare are caracter definitiv şi nu poate fi schimbată prin PUZ.
Prezentul Regulament se va aplica în corelare cu Codul Silvic.

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
Subzona în totalitatea sa va fi reglementată în cadrul UTR din care face parte, prin PUZ de urbanizare aferent acesteia.
Pentru structurarea acestui tip de spaţii se vor elabora în continuare un plan director (masterplan) şi un PUD. Tema de proiectare va fi avizată în prealabil de către CTATU.

UTILIZARE FUNCŢIONALĂ

Se va aplica lista utilizărilor / activităţilor corespunzătoare fiecărei categorii de funcţiuni, conform Anexei 1 la prezentul Regulament.

Art. 1. UTILIZĂRI ADMISE
Exploatare în regim silvic
Reţele magistrale, căi de comunicaţie, reţele de telecomunicaţii, alte lucrări de infrastructură

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
(a)promenadă, alergare
(b)odihnă
(c)călărie
(d)deplasări velo
Pentru aceste utilizări se poate organiza un sistem de alei, platforme şi piste pentru biciclete. Este admisă introducerea iluminatului public. Amenajările şi echiparea subzonei se vor face în concordanţă cu legislaţia silvică şi cu avizul Direcţiei Silvice şi a ITRS.
S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite – se conservă utilizarea actuală

Art. 2. UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI
Acces auto numai pentru exploatare în regim silvic.
Realizarea inelului sudic al municipiului pe traseul marcat în planşa 3.2. "Reglementări Urbanistice – Unităti Teritoriale de Referintă"- UTR Tr - cu condiţia ca proiectul să parcurgă şi să se conformeze în totalitate procedurilor legale privitoare la scoaterea din fondul forestier a suprafeţelor destinate obiectivelor de utilitate publică.

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
(a)edicule – chioscuri, adăposturi etc, parte a amenajării peisagere, cu condiţia să aibă în componenţă numai spaţii deschise.
(b)acces auto pentru întreţinere, intervenţii, colectarea deşeurilor, transport de materiale pe sistemul de alei şi platforme pietonale şi velo, cu condiţia ca acesta să aibă caracter ocazional şi limitat.
(c)elemente aferente infrastructurii tehnico-edilitare, cu condiţia să deservească exclusiv spaţiul respectiv, să fie amplasate în subteran sau astfel încât să aibă un impact vizual minim, să nu producă poluare fonică sau de altă natură.

Amenajările şi echiparea subzonei se vor face în concordanţă cu legislaţia silvică şi cu avizul Direcţiei Silvice şi al ITRS.

S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
Se recomandă / admite schimbarea destinaţiei păşunilor în fânaţe.

Art. 3. UTILIZĂRI INTERZISE

Orice utilizări, altele decât cele admise la punctul 1 şi punctul 2.
Sunt interzise orice fel de construcţii, permanente sau definitive, de orice natură şi cu orice destinaţie, în afara celor aferente S_Vpa, reglementate la pct. 2.
Este interzisă împrejmuirea pădurii sau a unor părţi ale acesteia, indiferent de structura de proprietate.
Este interzis accesul oricăror tipuri de autovehicule, (autoturisme, autoutilitare, autocamioane, motociclete, motorete, ATV etc), altele decât cele pentru exploatare în regim silvic şi întreţinere.
Sunt interzise lucrări de terasamente şi sistematizare verticală.
S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
Sunt interzise orice alte utilizări, altele decât cele admise la punctul 1 şi 2.
Încadrat în zona de impozitare ”D” conform H.C.L. 715/2000, modificată cu H.C.L. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR=Vp
S=3600 mp
REGLEMENTĂRI PENTRU SPATIUL PUBLIC
Nu e cazul

POT = 0 %

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
POT = 0 % (nu sunt luate în calcul ediculele aferente amenajării peisagere, cu condiţia să nu includă spaţii interioare)
S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
POT = 0 %


CUT = 0

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
CUT = 0 (nu sunt luate în calcul ediculele aferente amenajării peisagere, cu condiţia să nu includă spaţii interioare)
S_VPf/ps – Subzonă de păşuni / fânaţe în interiorul zonelor împădurite
CUT = 0

CONDIŢII DE AMPLASARE, ECHIPARE ŞI CONFIGURARE A CLĂDIRILOR

Art. 4. CARACTERISTICILE PARCELELOR: SUPRAFEŢE, FORME, DIMENSIUNI

Nu e cazul.

Art. 5. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT

Nu e cazul.

Art. 6. AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARE ALE PARCELELOR

Nu e cazul.


Art. 7. AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ

Nu e cazul.

Art. 8. CIRCULAŢII ŞI ACCESE

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
Se vor prevedea spaţii de acces pentru public în afara subzonei (de regulă aferente zonei verzi în care aceasta e inclusă), care vor cuprinde spaţii de parcare, platforme dalate, etc, conform PUZ
Se vor prevedea accese de seviciu, pentru colectarea deşeurilor şi pentru accesul mijloacelor de stingere a incendiilor.
Orice acces la drumurile publice se va realiza conform avizului şi autorizaţiei de construire, eliberate de administratorul acestora.
Pentru aleile pietonale şi velo se vor utiliza sisteme rutiere specifice – de regulă agregate compactate Este admisibilă folosirea de îmbrăcăminţi asfaltice, cu tratamente superficiale din agregate de balastieră, asemănătoare ca imagine aleilor din agregate compactate.

Art. 9. STAŢIONAREA AUTOVEHICULELOR

Este interzisă parcarea automobilelor pe teritoriul zonelor verzi. Acestea se vor organiza / reglementa în vecinătatea zonelor de intrare, ca parte a sistemului de parcaje / garaje publice.
Necesarul de parcaje va fi dimensionat conform Anexei 2 la prezentul regulament.

Art. 10. ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISĂ A CLĂDIRILOR

Nu e cazul.

Art. 11. ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR

Nu e cazul.

Art. 12. CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ ŞI EVACUAREA DEŞEURILOR

Nu e cazul

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
Se va introduce un sistem de iluminat public, ce va face obiectul unor studii de specialitate.
Se vor prevedea puncte de alimentare cu apă din reţeaua publică.
Se interzice dispunerea aeriană a cablurilor de orice fel (electrice, telefonice, CATV etc).
In zona de întreţinere se va organiza un spaţiu destinat colectării deşeurilor, accesibil din spaţiul public şi unul pentru resturi vegetale (compost).
Echiparea subzonei se vor face în concordanţă cu legislaţia silvică şi cu avizul Direcţiei Silvice şi a ITRS.

Art. 13. SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE

Se consevă ca atare pădurea. Exploatarea se va face în regim silvic.

S_Vpa – Subzona pădurilor cu rol de agrement
Se conservă, ca regulă generală, actuala structură a vegetaţiei.
Intervenţii importante asupra acesteia se vor realiza numai pe bază de studii dendrologice şi peisagere, în contextul conservării caracterului general – pădure de agrement, pe baza unui PUD.
Suprafaţa spaţiilor verzi propriu-zise, organizate pe solul natural vor ocupa minim 90% din suprafaţa totală a subzonei şi vor cuprinde exclusiv vegetaţie (joasă, medie şi înaltă). Suprafeţele având o îmbrăcăminte de orice tip sunt cuprinse în categoria spaţiilor libere.

Art. 14. ÎMPREJMUIRI
Nu sunt admise împrejmuiri, indiferent de structura de proprietate.


4. REGIM DE ACTUALIZARE /MODIFICARE A DOCUMENTATIILOR DE URBANISM SI A REGLEMENTARILOR LOCALE AFERENTE :
1. Parcela dvs a fost studiată în PUD construrie ansamblu de cabane P+M str. D.D. Rosca aprobat cu HCL nr. 357/18.09.2014.
Prin PUD se reglementeaza retragerea fata de drumuld e acces de min 6m, retragerea fata de limita posterioara de min 6 m, retragerea fata de limitele laterale de min. 5 m, accesul auto si pietonal pe drumul de acces din str. DD Rosca, regimul de inaltime de P+M, parcarea in interioarul fiecarei parcele, indicatorii urbanistici: POTmax=5% si CUTmax= 0,6ADC/mp.teren
Conform art. 3 din HCL nr. 493/22.12.2014 perioada de valabilitate a studiilor de urbanism aprobate anterior prezentei hotărâri va fi de 18 luni de la data aprobării documentaţiei “Actualizare Plan Urbanistic General al municipiului Cluj - Napocasi a Regulamentului local de Urbansim aferent, interval in care vor fi depuse documentaţiile complete, conform prevederilor legale, pentru eliberarea autorizaţiei de construire.

NOTĂ:
1. Se vor respecta HG nr.525/1996 republicată, Legea nr.350/2001 modificată şi toate legile, normativele şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Prezentul regulament cu anexele şi planşele aferente se pot vizualiza pe site-ul www.primăriaclujnapoca.ro la secţiunea “Informaţii publice” - “Urbanism” - “Proiect PUG”
3. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
4. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT.
5. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
6. In conformitate cu HCL nr.360/26.08.2008 in vederea emiterii autorizatiei de construire pentru amplasamentele care impun regularizarea sau trasarea de circulatii se va intocmi un proces verbal de lucrari in teren, insotit de documentatia foto, cu marcarea limitei terenului alocat pentru regularizarea sau trasarea circulatiilor , fata de terenul ramas pentru construire in prezenta reprezentantilor Primariei, a beneficiarului, a proiectantului si a specialistului topometrist care a intocmit documentatia de dezmembrare a suprafetelor susmentionate.Totodata se va stabili cota +0,00 ce va fi luata in considerare ca referinta pentru cotele de nivel ale cladirii si ale terenului amenajat.
9. Fundaţia porţilor şi a împrejmuirii se va executa excentric , numai pe terenul proprietate , fără afectarea domeniului public sau privat.
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:

AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.

În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.

În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.

În aceste condiţii:

După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.

În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.

În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
  1. certificatul de urbanism;
  2. dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
  3. documentaţia tehnică - D.T., după caz:
    • D.T.A.C.
    • D.T.A.D.
    • D.T.O.E.
  4. avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
    Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:
    • alimentare cu apa:
      x
    • gaze naturale:
      x
    • canalizare:
      x
    • telefonizare:
    • alimentare cu energie electrică:
      x
    • salubritate:
      x
    • alimentare cu energie termică:
    • transport urban:

    Avize şi acorduri privind:
    • securitatea la incendiu:
    • protecţia civilă:
    • sănătatea populaţiei:
      x

    Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora:
    Aviz Ministerul Culturii. Directia Judeteana pentru Cultura si Patrimoniul Cultural Cluj - (sarcină arheologică)

    Alte avize/acorduri:
    - H.C.L. nr. 357/2014pentru P.U.D.
    - Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare

    PENTRU RACORDURI SI BRANSAMENTE:
    - Avize de amplasament S.C. Electrica S.A., S.C. Compania de Apa Somes S.A., E.ON Gaz, Romtelecom,
    - Primarie - Directia Tehnica - Serviciul siguranta circulatiei urbane si retele edilitare si Serviciul administrare cai publice
    - Aviz tehnic EON GAZ si solutia de acces
    - Acord coproprietari conducta - dc este cazul
    - Aviz de principiu Compania de Apa Somes SA
    - Reglementarea juridica si acordul coproprietarilor terenurilor afectate de lucrari

    Studii de specialitate:
    - documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
    - plan reglementari P.U.D. cu viza secretariat C.T.A.T.U.
    - studiu geotehnic
  5. actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
  6. dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
- pentru autorizatia de construire
- pentru foraje geo
- pentru organizare santier
- pentru timbrul arhitecturii
- pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)

Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.
EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Kudor Maria/16.02.2016
Kudor Maria/16.02.2016
16.02.2016
23.03.2017
39 lei
10355385
11.02.2016