elaborare PUD si DTAC pentru construire imobil de locuinte; amenajari exterioare
judetul Cluj, municipiul Cluj-Napoca, ARIESULUI, nr. 102A
304448
304448
109497
27.03.2014
Documentație urbanism
225
15.12.1998
792/21.12.1999; 515/15.12.2009
În conformitate cu prevederile Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
SE CERTIFICĂ
1. REGIM JURIDIC
Imobil situat în intravilanul municipiului Cluj-Napoca, în afara zonelor de protecţie a valorilor urbanistice şi arhitecturale.
Imobil aflat in coproprietate privată.
Imobil aflat in coproprietate privată.
2. REGIM ECONOMIC
FOLOSINŢA ACTUALĂ: curti, constructii
DESTINAŢIA ZONEI: zona centrelor de cartier conţinând echipamente publice, Servicii de interes general (manageriale, tehnice, profesionale, sociale, colectiveşi personale, comerţ, restaurante, loisir), activităţi productive mici , nepoluante şi locuinţe (subzona CC1).
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: utilizările admise vor ţine seama de modul de localizare a centrelor de cartier existente, parţial configurate în condiţiile foarte limitate de teren, se admit conversii ale locuinţelor în spaţii cu alte destinaţii, se admit extinderi de spaţii comerciale de la parterul blocurilor de locuit, se admit instituţii, servicii şi echipamente publice la nivel de cartier, lăcaşuri de cult, sedii ale unor companii de firme, servicii pentru intreprinderi, proiectare, centre de expertizare, agenţii imobiliare, edituri comerţ, hoteluri, parcaje la sol şi multietajate, intreţinere autovehicole mici, grupuri sanitare publice şi anexe necesare pentru gestionarea şi întreţinerea spaţiilor publice.Toate vor avea parterul orientat spre stradă sau spaţii pietonale funcţiuni care admit accesul publicului în mod permanent sau conform unui program de funcţionare specific.
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: se admit la parterul clădirilor activităţi în care accesul publicului nu este liber numai în condiţia ca să nu fie alăturate mai mult de două astfel de clădiri şi să nu prezinte la stradă sau pe traseele pietonale un front.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: construcţii provizorii de orice natură; activităţii productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitarea de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane, activităţi care utilizează pentru depozitare şi producţie
terenul vizibil din circul aţiile publice sau din instituţiile publice, activităţi productive; lucrări de terasamente de natură să afecteze spaţiile publice şi construcţiile învecinate sau care să provcoace scurgerea necontrolată a apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “ B ”, conform H.C.L. nr. 715/2000, modificată cu H.C.L. nr. 209/2003.
DESTINAŢIA ZONEI: zona centrelor de cartier conţinând echipamente publice, Servicii de interes general (manageriale, tehnice, profesionale, sociale, colectiveşi personale, comerţ, restaurante, loisir), activităţi productive mici , nepoluante şi locuinţe (subzona CC1).
Art. 1 UTILIZĂRI ADMISE: utilizările admise vor ţine seama de modul de localizare a centrelor de cartier existente, parţial configurate în condiţiile foarte limitate de teren, se admit conversii ale locuinţelor în spaţii cu alte destinaţii, se admit extinderi de spaţii comerciale de la parterul blocurilor de locuit, se admit instituţii, servicii şi echipamente publice la nivel de cartier, lăcaşuri de cult, sedii ale unor companii de firme, servicii pentru intreprinderi, proiectare, centre de expertizare, agenţii imobiliare, edituri comerţ, hoteluri, parcaje la sol şi multietajate, intreţinere autovehicole mici, grupuri sanitare publice şi anexe necesare pentru gestionarea şi întreţinerea spaţiilor publice.Toate vor avea parterul orientat spre stradă sau spaţii pietonale funcţiuni care admit accesul publicului în mod permanent sau conform unui program de funcţionare specific.
Art. 2 UTILIZĂRI ADMISE CU CONDIŢIONĂRI: se admit la parterul clădirilor activităţi în care accesul publicului nu este liber numai în condiţia ca să nu fie alăturate mai mult de două astfel de clădiri şi să nu prezinte la stradă sau pe traseele pietonale un front.
Art. 3 UTILIZĂRI INTERZISE: construcţii provizorii de orice natură; activităţii productive poluante, cu risc tehnologic sau incomode prin traficul generat; depozitarea de materiale refolosibile; platforme de precolectare a deşeurilor urbane, activităţi care utilizează pentru depozitare şi producţie
terenul vizibil din circul aţiile publice sau din instituţiile publice, activităţi productive; lucrări de terasamente de natură să afecteze spaţiile publice şi construcţiile învecinate sau care să provcoace scurgerea necontrolată a apelor meteorice.
Încadrare în zona de impozitare “ B ”, conform H.C.L. nr. 715/2000, modificată cu H.C.L. nr. 209/2003.
3. REGIM TEHNIC
UTR=CC1 POTmax= 80% (exclusiv echipamentele publice)
CUTmax= 2,0 pentru H=P+3,4E; CUTmax= 2,2 pentru H=P+5E şi peste
S = 750,0 mp.
Zonă cu dotare edilitară completă şi imobile racordate la aceasta.
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: terenul se va lotiza în vederea menţinerii suprafeţelor necesare instituţiilor, serviciilor , echipamentelor, circulaţiilor carosabile şi pietonale publice precum şi a concesionării sau vânzării restului de teren pentru funcţiuni adecvate centrului de cartier. În cazul construcţiilor publice dispuse izolat terenul minim este de 1000 mp.cu un front la stradă de minim 30,0 m; pentru celelalte categorii de funcţiuni , se recomandă lotizarea terenului în parcele având minim 500 mp. şi un front la stradă de minim 15,0 m, în cazul construcţiilor dispuse în regim continuu şi de minim 18,0 m în cazul construcţiilor cuplate la un calcan lateral sau independent, în funcţie de necesităţile investitorilor vor fi concesionate sau cumpărate una sau mai multe parcele adiacente.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: clădirile publice vor fi retrase de la aliniament cu minim 4-10 m. sau vor fi dispuse pe aliniament în funcţie de profilul activităţii, de normele existente şi de situaţia caracteristică a străzilor adiacente.Clădirile care nu au funcţia de instituţii, servicii sau echipamente publice se amplasează cu retrageri de minim 4,0 m de la aliniament pe străzile cu trotuare având lăţimi de max. 3,0 m sau se pot dispune pe aliniament în cazul trotuarelor cu lăţimea de peste 3,0 m cu condiţia ca înălţimea maximă la cornişe a clădirilor să nu depăşească distanţa dintre acesta şi aliniamentul de pe latura opusă.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: clădirile publice se vor amplasa în regim izolat, iar cele care adăpostesc restul funcţiunilor se recomandă să fie realizate preponderent în regim continuu sau discontinuu. Clădirile vor alcătui fronturi continue prin alipirea de clădirile învecinate dispuse pe limitele laterale ale parcelelor până la o distanţă de maxim 20,0 m de la Aliniament. Se interzice construirea pe limita parcelei dacă aceasta este
linie de separaţie a subzonei centrului de cartier de subzona preponderent rezidenţială precum şi dacă este limita care se separă, orice funcţiune de o parcelă rezervată echipamentelor publice sau unei biserici.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu media înălţimii fronturilor opuse.
Art. 8 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: pentru orice utilizări se va ţine seama de condiţiile geotehnice privind înălţimile recomandabile.
Art. 9 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minimum 4,0 m. lăţime dintr-o circulaţie publică, în mod direct sau prin drept de trecere legal obţinut prin una din proprietăţile învecinate. Circulaţia pietonilor şi autovehiculelor se menţine pe căile existente.
Art. 10 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: Staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: se va subordona cerinţelor specifice unei diversităţi de funcţiuni şi exprimării prestigiului investitorilor şi va răspunde exigenţelor actuale ale arhitecturii europene de coerenţă şi eleganţă.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ:toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. se va asigura racordarea la sisteme moderne de telecomunicaţii. se va asigura captarea rapidă şi evacuarea apelor meteorice.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: se vor identifica, păstra şi proteja, în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4,0 m înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 cm. În cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul centrului de cartier.În grădinile de faţadă ale echipamentelor publice minim 40% din suprafaţă va fi prevăzută cu plantaţii înalte, iar din spaţiul liber rezervat pietonilor, 30% va fi amenajat ca spaţiu plantat decorativ. Parcajele la sol vor fi plantate cu un arbore la fiecarare 4 locuri de parcare şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: vor avea înălţimi de maxim 2,20 m şi min. 1,80 m, cu un soclu opac dublate de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta prevederile H.G.nr.525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism - republicată, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul - modificată, OUG nr.114/2007 si toate legile şi normativele în vigoare şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Amplasamentul a fost cuprins in PUZ (extindere) si PUD pentru case de vacanta Colonia Faget – Str. D.D. Rosca cu aviz CTATU nr. 83029/7595/09.11.2006 aprobat cu HCL nr. 318/05.06.2007.
3. Pentru reglementare acces auto si pietonal, modul de ocupare al terenului se va elabora PUD (art. 48 –Legea 350/2001 actualizata) conform Metodologiei de elaborare si continutul cadru, indicativ GM-009-2000, emisa de M.L.P.A.T.
4. In vederea elaborarii PUD se va urma procedura specifica de informare si consultare a publicului aprobata cu HCL nr. 153/2012;
5. Cf. Legii nr. 350/2001 actualizata , art. 32, alin 5: Doar dupa aprobarea P.U.D. se poate intocmi documentatia tehnica in vederea obtinerii AC NUMAI dupa aprobarea PUD exclusiv cu respectarea reglementarilor urbanistice.
6. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
7. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
8. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
9.Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, in conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 modificata si actualizata.
10. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006 .
CUTmax= 2,0 pentru H=P+3,4E; CUTmax= 2,2 pentru H=P+5E şi peste
S = 750,0 mp.
Zonă cu dotare edilitară completă şi imobile racordate la aceasta.
Art. 4 CARACTERISTICI ALE PARCELELOR: terenul se va lotiza în vederea menţinerii suprafeţelor necesare instituţiilor, serviciilor , echipamentelor, circulaţiilor carosabile şi pietonale publice precum şi a concesionării sau vânzării restului de teren pentru funcţiuni adecvate centrului de cartier. În cazul construcţiilor publice dispuse izolat terenul minim este de 1000 mp.cu un front la stradă de minim 30,0 m; pentru celelalte categorii de funcţiuni , se recomandă lotizarea terenului în parcele având minim 500 mp. şi un front la stradă de minim 15,0 m, în cazul construcţiilor dispuse în regim continuu şi de minim 18,0 m în cazul construcţiilor cuplate la un calcan lateral sau independent, în funcţie de necesităţile investitorilor vor fi concesionate sau cumpărate una sau mai multe parcele adiacente.
Art. 5 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE ALINIAMENT: clădirile publice vor fi retrase de la aliniament cu minim 4-10 m. sau vor fi dispuse pe aliniament în funcţie de profilul activităţii, de normele existente şi de situaţia caracteristică a străzilor adiacente.Clădirile care nu au funcţia de instituţii, servicii sau echipamente publice se amplasează cu retrageri de minim 4,0 m de la aliniament pe străzile cu trotuare având lăţimi de max. 3,0 m sau se pot dispune pe aliniament în cazul trotuarelor cu lăţimea de peste 3,0 m cu condiţia ca înălţimea maximă la cornişe a clădirilor să nu depăşească distanţa dintre acesta şi aliniamentul de pe latura opusă.
Art. 6 AMPLASAREA CLĂDIRILOR FAŢĂ DE LIMITELE LATERALE ŞI POSTERIOARĂ ALE PARCELELOR: clădirile publice se vor amplasa în regim izolat, iar cele care adăpostesc restul funcţiunilor se recomandă să fie realizate preponderent în regim continuu sau discontinuu. Clădirile vor alcătui fronturi continue prin alipirea de clădirile învecinate dispuse pe limitele laterale ale parcelelor până la o distanţă de maxim 20,0 m de la Aliniament. Se interzice construirea pe limita parcelei dacă aceasta este
linie de separaţie a subzonei centrului de cartier de subzona preponderent rezidenţială precum şi dacă este limita care se separă, orice funcţiune de o parcelă rezervată echipamentelor publice sau unei biserici.
Art. 7 AMPLASAREA CLĂDIRILOR UNELE FAŢĂ DE ALTELE PE ACEEAŞI PARCELĂ: clădirile vor respecta între ele distanţe egale cu media înălţimii fronturilor opuse.
Art. 8 ÎNĂLŢIMEA MAXIMĂ ADMISIBILĂ A CLĂDIRILOR: pentru orice utilizări se va ţine seama de condiţiile geotehnice privind înălţimile recomandabile.
Art. 9 CIRCULAŢII ŞI ACCESE: parcela este construibilă numai dacă are asigurat un acces carosabil de minimum 4,0 m. lăţime dintr-o circulaţie publică, în mod direct sau prin drept de trecere legal obţinut prin una din proprietăţile învecinate. Circulaţia pietonilor şi autovehiculelor se menţine pe căile existente.
Art. 10 STAŢIONAREA AUTOVEHICOLELOR: Staţionarea autovehiculelor se admite numai în interiorul parcelei.
Art. 11 ASPECTUL EXTERIOR AL CLĂDIRILOR: se va subordona cerinţelor specifice unei diversităţi de funcţiuni şi exprimării prestigiului investitorilor şi va răspunde exigenţelor actuale ale arhitecturii europene de coerenţă şi eleganţă.
Art. 12 CONDIŢII DE ECHIPARE EDILITARĂ:toate clădirile vor fi racordate la reţelele tehnico-edilitare publice. se va asigura racordarea la sisteme moderne de telecomunicaţii. se va asigura captarea rapidă şi evacuarea apelor meteorice.
Art. 13 SPAŢII LIBERE ŞI SPAŢII PLANTATE: se vor identifica, păstra şi proteja, în timpul executării construcţiilor, arborii importanţi existenţi, având peste 4,0 m înălţime şi diametrul tulpinii peste 15 cm. În cazul tăierii unui arbore se vor planta în schimb alţi 5 arbori în perimetrul centrului de cartier.În grădinile de faţadă ale echipamentelor publice minim 40% din suprafaţă va fi prevăzută cu plantaţii înalte, iar din spaţiul liber rezervat pietonilor, 30% va fi amenajat ca spaţiu plantat decorativ. Parcajele la sol vor fi plantate cu un arbore la fiecarare 4 locuri de parcare şi vor fi înconjurate cu gard viu de 1,20 m înălţime.
Art. 14 ÎMPREJMUIRI: vor avea înălţimi de maxim 2,20 m şi min. 1,80 m, cu un soclu opac dublate de gard viu.
NOTĂ:
1. Se vor respecta prevederile H.G.nr.525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism - republicată, Legea nr.350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul - modificată, OUG nr.114/2007 si toate legile şi normativele în vigoare şi hotărârile Consiliului local care reglementează amenajarea teritoriului şi construirea în zonă.
2. Amplasamentul a fost cuprins in PUZ (extindere) si PUD pentru case de vacanta Colonia Faget – Str. D.D. Rosca cu aviz CTATU nr. 83029/7595/09.11.2006 aprobat cu HCL nr. 318/05.06.2007.
3. Pentru reglementare acces auto si pietonal, modul de ocupare al terenului se va elabora PUD (art. 48 –Legea 350/2001 actualizata) conform Metodologiei de elaborare si continutul cadru, indicativ GM-009-2000, emisa de M.L.P.A.T.
4. In vederea elaborarii PUD se va urma procedura specifica de informare si consultare a publicului aprobata cu HCL nr. 153/2012;
5. Cf. Legii nr. 350/2001 actualizata , art. 32, alin 5: Doar dupa aprobarea P.U.D. se poate intocmi documentatia tehnica in vederea obtinerii AC NUMAI dupa aprobarea PUD exclusiv cu respectarea reglementarilor urbanistice.
6. D.T.A.C. se va întocmi, semna, verifica şi aviza conform legislaţiei în vigoare.
7. D.T.A.C. se va prezenta în 2 ex. cu semnături, ştampile şi tabelul cu indicatori, în original.
8. Avizele şi acordurile solicitate prin certificatul de urbanism se vor prezenta în original şi în copie.
9.Tabelul cu indicatori va conţine şi modul de calcul al POT şi CUT, in conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 modificata si actualizata.
10. Se va respecta Regulamentul privind asigurarea locurilor de parcare in interiorul parcelei conform Anexei 1 la avizul CTATU nr.6943/2006 aprobat cu H.C.L.nr.539/2006 .
4. OBLIGAŢII ALE TITULARULUI CERTIFICATULUI DE URBANISM:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
În scopul elaborării documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii — de construire/de desfiinţare — solicitantul se va adresa autorităţii competente pentru protecţia mediului:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI CLUJ NAPOCA CALEA DOROBANTILOR, NR.99, BL. 9B (autoritatea competentă pentru protecţia mediului, adresa) (Denumirea şi adresa acesteia se personalizează prin grija autorităţii administraţiei publice emitente.)
În aplicarea Directivei Consiliului 85/337/CEE (Directiva EIA) privind evaluarea efectelor anumitor proiecte publice şi private asupra mediului, modificată prin Directiva Consiliului 97/11/CE şi prin Directiva Consiliului şi Parlamentului European 2003/35/CE privind participarea publicului la elaborarea anumitor planuri şi programe în legătură cu mediul şi modificarea, cu privire la participarea publicului şi accesul la justiţie, a Directivei 85/337/CEE şi a Directivei 96/61/CE, prin certificatul de urbanism se comunică solicitantului obligaţia de a contacta autoritatea teritorială de mediu pentru ca aceasta să analizeze şi să decidă, după caz, încadrarea/neîncadrarea proiectului investiţiei publice/private în lista proiectelor supuse evaluării impactului asupra mediului.
În aplicarea prevederilor Directivei Consiliului 85/337/CEE, procedura de emitere a acordului de mediu se desfăşoară după emiterea certificatului de urbanism, anterior depunerii documentaţiei pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii la autoritatea administraţiei publice competente.
În vederea satisfacerii cerinţelor cu privire la procedura de emitere a acordului de mediu, autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte mecanismul asigurării consultării publice, centralizării opţiunilor publicului şi al formulării unui punct de vedere oficial cu privire la realizarea investiţiei în acord cu rezultatele consultării publice.
În aceste condiţii:
După primirea prezentului certificat de urbanism, titularul are obligaţia de a se prezenta la autoritatea competentă pentru protecţia mediului în vederea evaluării iniţiale a investiţiei şi stabilirii necesităţii evaluării efectelor acesteia asupra mediului. în urma evaluării iniţiale a investiţiei se va emite actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului.
În situaţia în care autoritatea competentă pentru protecţia mediului stabileşte necesitatea evaluării efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente cu privire la menţinerea cererii pentru autorizarea executării lucrărilor de construcţii.
În situaţia în care, după emiterea certificatului de urbanism ori pe parcursul derulării procedurii de evaluare a efectelor investiţiei asupra mediului, solicitantul renunţă la intenţia de realizare a investiţiei, acesta are obligaţia de a notifica acest fapt autorităţii administraţiei publice competente.
6. CEREREA DE EMITERE A AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE VA FI ÎNSOȚITĂ DE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- certificatul de urbanism;
- dovada titlului asupra imobilului, teren şi/sau construcţii, sau, după caz, extrasul de plan cadastral actualizat la zi şi extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi, în cazul în care legea nu dispune altfel (copie legalizată);
- documentaţia tehnică - D.T., după caz:
- D.T.A.C.
- D.T.A.D.
- D.T.O.E.
- avizele şi acordurile stabilite prin certificatul de urbanism:
Avize şi acorduri privind utilităţile urbane şi infrastructura:- alimentare cu apa:x
- gaze naturale:x
- canalizare:x
- telefonizare:x
- alimentare cu energie electrică:x
- salubritate:x
- alimentare cu energie termică:x
- transport urban:
Avize şi acorduri privind:- securitatea la incendiu:
- protecţia civilă:
- sănătatea populaţiei:x
Avize/acorduri specifice ale administraţiei publice centrale şi/sau ale serviciilor descentralizate ale acestora: P.U.D. – elaborat conform Metodologiei de elaborare si continutul – cadru Indicativ GM-009-2000, emisa de M.L.P.A.T.
Plan reglementari P.U.D. cu viza secretariat C.T.A.T.U.
Documentatie topografica insotita de procesul verbal pentru scopul solicitat
Studiu geotehnic
Alte avize/acorduri: H.C.L. pentru P.U.D.
Primarie - Directia tehnica - Serviciul sigurantei circulatiei urbane si retele edilitare; Serviciul administrare cai publice
Cererea pentru AC va fi semnata de catre proprietarul imobilului
Acord notarial coproprietari
Studii de specialitate: - alimentare cu apa:
- actul administrativ al autorităţii competente pentru protecţia mediului;
- dovada privind achitarea taxelor legale.
Documentele de plată ale următoarelor taxe (copie):
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
pentru autorizatia de construire
pentru timbrul arhitecturii
pentru organizare de santier
pentru foraje geo
pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
pentru timbrul arhitecturii
pentru organizare de santier
pentru foraje geo
pentru transport moloz - se va prezenta si contractul cu firma de salubritate care gestioneaza zona pentru deseurile provenite din constructii si demolari (Ordin nr. 110/2007 - M.O. nr 550/2007)
Certificatul de urbanism nu ţine loc de autorizaţie de construire/desfiinţare şi nu conferă dreptul de a executa lucrări de construcţii.
Termenul de valabilitate:
12
luni
de la data emiterii.EMIL BOC
Ligia Subtirica
Aurora Rosca
Dorin Bivolaru
Dorin Bivolaru
09.04.2014
9,0 lei
8551206
27.03.2014